...

Dziesięcioro Polaków zagra w Euro Mini Champs

Kategoria: Turnieje za granicą - Pozostałe turnieje / 26 Sierpnia 2010

Aleksander Werecki

Wyświetleń: 3031

Komentarzy: 37

Tagi:
młodzicy
skrzaci
żacy
Euro Mini Champs

Dziesięcioosobowa reprezentacja polskich tenisistów stołowych weźmie udział w Euro Mini Champs - nieoficjalnych mistrzostwach Europy dla rocznika 1998 i 1999, które od 27 do 29 sierpnia będą rozgrywane w Schiltigheim k. Strasburga (Francja).

skład naszej reprezentacji:

chłopcy:



REKLAMA Czytaj dalej



U11:
Krystian Kawiak
Kamil Nalepa

U12:
Sebastian Baran
Tomasz Kotowski
Aleksander Werecki

dziewczęta:

U11:
Karolina Piasecka
Julia Ślązak
Julia Wójcik

U12:
Katarzyna Galus
Karolina Lalak


Ilość komentarzy: 37

xs. napisał:
26 Sierpnia 2010
IP: 79.163.185.*
Seba nie daj sie tam WALCZ

Ciekawy napisał:
26 Sierpnia 2010
IP: 95.49.67.*
A jakie były kryteria wyboru reprezentantów?

No własnie napisał:
26 Sierpnia 2010
IP: 95.49.67.*
No własnie bo Piasecka do składu nie pasuje, ani z listy rankingowej, ani z turnieju pzts, ani z mini olimpic.

EMC napisał:
26 Sierpnia 2010
IP: 87.206.30.*
Werecki zagra w turnieju U11

Johny napisał:
26 Sierpnia 2010
IP: 89.78.110.*
Paweł kto typował na ten turniej kandydatów i według jakich kryteriów?

fants napisał:
26 Sierpnia 2010
IP: 178.37.58.*
Tam jedzie cała czołówka Polski ( najlepsi) w swoich kategoriach na podstawie list rankingowych,oprócz jednej już wspomnianej zawodniczki w komentarzu, ale... trzeba było tylko się zgłosić do maja,zapewnić kasę na przejazd, zakwaterowanie, wyżywienie, wpisowe, prezentować odpowiedni poziom i...grać !
A. Werecki jest z U-11, ale jest zgłoszony do kategorii U-12.
Życzmy im powodzenia !

znów to samo napisał:
26 Sierpnia 2010
IP: 109.243.131.*
każdy moze pojechać na ten turniej , trzeba tylko wcześniej się zgłosić i można grać w eliminacjach grupowych . Znów się wszyscy obudzili za późno ( jak zwykle ) . czytać strony tenisa stołowego !!!!!!!!!

do znów to samo napisał:
26 Sierpnia 2010
IP: 217.98.4.*
Wydaje mi ise ze czytam strony tenisa stołowego, ale wiadomości o tym turnieju nie przypominam sobie. Jaka stronę trzeba czytać ? z óry dziekuje za info.

EMC napisał:
26 Sierpnia 2010
IP: 87.206.30.*
Związek zgłosił omyłkowo Wereckiego do U12 i trzeba było ciężkich pertraktacji aby organizator dopuścił Alka do jego właściwej kategorii... Jak zwykle bałagan!

anali napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 83.16.195.*
Obserwując haos i przypadkowość w organizacyjnym działaniu pionu szkoleniowego PZTS z v-ce T.Szydłowskim na czele, to już nic nie może właściwie nas zadziwić, oczywiście pozytywnego.
3-majmy kciuki za naszych!

janek napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 83.16.44.*
Związek zgłosił go wyżej bo taki zawodnik supertalent to powinien już rywalizować z mocniejszymi a nie za wszelką cene wygrywać ze słabeuszami. A poza tym wszyscy jadą za swoją kasę bo to turniej towarzyski a ministerstwo tego nie chce finansować. I dobrze. Za zabawę dzieci płacą rodzice a nie z naszych podatków.

wyniki napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 95.49.67.*
W 99 tylko Warecki w 2 rundzie, reszta odpadła albo nie dojechała ...

do wyniki napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 87.206.30.*
Skąd masz tego newsa? Jest jakaś strona z wynikami?

wyniki napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 95.49.58.*
tak jest
wpisz w google Euro Mini Champs pierwszy link (po francusku ale łatwo znajdziesz linkdo rezultatów

fk napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 83.7.115.*
reszta nie dojechala walkowery

fants napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 178.37.22.*
To wielki skandal !!! Zgłosili się, a nie wzięli udziału. Zablokowali miejsca innym. Będą się kisić we własnym sosie. Nic nie osiągną na arenie międzynarodowej. Z 10-tki zgłoszonych, tylko Alek Werecki i Tomek Kotowski wystartowali. Obaj wygrali swoje grupy i bez porażki przeszli do II rundy.

ciekawy napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 89.78.110.*
Czy mógłby mi ktoś podać link, gdzie było ogłoszenie dot.organizacji tego turnieju ?

??? napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 79.163.201.*
no ciekawe czy ktoś poda bo może sie okaże że nie było podane do publicznej wiadomośći,a najlepiej by było jakby sie okazało że sami powołani o tym nie wiedzieli i dlatego ich tam nie ma

fants napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 178.37.19.*
Alek bez straty seta w grupie w II rundzie, a Tomek przegrał 1 mecz i zajął 2.miejsce w grupie. Jutro 3 i 4 runda oraz 1/16 finału i 1/8 finału.
Do ciekawy,
termin zgłoszeń do zawodów był wyznaczony na 17 maja, a adres organizatora podał Ci (wyniki) IP:95.49.58*

Francuz napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 194.54.19.*
W odpowiedzi na pytania dot. ogloszen, linkow na strone turnieju w Schiltigheim informuje, ze jest to turniej towarzyski, ktory z powodu duzego zainteresowania ze strony fanatykow naszego sportu urosl do rangi nieoficjalnych ME dla kat. wiekowej mlodzik 1 rok i ostatni rok zaka i mniej. Rok temu byly juz podawane na tej stronie wyniki i wiekszosc zainteresowanych ta dyscyplina sportu zna juz ten turniej. Informuje, ze uczestnicy jada na ten turniej na koszt wlasny, ale chec uczestnictwa w tym turnieju chyba nalezy zglosic PZTS, ktory zglasza uczestnikow. Brak 8 zawodnikow z 10-ciu zgloszonych wydaje sie bardzo dziwny. Ich strata. Rok temu bylem tam i moim zdaniem to najlepszy turniej dla tych kat. wiekowych, jaki widzialem. Niektore zwiazki narodowe wysylaja tam nawet swoje kadry np. Francja. Dlatego cieszyly tak bardzo sukcesy Patryka Z. i Natalii B. Jednak final chlopcow z mlodszego rocznika byl rok temu najciekawszym meczem calego turnieju. Zaluje, ze go nie nagralem.
P.S.
Alek w II-giej fazie wygral grupe, a Tomek zajal w swojej grupie miejsce 2-gie. Obaj awansowali do 3-ciej fazy. Dwa pierwsze miejsca w grupie w fazie 3-ciej daja awans do turnieju glownego.

fants napisał:
27 Sierpnia 2010
IP: 178.37.19.*
Francuz !
Trochę się zgadzam, a trochę nie. Jasne, że to nie są ME( w tych kategoriach wiekowych nie rozgrywa się ME i też MP), ale potwierdzasz, że jest tam wysoki poziom. Kto tam nie uczestniczy, ten nie ma co szukać w przyszłości w Europie. Tam wygrywali lub byli na miejscach medalowych dzisiejsze gwiazdy w kadetach i juniorach już. Patrz np. ME w Stambule ( Bernadette Szocs, Mateja Jeger, Irina Ciobanu, Leonardo Mutti, Tahas Lakatos, Simon i Paul Gauzy ). Odnosili tam wielkie sukcesy też przywołani przez Ciebie nasi tenisiści Patryk Z. i Natalia B., którzy właśnie już w wieku młodzika zadebiutowali w ME kadetów w Stambule. Podejrzewam jednak, że absencja naszych zawodników była spowodowana względami finansowymi, bo to jednak kosztuje. Przy zgłoszeniu do turnieju w maju może jeszcze się łudzono, że PZTS coś dofinansuje ?
Alek i Tomek są w 3. rundzie, ale muszą jeszcze zakwalifikować do 4. rundy i wtedy ew. dopiero do TG.
Życzę im awansu !

ciekawy napisał:
28 Sierpnia 2010
IP: 89.78.110.*
skoro ten turniej z roku na rok jest taki prestiżowy to może by jednak PZTS rozważył na przyszłość dofinansowanie takiej imprezy, zwłaszcza, że te, powiedzmy, małe dzieci mało zawodów mają, a te które są, przeważnie nazywają się nieoficjalne ... mówię tutaj o żakach..gratuluję chłopakom

ttt napisał:
28 Sierpnia 2010
IP: 91.206.65.*
do Francuz i fants. Jak nie znacie sprawy-to nie wypowiadajcie się.
zawodników zglaszał PZTS, ale nie pofatygował się o tym zainteresowanych poinformować!!! i właśnie to jest skandał. Dla tego nie ma pozostałych zawodników/czek.Z jednym zgadzam się że to strata dla zawodników, ale winę za to ponosi PZTS.

fanst napisał:
28 Sierpnia 2010
IP: 178.37.19.*
ttt, o czym Ty mówisz ? Przecież wiadomo, że na turnieje zagraniczne o takiej randze zgłasza PZTS. I co Ty uważasz, że związek zgłaszał bez wiedzy rodziców zawodników i bez szczegółowych uzgodnień ?. No nie bądż śmieszny. Dalej twierdzę, że tj wielki skandal i kompromitacja i tyle !
Alek i Tomek w 1/16 finału !

ja napisał:
28 Sierpnia 2010
IP: 89.228.77.*
fanst.ja jestem rodzicemjednego z tych którzy nie pojechali i ani ja ani klub nic nie wiedzieliśmy że syn jest zgłoszony na tę impreze

mama napisał:
28 Sierpnia 2010
IP: 83.26.244.*
Ja także jestem mamą dziecka, które nie dojechały i z przykrością muszę stwierdzić,że o turnieju nikt nas nie poinformował.Dziwne jest to ,że w maju były zgłoszone dzieci i do sierpnia nikt nie podał informacji zainteresowanym.Moje dziecko napewno wystartowałaby w tych zawodach.

xz napisał:
28 Sierpnia 2010
IP: 83.7.246.*
Brawo

Francuz napisał:
28 Sierpnia 2010
IP: 194.54.19.*
Do Mama i Ja. Przykro mi z powodu takiego potraktowania Waszych pociech przez PZTS. Juz wszystko jasne. Cofam zdanie: "Ich strata". Mam nadzieje, ze Wasze pociechy to rocznik 1999 lub mniej i w przyszlym roku bedziemy sledzic ich poczynania w Schiltigheim. Ja juz na poczatku poprzedniego roku wiedzialem, ze chce tam zabrac dziecko i poprosilem trenera, aby dzialal w temacie. Syn mial limit na OTK i byl w 1-wszej czworce w obu turniejach Mini Olimpic Games i chyba dlatego PZTS nie robil problemow ze zgloszeniem. Mysle jednak, ze zgloszenia robic moga rowniez zwiazki wojewodzkie w konsultacji z PZTS. Moge sie oczywiscie mylic.
P.S. Niestety Tomek Kotowski "wpadl" w pierwszej rundzie na zawodnika z Hong-Kongu i walczyc bedzie o najwyzej 17 miejsce. Rok temu nasz zawodnik Marek Badowski, ktory tez pechowo trafil w 1-wszej rundzie na rozstawionego Wegra, zajal 17-miejsce nie przegrywajac potem zadnego meczu. W tym turnieju wlasnie najfajniejsze jest to, ze rozgrywany jest mecz o kazde miejsce i chyba nawet w turnieju pocieszenia rowniez.

ktoś napisał:
28 Sierpnia 2010
IP: 83.7.246.*
a w jakim mieście jest ten turniej

mama Julii napisał:
28 Sierpnia 2010
IP: 83.7.252.*
Julia obecnie jest w Duesseldorfie, dziś wraz z Dianą Wrzosek wywalczyły złoty medal-drużynowo.Obi e dziewczynki zakwalifikowały się do drugiej tury rozgrywek indywidualnych,któr e będą rozgrywane w dniu jutrzejszym.
Niestety my także nie byliśmy poinformowani o turnieju we Francji.

MS napisał:
29 Sierpnia 2010
IP: 87.206.30.*
Szkoda, że brak jest jakiejkolwiek organizacji ze strony PZTSu. Ale to jest chyba głębszy problem! Bo dopóki zawodnik w wieku 10 - 11 lat nie zostanie objęty szkoleniem centralnym, dopóki nie powstanie kadra narodowa młodzików (w połączeniu z żakami) - to wszystkie zawody dla najmłodszych będą traktowane jak piąte koło u wozu... A wystarczyłoby powołać trenera kadry młodzików, który byłby odpowiedzialny za takie właśnie "eventy"...
PS. Pozdro dla Wrocławia, a szczególnie dla taty B. za przytaczanie pięknych, które razem w zeszłym roku mieliśmy okazję przeżywać!

MS napisał:
29 Sierpnia 2010
IP: 87.206.30.*
pięknych chwil oczywiście

99 napisał:
29 Sierpnia 2010
IP: 83.7.104.*
werecki 3 gratulacje

mama napisał:
29 Sierpnia 2010
IP: 89.234.192.*
Ja również jestem mamą jednej z zawodniczek która miała wystartować w turnieju we Francji. Niestety nie zostaliśmy poinformowani o tej imprezie sportowej. Jest to dla mnie niezrozumiałe jak można powołać kogoś na turniej międzynarodowy a następnie nie powiadomić zawodnika, bądz klub o tych zawodach. O turnieju dowiedziałam się dzień wcześniej z internetu. Niestety było już za pózno aby tam dojechać. JAK W NASZYM KRAJU DZIAŁA PZTS? TO SKANDAL!

ja napisał:
30 Sierpnia 2010
IP: 83.22.51.*
Trenera kadry młodzików nie ma bo nie ma takiej kadry.Jest natomiast w Krakowie trener Utylski który jeżdzi na turnieje z najmłodszymi.Proble m jest że ponoć był wyznaczony jako opiekun na ten turniej ale sam o tym nie wiedział.

pzts napisał:
30 Sierpnia 2010
IP: 87.206.30.*
Tak właśnie działa PZTS... Należałoby zadbać o taką właśnie kadrę - tak jak robią to Francuzi, czy Rosjanie...

do fants napisał:
01 Września 2010
IP: 83.10.158.*
"ttt, o czym Ty mówisz ? Przecież wiadomo, że na turnieje zagraniczne o takiej randze zgłasza PZTS. I co Ty uważasz, że związek zgłaszał bez wiedzy rodziców zawodników i bez szczegółowych uzgodnień ?. No nie bądż śmieszny. Dalej twierdzę, że tj wielki skandal i kompromitacja i tyle ! "


Masz racje kompromitacja ,tylko kogo ?Rodziców i zawodników czy PZTS-u?W normalnym kraju ktoś odpowiedzialny za ten skandal poleciałby ze stanowiska a u nas?Stalismy sie tylko posmiewiskiem na całą europe bo zawodnicy których nie było na turnieju (z wiadomych przyczyn) byli polosowani i rozpisani w grupach.

Zostaw komentarz

antispam image

Uwaga: Włączona jest moderacja komentarzy, może to
spowodować wyświetlenie Twojej wiadomości z opóźnieniem.