Znamy nowych mistrzów Polski amatorów!
Kategoria: Zawodnicy - Amatorzy / 28 Maja 2011
Wyświetleń: 6641
Komentarzy: 48
Tagi:
Paweł Gąsiorski
Cezary Pawlik
Waldemar Ciesiołkiewicz
Magdalena Konieczna
KMA
Henryk Glura
Paweł Gąsiorski (Kebab Częstochowa), Cezary Pawlik (Medicus Częstochowa), Waldemar Ciesiołkiewicz (Łódź), Henryk Glura (Bydgoszcz) i Magdalena Konieczna (Uniwersytet Medyczny w Łodzi) wygrali Krajowe Mistrzostwa Amatorów w tenisie stołowym i zostali najlepszymi amatorami w Polsce w 2011 roku. W zawodach wystartowało 121. zawodników i zawodniczek.
najlepsze czwórki:
kat. do 35. lat (44. zawodników):
1. Paweł Gąsiorski (Kebab Częstochowa)
2. Przemysław Przesmycki (Jusport Justynów)
3. Adrian Linowski (Axel Morąg)
4. Rafał Żurek (OSiR Kłobuck)
kat. 36-50 lat (47. zawodników):
1. Cezary Pawlik (Medicus Częstochowa)
2. Marek Stępień (Uniwersytet Medyczny w Łodzi)
3. Mariusz Koczyba (Kebab Częstochowa)
4. Marek Unruh (VBS Klima Olsztyn)
kat. 51-65 lat (11. zawodników):
1. Waldemar Ciesiołkiewicz (Łódź)
2. Rafał Serwata (Tychy)
3. Marian Dziewoński (Stage Art Częstochowa)
4. Stanisław Janicki (Bydgoszcz)
kat. pow. 66 lat (8. zawodników):
1. Henryk Glura (Bydgoszcz)
2. Henryk Gruca (Katowice)
3. Ryszard Gawron (Zacisze Częstochowa)
4. Karol Bula (Radzionków)
kobiety (11. zawodniczek):
1. Magdalena Konieczna (Uniwersytet Medyczny w Łodzi)
2. Beata Stolarska (Stage Art Częstochowa)
3. Aneta Myrmus (Solidarność ISD HCz)
4. Katarzyna Krzysztoforska (Świętochłowice)
wyniki:
kat. do 35 lat:
grupy
turniej główny
turniej pocieszenia
kat 36-50 lat:
grupy
turniej główny
turniej pocieszenia
kat 51-65 lat:
grupy, turniej główny i turniej pocieszenia
kat. pow. 66 lat:
grupy, turniej główny i turniej pocieszenia
kobiety:
grupy, turniej główny i turniej pocieszenia
Serdecznie dziękuję za pomoc w organizacji turnieju Arkadiuszowi Skupińskiemu, Marianowi Wójcickiemu, MOSiRowi, Michałowi Kupczykowi, Tadeuszowi Madejskiemu, Ryśkowi Kobosowi, Jarkowi Krawczykowi, Rafałowi Michalakowi i Marzenie z ratownictwa medycznego.
andrzej napisał:
28 Maja 2011
IP: 83.7.205.*
wygrał , graty paqweł , chociaż po pierwszym secie finalu pojechalem bo do 2 wygrałeś heh
Marek napisał:
28 Maja 2011
IP: 62.141.246.*
Trochę zdjęć na sport.tm.pl ZAPRASZAM!!!
Szacun napisał:
28 Maja 2011
IP: 46.238.208.*
Z całym szacunkiem ale to nie są Mistrzowie Polski Amatorów. Te tytuły zdobywa się na Mistrzostwach Polski. Ale gratulacje dla Krajowych Mistrzów Amatorów
BlackAdder napisał:
28 Maja 2011
IP: 83.30.245.*
Z całym szacunkiem dla Szacuna ale na tych zawodach zostali wyłonieni najlepsi amatorzy w kraju którym zdaje się jest Polska - więc choć impreza tak się nazywać nie mogła zwycięzcy są bez wątpienia mistrzami Polski i nazywania ich tak nie zabroni nam nikt.
Pozdrawiam i gratuluję zwycięzcom a szczególnie Czarkowi, sobie zaś życzę żeby już jutro nadarzyła się kolejna okazja zmierzenia z Nim


Zorak napisał:
28 Maja 2011
IP: 83.10.107.*
Fajny turniej i pomysł też spoko za to duże brawa dla pana Pawła , ale mówienie że to są najlepsi amatorzy w kraju jest po prostu śmieszne.
Marek napisał:
28 Maja 2011
IP: 62.141.246.*
ciekawe co by było gdyby obok PZTS powstał KZTS. Nie wiem co nt. temat mówi nasze prawo i co na to ITTF i ETTU.
PawelG napisał:
29 Maja 2011
IP: 178.37.41.*
Zorak z pewnoscia na tym turnieju zagrali najlepsi amatorzy w Polsce. Masz prosty przyklad. Numer jeden z turnieju PZTS nie wyszedl u nas z grupy. Poziom turnieju byl naprawde wysoki. Na szczegolne brawa zasluguje Czarek Pawlik, Ryszard Gawron i Rafal Zurek. Zagrali wspanialy turniej. Gratuluje wszystkim medalistom. Obysmy spotkali sie za rok w co najmniej tym samym skladzie

PawelG napisał:
29 Maja 2011
IP: 178.37.41.*
Marku co do KZTS, to teoretycznie w Polsce moze byc tylko jeden zwiazek sportowy w danej dyscyplinie, ktory jest finansowy przez Panstwo. Ale patrzac na inne dyscypliny, gdzie dziala wiecej niz jedna organizacja, to jest to mozliwe



Tomo napisał:
29 Maja 2011
IP: 217.153.162.*
Wszyscy gratulują chłopakom...-a Kobiety to aby nie grały??
Brawo Madziu!!
Jak zwykle pierwsza! gratulacje w imieniu całego Fan klubu!!
Key napisał:
29 Maja 2011
IP: 89.200.214.*
Dlaczego Ci amatorzy , którzy jak widać potrafią grać w tenisa nie grają w klubach i ligach???Co ich powstrzymuje???
ferry napisał:
29 Maja 2011
IP: 178.183.177.*
Paweł, nie cukruj już sobie

. napisał:
29 Maja 2011
IP: 83.10.59.*
madzia to chyba tylko na szczeblu amatorskim moze sie pokazac ale wyzej to kiepsko. BRAWA DLA WSZYSTKICH AMATOREK Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA.POZDRAWIAM
abc napisał:
29 Maja 2011
IP: 83.25.20.*
do Pawła niby amatorzy a tu kebab czestochowa/vbs klima/axel/OSiR itp pozdrawiam
andrzej napisał:
29 Maja 2011
IP: 83.7.205.*
ale jestscie tępi ,, za przeproszeniem.. boże!.. ja widziałem gościa który miał koszulke GLKS NADARZYN , ta drużyna jest w ekstraklasie no i co? nie może sobie on greać w takim klubie i trenować z zawodnikami z ekstrklasy?
. napisał:
29 Maja 2011
IP: 83.10.59.*
TEN GOSC JEST AMATOREM I TO Z CZESTOCHOWY
abc napisał:
29 Maja 2011
IP: 83.25.20.*
w Polsce nie ma amatorów grają sami pasjonaci
2x MP??? napisał:
29 Maja 2011
IP: 89.228.64.*
To wreście to są MP czy Krajowe Mistrzostwa Amatorów, Mistrzostwa Polski Amatorów są w Choceniu
do pana Pawła G napisał:
29 Maja 2011
IP: 31.11.132.*
do Pawła G. z tego co pamietam to pan Piwowarski miał pomysł na utworzenie Polskiego Związku Tenisa Stołowego Amatorów i Weteranów, nawet opracowali statut, do którego nikt nie mógł się przyczepić, bo prawo nie zabrania zrzeszania się, a wymóg jednej organizacji sportowej w kraju dotyczy związków afiliowanych przy międzynarodowych organizacjach, a tam tylko sport wyczynowy. czyli nikt nikomu nie broni, tylko trzeba chetnych, i precedens jest zrobiony, a co PZTS, co najwyżej może pomerdać ogonem. proszę spojrzeć na ostatnie pismo u marka Przybyłowicza, będzie następna afera i to bardzo mocna, ten związek to upadłość etyki, norm, i wszystkiego co tylko sobie można wyobrazić.
kibic 7 napisał:
29 Maja 2011
IP: 79.185.87.*
tak naprawdę to wielu 100% amatorów gra w 2 ,3 lidze w róznych regionach,są pasjonatami na tyle dobrymi ,że mogą grac w ligach,dlatego prawdziwy amator to ten co nie pobiera pieniędzy,ale tym nie wolno grać w tych,czy innych zawodach,też śmieszne prawda? Więc jak widać wszystko jest umowne, za to z logiką nie ma nic wspólnego.dla uczestników pozdrowienia,w końcu to tez pasjonaci.
andrzej napisał:
29 Maja 2011
IP: 83.7.212.*
Kibic , czyli amator to ten ktory gra w drugiej lidze i nie bierze kasy? co ma kasa do poziomu gry? Amator to ten tkóry nie gra w żadnej lidze i nie ma licencji , proste jak dupcze*ie ; )
Armstrong napisał:
29 Maja 2011
IP: 85.221.209.*
Jedną z ostatnich dyscyplin na świecie podzieloną na amatorów i zawodowców było kolarstwo. Szurkowski był amatorem , a Lang zawodowcem. I co ztego??? Słusznym podziałem jest nie amator, zawodowiec ale wiek. Zawodnicy powyżej 40-stki powinni mieć osobne MP z przedziałami wiekowymi. A jak 50-latek gra jeszcze w MŚ jak np. chiński Hiszpan który zlał ostatnio naszego zawodowca Kosowskiego to chwała mu za to, ale jak najbardziej należy mu się prawo gry w weteranach. Chyba że chciecie zrobić podział na zawodników co trenują: raz na miesiąc, raz na tydzień, co dziennie, na świetlicy, na halach, trenowali od 6 roku życia, dopiero co zaczęli itd. Zrobiło by się wtedy 1001 kategorii ale prawie każdy by miał medal.
kibic 7 napisał:
29 Maja 2011
IP: 79.185.87.*
absurd polega na tym,że są zawodnicy np.w amatorskich ligach w Łodzi i na Ślasku,którzy pobierają pieniądze za grę,a wielu zawodnikow w ligach panstwowych gra za darmo,więc jedynym miernikiem byłaby uczciwośc w oświadczeniu,ale to utopia,dlatego tez każda definicja stosowana jest zła i nieprawdziwa.Tyle.
kibic 7 napisał:
29 Maja 2011
IP: 79.185.87.*
Armstrong masz racje,zgadzam się,ja już dawno,dawno skończylem pół setki,zawsze grałem za darmo w ligach,a jak gdzies niechcacy wygrałem na turnieju otwartym,to często wypominali mi ,że jestem zawodowiec,śmieszne ,jak przegrywałem to ok.
kriis napisał:
29 Maja 2011
IP: 83.4.170.*
Prawda jest taka że wczorajsze mistrzostwa pokazały że można zorganizować na wysokim poziomie turniej ogólnopolski na ponad setkę zawodników . Jednak wydaje mi się że 70 procent zawodników to byli ligowcy , albo ludzie którzy trenują na codzien w klubach ,ja sam w latach 98/2003 miałem licencje i grałem zawodowo w klubie . Trzeba by było zdefiniować lepiej pojęcie amator. Inaczej okreslić system rozgrywek . Np wiekowo jak mówil amstrong , albo np . moga grać amatorzy którzy nigdy nie mieli licencji PZTS. Mimo wszystko turniej fajny zagrałem chyba 9 partii


kriis napisał:
29 Maja 2011
IP: 83.4.170.*
AD wyżej 'Byli ligowcy' czyli zwodnicy którzy kiedyś grali w ligach , żeby ktoś żle nie zrozumiał
Krzysiek P. napisał:
29 Maja 2011
IP: 93.105.207.*
Gratulacje dla Waldka Ciesiołkiewicza, podwójny MISTRZ POLSKI AMATORÓW, tylko który prawdziwy?
lucky napisał:
29 Maja 2011
IP: 89.79.249.*
Super turniej Paweł, oby za rok znowu Ci się chciało go zorganizować. Dla maruderów napiszę jeszcze raz. Który z Was zorganizował podobny turniej???
PawelG napisał:
30 Maja 2011
IP: 178.37.41.*
w niedziele naciagnalem sobie lekko kregoslup

Do Armstronga: napisał:
30 Maja 2011
IP: 88.199.162.*
Dobry podział ale koniecznie jeszcze kategorie: leworęczni, praworęczni , czopowcy i okładziny gładkie... a i zastanowiłbym się czy np. za 20 lat dopuścic do turnieju Wang Zeng Yi ??? bo mógłby wygrać. To może dla zawodników pochodzenia azjatyckiego jednak NIE.
do Pawła napisał:
30 Maja 2011
IP: 46.134.235.*
W jednym z wpisów podałeś 'prosty przykład' wyższości KMA nad MPA - błędny przykład . Numer 1 z PZTS nie wyszedł z grupy ,ale nr.8 z tej samej listy wygrał z twoim mistrzem ???
Widzimy się za rok - jak zdrowie pozwoli
Pozdrawiam
PawelG napisał:
30 Maja 2011
IP: 178.37.41.*
Liczy sie efekt koncowy, a nie eliminacje


Magda Konieczna napisał:
30 Maja 2011
IP: 85.89.183.*
Ile komentarzy, nie mogłam się powstrzymać od dopisania jeszcze jednego

Po po pierwsze to gratuluję pomysłu zorganizowania tego typu zawodów, bo wierze, że mają na celu promować piękny sport jakim jest tenis stołowy. Uważam, że organizatorzy podołali wyzwaniu, bo impreza była bardzo fajna.
Po drugie to gratuluję wszystkim zwycięzcom, bo było na co popatrzeć i niektóre mecze naprawdę dostarczały odpowiedniego poziomu adrenaliny.
Po trzecie odnoście uszczypliwego komentarza skierowanego ku mojej osobie. Na farmacji nie jest ważne czy grasz w lidze i jak dużo czasu poświęcasz na treningi liczy się to czy znasz synonim benzocainy.
Po czwarte dziękuję całemu Fan Klubowi choć nie wiedziałam, że taki istnieje. Podejrzewam, że odzywa się ,,Sokół Żabno", więc uściski dla rodzinnych stron.
Pozdrwaiam.
Do WOjta napisał:
30 Maja 2011
IP: 83.4.198.*
No proste haha

? napisał:
30 Maja 2011
IP: 87.105.83.*
Brawo Waldi pokazales na tych zawodach klase w swojej kategori wiekowej.Tak dalej czekamy na nastepny taki swietny turniej -Lodzianie
ryba napisał:
30 Maja 2011
IP: 80.51.44.*
Panie Pawle!
Kiedys pytałem Pana,czy jeśli mam 100 lat i grałem w 10 lidze,to czy jestem amatorem?Pan odpowiedział,że nie.No to proszę uczciwie odpowiedziec,ilu zawodników tych czołówki do lat 35 i po powyżej nigdzie nie gra lub nie grało?
W roku ubiegłym zdobyłem wicemistrzostwo,w tym nie grałem,gdyż uważałem/wg Pana definicji/ iż nie mam statusu amatora.Co Pan na to?
PawelG napisał:
30 Maja 2011
IP: 178.37.41.*
Co ja na to? Trudno, takie jest zycie, takie sa zasady. Osoby grajace z zawodnicza licencja PZTS nie sa amatorami, sa wyczynowcami! Wyczynowcy maja swoje mistrzostwa, amatorzy maja swoje.
PawelG napisał:
30 Maja 2011
IP: 178.37.41.*
aha, jeszcze cos. Dlaczego, jak nie posiadam licencji PZTS nie moge grac w rozgrywkach WTK, OTK, MP, etc.? Skoro nie moge grac w tych rozgrywkach, to osoby, ktore posiadaja licencje nie beda mogly grac w rozgrywkach amatorskich. To dziala w dwie strony

Tomasz napisał:
30 Maja 2011
IP: 77.112.24.*
Do Pawla G.: na szczescie nie ty bedziesz o tym decydowal, Pawle. Bo niestety dla Ciebie, zawody ktore organizujesz, nie maja rangi "mistrzostw Polski". I z tego, co widzę, to mieć nigdy nie będą. Na swoje czestochowskie zawody bedziesz dopuszczal, kogo bedziesz chcial-twoje prawo. Ale co do rozgrywek amatorskich na szczeblu krajowym, to jeszcze dluga droga nauki i pokory dla ciebie. Wytrwalosci zycze!
PawelG napisał:
30 Maja 2011
IP: 178.37.41.*
Tomasz a wiesz co jest najlepsze? Ze ani ja, ani ty, ani PZTS tez o tym nie beda decydowac. Zadecyduje srodowisko. PZTS dopuszcza swoich amatorow z licencjami, ja dopuszczam amatorow spelniajacych okreslony warunek: dwa lata przerwy od rozgrywek PZTS. Kto w tym sezonie na tym lepiej wyszedl? Dzieki, mam nadzieje, ze nie zabraknie mi zapalu do walki z chyba najgorszym sportowym zwiazkiem w kraju.
Andrzej napisał:
31 Maja 2011
IP: 83.4.199.*
ale sie czepiacie , co wam żal dupska ściska że Paweł jest organizatorem i akurat wygrywa zawody?
ech napisał:
01 Czerwca 2011
IP: 88.156.124.*
Grałam w tym turnieju i bawiłam się świetnie,będe grac tak długo aż starczy mi sił.Zawsze można popatrzeć na lepszych.Moi panowie w klubie jednak są THE BEST.
kibic napisał:
01 Czerwca 2011
IP: 83.26.45.*
Zawody super zorganizowane więcej takich.
Obserwator napisał:
03 Czerwca 2011
IP: 178.56.34.*
Prawo organizowania Mistrzostw Polski w poszczególnych dyscyplinach mają związki sportowe i tyle. Pozostałe zawody, często o bardzo wysokim poziomie sportowym ( w zależności kogo organizator dopuści do startu ) i ogromnym zaangażowaniu pomysłodawców, nadal pozostaną tylko współzawodnictwem na szczeblu ogólnopolskim, wojewódzkim, powiatowym.
czkamyk napisał:
03 Czerwca 2011
IP: 91.150.221.*
Wg tego co piszecie i się kłócicie z Pawłem G. , który musi mieć zawsze racje dopóki nie dostanie po gębie to były to krajowe zawody, a nie Mistrzostwa Polski!!!
Nikt nie kwestionuje mu chęci organizacji zawodów , ale nie nie myśli że jest dyktatorem, który ustawia kategorie wiekowe pod siebie.
Panie Pawle- " Kto się wróblem urodził-ten orłem nie umrze".
P.S.
Co niektórym wystarczy Pan Przybyłowicz od afery hazardowej, który z licencji , która obowiązywała do poprzedniego sezonu na 30 zł w obecnym dorzucił 50 zł kolejne.
kibic napisał:
03 Czerwca 2011
IP: 79.191.239.*
czkamyk taki typ jak ty powinien dostać po gębie,czepia się bo nic nie wygrał.A były to M.P. bo to Paweł jest pomysłodawcą zorganizował je w tamtym roku jako pierwszy w Polsce i nie ogranicza jakimiś bzdurnymi licencjami.
Marek napisał:
07 Czerwca 2011
IP: 62.141.246.*
Na sport.tm.pl umieściłem kilka nowych filmów z KMA. Zapraszam.
Tomek K. napisał:
12 Czerwca 2011
IP: 195.150.185.*
Gratulacje Siostra

A komentarzami się nie przejmuj, widać że niektóre osoby nie rozumieją że na treningi trzeba mieć czas. A że ktoś od czasu do czasu lubi zagrać i robi to trochę lepiej niż inni też stanowi podstawę do uwag

p.s. kolega nie raczył się podpisać ciekawe czy jakbyś potrenowała czy dałby z tobą radę wygrać.
. napisał:
20 Czerwca 2011
IP: 83.10.61.*
lewa reka
Zostaw komentarz