...

Ruszył PingPongowy Bukmacher!

Kategoria: Inne wiadomości - PingPongowy Bukmacher / 02 Stycznia 2006

Wyświetleń: 2842

Komentarzy: 0

Tagi:

2 stycznia 2006 roku jako pierwsi w Polsce i prawdopodobnie jedni z pierwszych na Świecie, uruchomiliśmy wirtualnego PingPongowego Bukmachera. Już teraz wszyscy zarejestrowani użytkownicy mogą obstawiać wybrane przez nas mecze, zdobywać punkty i raz na dwa miesiące nagrody. Udział w zabawie jest bezpłatny.


REKLAMA Czytaj dalej

Pomysłodawcą gry jest moja skromna osoba, a zaprogramował ją Sylwester Łoś z Łodzi.

PingPongowy Bukmacher to zabawa wzorowana na zakładach bukmacherskich, gdzie każdy może obstawić wynik dowolnie wybranego przez nas spotkania. Pod uwagę będziemy brać zawody z wybranych lig i pucharów europejskich, ligi krajowej, pucharów, turniejów wojewódzkich, ogólnopolskich czy też zawodów amatorskich.

Pierwszą kolejkę zaczynamy meczami Ligi Mistrzów już 6 stycznia! Aby wziąć udział w konkursie, należy kliknąć TUTAJ i zarejestrować się.

Poniżej przedstawiam Państwu regulamin zabawy:


Regulamin Konkursu
PingPongowy Bukmacher




§ 1

1. Organizatorem konkursu „Pingpongowy Bukmacher” jest Internetowe wydanie Magazynu Polski PingPong – www.pingpong.com.pl.

2. Uczestnikami zabawy są zarejestrowani użytkownicy portalu, którzy sami decydują pod jaką nazwą/loginem będą grać.
3. PingPongowy Bukmacher, to liga serwisu Magazyn Polski PingPong, w której każdy zarejestrowany użytkownik może typować wyniki meczów oraz turniejów tenisa stołowego.

W skład typowanych spotkań/turniejów wchodzą:
•wybrane mecze w I, II, III, IV lidze tenisa stołowego;
•najciekawsze mecze Lig Amatorskich,
•najciekawsze mecze w Pucharze Polski;
•najciekawsze mecze w Europejskich Pucharach;
•turnieje organizowane przez PZTS;
•turnieje organizowane przez ITTF oraz inne federacje,
•Mistrzostwa Olimpijskie, Świata, Europy, danego kraju
wszystkich kategorii wiekowych;
•turnieje amatorskie wybrane przez organizatorów Konkursu.

4. Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.

§ 2

1. Wszelkie typowania mogą dokonywać tylko i wyłącznie zarejestrowani użytkownicy. Aby wziąć
udział w konkursie, wystarczy zarejestrować się oraz zalogować w systemie, na specjalnie utworzonej do tego platformie.
2. Każda nazwa użytkownika jest wyjątkowa, wybierana dobrowolnie podczas rejestracji.
3. Każdy użytkownik posiada unikatowe hasło, znane tylko jemu, dzięki któremu można w
pełni dokonać procesu rejestracji.
4. Przy rejestracji należy również podać własny adres e-mail. Na każdy e-mail można zarejestrować jedno konto/nazwę użytkownika.
5. Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzyma, na podany przez siebie adres e-mail, specjalny link, który zaktywuje jego konto.
6. Po zakończonym procesie rejestracji, można zalogować się i obstawiać wyniki, które automatycznie zostaną dodane do naszej bazy danych.
7. Każdy mecz/turniej można typować do godziny 23:59 dnia poprzedzającego spotkanie/turniej. Po upływie tego terminu, system automatycznie zablokuje możliwość oddawania typów.
6. Każdy mecz/turniej dodawany jest do bazy danych najwcześniej na trzy dni przed jego
rozpoczęciem. Od tego czasu każdy może dowolnie zmieniać swoje typu, do 23:59 dnia poprzedzającego wydarzenie.
7. Tuż po zakończeniu meczu/turnieju jego wynik końcowy dodawany jest do bazy danych przez administratora serwisu, co powoduje automatyczne wygenerowanie zmian w tabeli PingPongowego Bukmachera – a dokładniej liczby punktów zdobytych przez użytkownika.

§ 3

1. Jeżeli dany mecz zostanie zweryfikowany jako walkower, bądź się nie odbył, wtedy nie zostanie
on uwzględniony w PingPongowym Bukmacherze. Wszystkie zakończone mecze/turnieje zostają weryfikowane w naszym systemie tuż po ich zakończeniu, a ich wyniki dodawane są do bazy danych.
2. Jeżeli mecz/turniej zostanie niedokończony - z powodu np.: zamieszek kibiców lub innych sytuacji losowych, wtedy mecz/turniej nie zostanie on uwzględniony w PingPongowym Bukmacherze.

§ 4

1. Punktacja w PingPongowym Bukmacherze jest następująca:
•za wytypowanie zwycięzcy danego turnieju indywidualnego, deblowego, mikstowego, drużynowego– 5 pkt;
•za dokładnie wytypowany wynik meczu – 4 pkt;
•za dokładnie wytypowany meczu w pojedynku indywidualnym, deblowym, mikstowym lub drużynowym – 4 pkt;
•za prawidłowe wskazanie zwycięzcy w pojedynku indywidualnym, deblowym, mikstowym lub drużynowym – 1 pkt;
•za prawidłowe wskazanie zwycięzcy, bądź gdy mecz zakończy się remisem – 1 pkt;
•za błędne typowanie – 0 pkt;
•nie ma możliwości łączenia typowań (np.: obstawiam wynik meczu na 7:3 i chce obstawić zwycięstwo gospodarzy).

§ 5

1. Ranking PingPongowym Bukmacherze zawiera:
• zajmowaną pozycję
• nazwę użytkownika;
• liczba kolejek rozegranych w PingPongowym Bukmacherze;
• stosunek trafnych do złych typowań;
• ilość zdobytych punktów.

§ 6

1. Wszystkie dokonywane typy są monitorowane. Każda próba ingerencji w zakończone głosowania będzie w prosty sposób wyłapywana, a winny takiej próby zdyskwalifikowany.

§ 7

1. Zabawa podzielona jest na pięć etapów: styczeń-luty, marzec-kwiecień, maj-czerwiec, lipiec-październik, listopad-grudzień.
2. Po każdej kolejce generowany jest ranking użytkowników.
3. Trzech najlepszych użytkowników, z każdego etapu, będzie nagradzanych nagrodami.
4. Po każdej części rozgrywek ranking etapowy jest zerowany, a po zakończeniu roku zerowany jest również ranking roczny.
5. Raz w roku wybierany jest najlepszy Pingpongowy Bukmacher danego roku (liczymy punkty ze wszystkich rozegranych etapów). Zwycięzca tej zabawy, otrzyma tytuł Pingpongowego Bukmachera roku oraz nagrody ufundowane przez naszych sponsorów.
6. Każdy użytkownik zabawy, po przekroczeniu danej liczby punktów, otrzyma przy nazwie/koncie wyróżnienie w postaci rakietki w różnych kolorach, w zależności od zdobyczy punktowej. Wyróżnienia nie przechodzą na kolejny etap, za wyjątkiem „innych wyróżnień”.

Przyznawane wyróżnienia:
  • - 10 pkt;
  • - 20 pkt;
  • - 50 pkt;
  • - 70 pkt;
  • - 90 pkt;
  • - 120 pkt.


7. Inne wyróżnienia:
•Zwycięzca I, II, III, IV, V etapu;
•Pingpongowy Bukmacher Roku.

§ 8

1. Sponsorem konkursu jest firma GASPORT Internet, firma Lucky Sport -
oferująca trofea sportowe oraz Magazyn Polski PingPong. Nagrody przyznawane będą dla trzech najlepszych osób w klasyfikacji, po każdym etapie.
2. Wszelkie spory nie ujęte w regulaminie rozstrzyga organizator.

Do zabawy również zapraszamy kolejnych sponsorów. Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt z redakcją.