Liga profesjonalna:
ELN |
Bundesliga |
Ekstraklasa |
I liga |
II liga |
III liga |
Liga Mistrzów |
Liga Mistrzyń
Liga amatorska:
Częstochowa |
Lublin |
Oświęcim |
Łódź
TKS Granit Strzelin wycofał się z 1. ligi mężczyzn!
Kategoria: Liga profesjonalna - I liga / 07 Lipca 2010
TKS Granit Strzelin wycofał się z rozgrywek 1. ligi mężczyzn! - Potwierdzam informacje, że wycofaliśmy drużynę z 1. ligi ze względu na środki finansowe - powiedział w rozmowie z nami Marian Kozak, trener drużyny.
Miejsce Granitu w rozgrywkach 1. ligi gr. południowej przypadnie prawdopodobnie drużynie LKS Stomil Bełchatów, która sama nie wie, w której lidze będzie grać. - Czekamy na pismo z PZTS. Czy w przypadku wycofania się jakiejś drużyny zagramy w 1. lidze? Na to pytanie na dziś nie umiem odpowiedzieć - powiedział nam Tadeusz Książczyk, działacz Stomilu.
Jeżeli Bełchatów nie będzie chciał przystąpić do rozgrywek 1. ligi, o miejsce w 1. lidze gr. południowej po drużynie ze Strzelina zagrają prawdopodobnie drużyny KS Viret CMC Zawiercie i GMKS Strzelec Frysztak.
Zawodnik napisał:
07 Lipca 2010
IP: 91.123.219.*
Bełchatów? A co z Nadarzynem II i Nowym Dworem? Oni mają pierwszeństwo
Jerry napisał:
07 Lipca 2010
IP: 83.21.79.*
No, to już jest parodia tzw sportu kwaliikowanego. A praprzyczyna jest prawdopodobnie jedna - taka mianowicie że działacze sportowi (nie tylo klubowi) myślą wyłacznie o swoich posadkach i ich obronie a nie o poświęcaniu się dla dobra swojego klubu, związku czy dyscypliny jako takiej. Zamiast szukać sponsorów a przede wszystkim myślec o promocji TS (bo to jest warunkiem zainteresowania sponsorów), myślą raczej o wchodzeniu w układy z instytucjami władzy, i to głównie dla osobistego dobra a nie dla ogółu. Tak apropos: kto doprowadził do podpisania umowy z TV OrangeSport na transmisje zrozgrywek TS: PZTS? Działacze klubowi? Czy raczej inicjatywa wyszła od grona pasjonatów niebędących częścią układu? Powraca pytanie: czy aby przywileje, jakimi niezasłużenie obdarzyła działaczy ustawa o sporcie kwalifikowanym, nie rozleniwiają ludzi i w konsekwencji szkodzą raczej sportowi zamiast podnosić poziom? Warto przemyśleć
Prawda napisał:
07 Lipca 2010
IP: 94.101.16.*
To prawda.Do podpisania umowy z TV Orange nie doprowadzili ani działacze klubowi,ani ludzie z ukladów. Tym kimś był Jerry.Brawo !!!
Sherif27 napisał:
07 Lipca 2010
IP: 89.229.216.*
Tak Jerry działacze w tenisie stołowym to pieniądze takie wielkie trzepią, że to w głowie się nie mieści. Robią wszystko, aby ten sport był na takim poziomie jakim jest. Powiedz lepiej co ty dla Tego tenisa stołowego zrobiłeś?
ko napisał:
08 Lipca 2010
IP: 95.49.66.*
no w Pztzie trzepią kase lesne dziatki. a do podpisania umowy doprowadził Mariusz Baruch.
. napisał:
08 Lipca 2010
IP: 89.75.162.*
najsłabsza tv, najsłabsza umowa, żaden sukces, gdy program ten ogląda w Polsce 300 telewidzów, więcej jest na sali w tym czasie. Jeżeli jest to sukces, to ja jestem wielbłądem, a była szansa na podpisanie umowy z dużą stacją TV, tylko warunki były nie do spełnienia, bo transparentność PZTS jest żadna, a kto z takimi chce podpisać umowę, kto???
maister napisał:
08 Lipca 2010
IP: 77.253.170.*
do zawodnika
a czemu maja niby pierwszenstwo ?? to dotyczy grupy poludniowej a nie polnocnej...
belchatow ma pierwszenstwo bo spadlo z 1 poludniowej a jesli nie to zawiercie poniewaz przegrali baraz o 1 poludniowa !!
Zawodnik napisał:
08 Lipca 2010
IP: 91.123.219.*
do maistera
Z wiedzy jaką posiadam (i przepisów PZTSu
) wynika, że nie ma żadnego znaczenia, z której grupy klub się wycofuje. Zasady są zawsze takie same - pierwszeństwo mają drużyny walczące o utrzymanie w barażach, później spadkowicze i na końcu przegrani w barażach o awans. Podobna sytuacja miała już kilka razy miejsce w ostatnich sezonach i zawsze było tak samo (rok temu Nadarzyn II, 3 i 4 lata temu AZS Gliwice, itd.). Zresztą w Superlidze obowiązują bardzo zbliżone zasady (choćby niedawno Księgienice).Jerry napisał:
08 Lipca 2010
IP: 79.184.169.*
do Sherifa27: rzeczywiście - z tym OrangeSport masz całkowicie rację, więc PRZEPRASZAM i ZWRACAM HONOR! Bez względu na to, czy była alternatywa i czy można było zawrzeć umowę lepszą z inną stacją, jest to krok we właściwym kierunku, zamiast ubiegania się o fotelik burmistrza swojej gminy. Co do drugiego: otóż żeby mieć prawo oceniać poczynania działaczy, to nie muszę czegoś dokonać dla TS osobiście chociażby z tego względu, że nie pcham się na stołki, natomiast obserwuję, widzę i stykam się z problemami osobiście gdy chcę uprawiać sport lub zachęcić dziecko. Tak jak nie muszę dokonać czegoś szczególnego dla Polski żeby krytykować posłów, prawda? Ale jeżeli już pytanie padło: otóż na jednym z portali proponowałem żeby każdy pingpongista wchodził, najlepiej w miarę często, na popularne portale sportowe jak np sport.onet, sport.wp, sport.interia i inne i wpisywał tam choćby parowyrazowe swoje komentarze pod newsami dotyczącymi TS. To może zwrócić uwagę speców od marketingu że istnieje zainteresowanie tą dyscypliną (odpowiednik oglądalności), a to będzie z pewnością mały kamyk do budowy popularności TS. I co? Porównaj ilości komentarzy pod newsami o piłce nożnej z ilością komentarzy pod TS: w tym drugim prawie ZEROWA! Na sport.onet są nadal niemal wyłącznie moje wpisy. Przyłączysz się? A jeżeli możesz to zachęć do tego członków swojego - i innych - klubu oraz kumpli. Pozdro.
konik napisał:
08 Lipca 2010
IP: 83.12.166.*
Drodzy sympatycy tenisa stołowego!
Fajnie by było, gdyby w 1. lidze i ekstraklasie grały drużyny, które tego chcą,posiadają środki finansowe i na to zasługują. Już wiele sezonów bywało, że drużyny "sezonowe" awansują do wyższych klas rozgrywkowych tylko dlatego, iż sprowadzają zawodników na jeden sezon. Po sezonie okazuje się, że rezygnują, czego wynikiem jest, że spadkowicze ciągle pozostają w ekstraklasie czy 1. lidze(nie zasługując na to). Moim zdaniem obniża to poziom rozgrywek ligowych i jest krzywdzące dla ambitnych drużyn.
Sherif27 napisał:
08 Lipca 2010
IP: 89.229.216.*
jerry masz racje z tym orange sport to nie ja napisałem. Z tą drugą kwestią "o krytyce" też się z Tobą zgadzam ale zależności o których działaczach mówimy(czy tych w PZTS-ie czy w klubach). Z tym pisaniem na forach wp czy onet to nic nie daje. Najpierw przydałby się pingpongowy "Małysz". Czego sobie i wam życzę

Jerry napisał:
08 Lipca 2010
IP: 95.49.171.*
do Sherif27: no tak, skleroza mnie niedługo wykończy. Jasne że większość tekstu odnosiła się do Prawda. A przy okazji: widzę z tego że masz szczęście obracać się w klubach, których działacze (rozumiem że jesteś jednym z nich?) mają jakieś ambicje i wizje, ale ja mam niestety drastycznie przeciwne doświadczenia. Mam nadzieję że kiedyś spotkam lepszych działaczy. Natomiast co do tych portali, to jednak pozwolę się z tobą nie zgodzić, bo popularność danej tematyki (czyli w przypadku sportu: danej dyscypliny) jest dla mediów jak powietrze a jednym z mierników popularności jest właśnie ilość wpisów pod newsami i nie powinniśmy tego bagatelizować. Zwłaszcza że to w gruncie rzeczy nic nie kosztuje, bo chyba nie ma zawodnika, który by nie korzystał z internetu. Oczywiście że "pingpongowy Małysz" byłby lepszym środkiem, ale... na bezrybiu i rak ryba. Pozdro
Zawodnik napisał:
08 Lipca 2010
IP: 91.123.219.*
2.3.10 Uzupełnianie składu drużyn ligowych.
2.3.10.1 W przypadku powstania wolnych miejsc w ekstraklasie (do 10 sierpnia) prawo gry o te
miejsca mają w pierwszej kolejności 2 zespoły spadające z ekstraklasy, a następnie 2 zespoły,
które przegrały rywalizacje o awans ekstraklasę.
2.3.10.2 W przypadku powstania wolnych miejsc w I lidze prawo do gry o uzupełnienie tych miejsc
mają w pierwszej kolejności zespoły, które przegrały rywalizację w play down.
2.3.10.3 Po wyczerpaniu w/w możliwości o kolejne wolne miejsca w I lidze rywalizować będą
jednocześnie dwa zespoły spadające z I ligi i 4 zespoły z II ligi, które w wyniku baraży nie
uzyskały awansu do I ligi. System takiej rywalizacji wyznaczy PZTS.
janek napisał:
09 Lipca 2010
IP: 83.16.44.*
jakieś bzdury tu są wypisywane. Orange Sport jest na platformie cyfrowej Cefra + i Polsat. Słowem każdy kto ma TV Sat ( talerz) ma dostęp do Orange Sport. A takich jest 40% posiadaczy telewizorów. Ktoś kto pisał że widzów jest 300 został w epoce wczesnego Gierka. O jakiejś alternatywie umowy z TVP ktoś tu wypisuje bzdury, bo takiej pewnie nie było. Bo to dyscyplina niszowa. TVP transmituje tylko gry zespołowe i innych nie chce. A pan Baruch jest w prezydium PZTS i warto o tym nie kłamać wypisując, że to jacyś pasjonaci spoza układu załatwili. Panie Gąsiorski pan powinien takie przekłamania dementować bo inaczej to to jest jak w radiu RM.
smieszne ale pr napisał:
09 Lipca 2010
IP: 188.147.121.*
panie Janek, 300 to i tak przesadzona liczba, to że jest na platformie nie oznacza że ma oglądalność, proszę zajrzeć na strony z oglądalności poszczególnych stacji to wtedy porozmawiamy!!!
wirtualnemedia.pl
Motywator napisał:
09 Lipca 2010
IP: 213.158.199.*
Zawodnicy na poziomie I ligi czy ekstra grają dla pieniędzy. I nic w tym dziwnego, mają pracę i często własne rodziny, które muszą utrzymać. Sport na tym poziomie wymaga poświęceń i każdy chce jakieś gratyfikacje. W tym sporcie wystarczy mieć jedynie pieniądze i z łatwością można awansować do I ligi. Kupisz trzech dobrych zawodników (co nie jest trudne) i sprawa załatwiona. Inaczej sprawa wygląda z utrzymaniem. Po każdym awansie dochodzą coraz to większe koszty. I tutaj pole do popisu maja działacze. Myślą wyłącznie o awansie, o splendorze, ale nigdy o zabezpieczeniu finansów jakże potrzebnych do utrzymania się. Takie jednosezonowe drużyny to zmora dla tej dyscypliny. Pozbawiają miesca tych , którzy naprawdę myślą o podnoszeniu swoich umiejętności i robią to z pasją. To jest bezsens ! Wydać kasę na zawodników żeby awansować , a potem rezygnacja.
MOS CCL napisał:
10 Lipca 2010
IP: 90.221.174.*
Zgadzam sie z tym bo naprawde Strzelin zasłużył sobie na awans do tych rozgrywek nawet wychowankami by się spokojnie utrzyma tylko że jest tak zacofaną mioejscowością że głowa boli i nic długo tam nie ruszy ale chęci nigdy nie można in odmówic tylko zaplecze naprawde nie działa i wszyscy to wiedzą pozdrowienia dla Pana Mariana
!!! napisał:
15 Lipca 2010
IP: 78.8.248.*
Jeszcze o Strzelinie bedzioe glosno!
kkk napisał:
16 Lipca 2010
IP: 212.160.197.*
tak bedzie
Zostaw komentarz
