...

Zapisz się na mistrzostwa Polski amatorów

Kategoria: Zawodnicy - Amatorzy / 10 Maja 2010

Niespełna dwa tygodnie pozostały do zamknięcia listy zgłoszeń mistrzostw Polski amatorów w tenisie stołowym, które zostaną rozegrane 29 i 30 maja w Częstochowie.  Na razie do turnieju zapisało się blisko 90. zawodników i zawodniczek. Pula nagród finansowych w turnieju indywidualnym wynosi 3450 PLN.

Komunikat mistrzostw Polski amatorów:

Cel:
Popularyzacja tenisa stołowego, integrowanie środowiska oraz wyłonienie najlepszych amatorów w Polsce.

Organizatorzy:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie, Magazyn Polski PingPong - PINGPONG.COM.PL, Kebab Team.

Kategorie wiekowe:
A - zawodnicy do 35. roku życia (ur. w 1975 r. i młodsi),
B - zawodnicy z przedziału wiekowego 36-50 lat (ur. w 1960 r. i młodsi),
C - zawodnicy z przedziału wiekowego 51-65 lat (ur. w 1945 r. i młodsi),
D - zawodnicy pow. 65 roku życia (ur. w 1944 r. i starsi),
E - kobiety (bez ograniczeń wiekowych).

Uczestnictwo:
W zależności od kategorii wiekowej, w zawodach mogą brać udział zawodnicy:
Kategoria A - zawodnicy posiadający co najmniej dwuletnią przerwę od rozgrywek organizowanych przez ZTS (liga, turnieje kwalifikacyjne, etc.), bez licencji z przynależnością klubową (dopuszcza się zawodników spełniających kryteria z licencją niestowarzyszonego),
Kategoria B - zawodnicy posiadający co najmniej roczną przerwę od rozgrywek organizowanych przez ZTS (liga, turnieje kwalifikacyjne, etc.), bez licencji z przynależnością klubową (dopuszcza się zawodników spełniających kryteria z licencją niestowarzyszonego),
Kategorie C i D - bez ograniczeń (mogą brać udział czynni zawodnicy ligowi z licencjami klubowymi),
Kategoria E - zawodniczki posiadające co najmniej roczną przerwę od rozgrywek organizowanych przez ZTS (liga, turnieje kwalifikacyjne, etc.), bez licencji z przynależnością klubową (dopuszcza się zawodniczki spełniające kryteria z licencją niestowarzyszonej).

W zawodach mogą uczestniczyć tylko zawodnicy i zawodniczki posiadający obywatelstwo polskie. W przypadku zawodnika, który nie gra w rozgrywkach ZTS (liga, turnieje kwalifikacyjne, etc.), ale posiada licencję z  przynależnością klubową i spełnia pozostałe kryteria, sprawę rozstrzyga organizator.

Termin:
Mistrzostwa Polski amatorów w tenisie stołowym rozgrywane będą w dniach 29 - 30 maja 2010 roku.

Miejsce zakwaterowania i wyżywienia:
Wyżywienie we własnym zakresie.

Proponujemy nocleg w Campingu "Oleńka" przy ul. Oleńki 22/30 (ok. 5 km od hali). Cena 35 PLN/osoba.

Camping "Oleńka" *** to:
Obiekt całoroczny, ogrodzony, dozorowany przez całą dobę. 480 miejsc noclegowych: w tym baza stała 80 miejsc w pokojach 2, 3, 4 i 5 osobowych. Camping przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych. Domki murowane podpiwniczone z własnym węzłem sanitarnym. Pole namiotowo-carvaningowe z 400 miejscami, w tym 100 przyłączy elektrycznych, zdroje z wodą pitną. Do dyspozycji gości: parking, kuchnia turystyczna murowana z przyłączami elektrycznymi i stołami do przygotowania i spożywania posiłków, świetlica RTV, przechowalnia bagażu, depozyt, pralnia, suszarnia, prasowalnia, sanitariaty z ciepłą wodą przez całą dobę, mini plac zabaw dla dzieci, bar, punkt dostępu do Internetu.

Wstępne rezerwacje proszę przesyłać na e-maile: sport_marketing@mosir.pl lub redakcja@pingpong.com.pl.

Zobacz również bazę noclegową w Częstochowie - KLIKNIJ TUTAJ.

Miejsce:
Hala Sportowo - Widowiskowa "Polonia", Częstochowa, ul. Dekabrystów 43. Dojazd – www.map24.com i www.maps.google.com.

System rozgrywek:
Mieszany (grupowo-radziecki - gramy o miejsca 1-2. w turnieju głównym i o 3. miejsce w turnieju "od tyłu").

Sprzęt:
18 stołów firm Sponeta i Butterfly. Piłeczki białe - ***.

Nagrody:
Dla najlepszych zawodników przewidzieliśmy puchary, medale oraz nagrody finansowe.

Nagrody finansowe:

Kategorie A, B, C:
1. miejsce - 400 PLN
2. miejsce - 200 PLN
3. miejsce - 100 PLN
4. miejsce - 50 PLN

Kategorie D, E:
1. miejsce - 300 PLN
2. miejsce - 150 PLN
3. miejsce - 100 PLN
4. miejsce - 50 PLN

Wpisowe:
20 PLN od każdego uczestnika mistrzostw Polski amatorów,
50 PLN od drużyny mistrzostw Polski mistrzów lig amatorskich.

Wstępny harmonogram turnieju:

29 maja - (sobota):
godz. 8.00-8.30 - należy potwierdzić swoje zgłoszenie (przybycie na zawody)
godz. 9.00-9.15 - rozpoczęcie eliminacji do turnieju głównego kat. A, B, C
godz. 12.00-12.30 - zakończenie eliminacji do turnieju głównego kat. A, B, C
godz. 12.45 - rozpoczęcie eliminacji do turnieju głównego kat. D, E
godz. 14.25 - zakończenie eliminacji do turnieju głównego kat. D, E
godz. 14.30 - uroczyste otwarcie mistrzostw Polski amatorów (MPA) i mistrzostw Polski mistrzów lig amatorskich (MPMLA)
godz. 15.00 - rozpoczęcie turnieju głównego kat. A, B, C, D, E
ok. godz. 17.00 - zakończenie turnieju głównego kat. D, E
godz. 17.30 - zakończenie pierwszego dnia zawodów kat A, B, C
godz. 18.00 - rozpoczęcie MPMLA
ok. godz. 21.00 - zakończenie pierwszego dnia zawodów MPMLA

30 maja - (niedziela):
godz. 9.00 - półfinały MPMLA
godz. 10.30 - finał i mecz o 3. miejsce MPMLA
ok. godz. 11.45 - rozdanie nagród MPMLA
godz. 12.15 - ćwierćfinały MPA
ok. godz. 12.45 - mecze "od tyłu"
godz. 13.00 - półfinały MPA
ok. godz. 14.00-14.30 - finały
ok. godz. 15.30 - zakończenie zawodów

Turniej mistrzostw Polski mistrzów lig amatorskich:

Drużyna musi składać się z trzech zawodników, którzy brali udział w tym samym zespole w lidze amatorów w sezonie 2009/2010. W turnieju tym nie obowiązuje karencja. Jeżeli w lidze grał (rozegrał co najmniej jeden mecz) uczestnik rozgrywek PZTS, nie będzie on wykluczony z MPMLA. Podobna sytuacja dotyczy obcokrajowców. W MPMLA nie obowiązują kategorie wiekowe. Gramy systemem do czterech wygranych punktów (sześć singli, jeden debel). Najlepsze drużyny zostaną uhonorowane pucharami, medalami oraz tytułem najlepszej amatorskiej drużyny w Polsce. Wszelkie "inne sprawy" rozstrzyga organizator.

Patronat honorowy:
Prezydent Miasta Częstochowy.

Patroni medialni:
Magazyn Polski PingPong - www.pingpong.com.pl, Telewizja PingPongTV.PL, TVP Katowice, RMF Maxxx.

Zgłoszenia:
Zgłoszenia przyjmowane są tylko i wyłącznie do 23 maja 2010 roku. Należy się zgłosić drogą elektroniczną (redakcja@pingpong.com.pl lub sport_marketing@mosir.pl) lub też telefonicznie: +48 607 040 366. Każde zgłoszenie będzie weryfikowane. Ostateczna lista dopuszczonych zawodników zostanie opublikowana na tydzień przed mistrzostwami na stronach www.pingpong.com.pl i www.mosir.pl.

Inne:
Sprawy nieujęte w regulaminie rozstrzyga organizator. Istnieje możliwość rezerwacji noclegu. Obowiązek ubezpieczenia zawodników od nieszczęśliwych wypadków należy do zgłaszających klubów lub indywidualnie przez zawodników - zgodnie z art. 52 Ustawy o Kulturze Fizycznej z dnia 18.01.1996 r.

Informacje dodatkowe:
Organizator przewiduje wiele atrakcji, o czym poinformujemy w kolejnych komunikatach.


Ilość komentarzy: 43

Krzysiek P. napisał:
10 Maja 2010
IP: 93.105.207.*
Z chęcią bym się zapisał, tylko nie mogę zrozumieć dlaczego jako 46-latek nie jestem amatorem w przeciwieństwie np.do Janka Molędy czy innych kolegów grających w ligach krajowych, a którzy skończyli 50 lat. Coś tu nie gra i chyba nie będą to Mistrzostwa Polski Amatorów chyba, że się mylę. Pozdrawiam kolegów weteranów którzy dostąpili zaszczytu udziału w MPA, a my spotkamy się na MP Weteranów.

amator czy zawo napisał:
10 Maja 2010
IP: 217.70.62.*
Popieram stanowisko mojego kolegi - staram się zrozumieć o co chodzi w tych literkach "alfabetu" kat A,B,C,D,e itd. Nie mogę zrozumieć autora tego regulaminu. Gram w lidze - pieniędzy nie zarabiam przy stole wręcz odwrotnie - dopłacam to tego i nie jestem amatorem tylko zawodowcem.Pozdrawia m !!!!

PawelG napisał:
10 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
A ja w lidze ZTS nie gram, pieniedzy z tego tez nie mam. Dlaczego np. zawodnik taki jak ja, czyli bez licencji, bez przynaleznosci klubowej ma byc traktowany tak samo jak zawodnik grajacy w lidze, z licencja etc.? Ja jestem amatorem z wyboru, a ty chcesz byc amatorem grajacym w lidze ZTS (z calym szacunkiem dla Ciebie, ale moze nie masz wyjscia?) taka jest roznica

do kolegów napisał:
10 Maja 2010
IP: 79.184.170.*
nie podniecajcie się to po prostu Paweł zrobił turniej pod swoich zawodników z regionu i nazwał go Mistrzostwa Polski Amatorów ale nie wiem czy do końca jest to zgodne z prawem bo nie uzgadniał tego z PZTS a wydaje mi się że tylko ten może nadać tytuł Mistrza Polski bo tak to w każdym mieście każdy turniej można nazwać Mistrzostwami Polski Amatorów i będziemy mieli 1531 Misrzów Polski Amatorów

PawelG napisał:
10 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
masz racje, zrobilem turniej pod swoich zawodnikow niech kazdy zrobi taki turniej, zachecam wszystkich. Niech kazdy nazwie go mistrzostwami Polski amatorow. Zachecam do tego Niemniej jednak, zapraszam na ten, ktory ja organizuje!

rafal napisał:
10 Maja 2010
IP: 83.9.53.*
Hmm, może i bym się wybrał, ale żebym nie jechał na próżno to zapytam. Nie trenuję już od 2 lat, ostatni mecz w III lidze zagrałem w czerwcu 2008 roku, od tego czasu nie grałem nawet w wojewódzkich turniejach. Mam licencję, bo klub chce mieć kogoś ewentualnie "na zapas". Jak wygląda moja sytuacja jako ewentualnego uczestnika turnieju? Jako "były" III ligowiec nie stanowię dla takich mistrzów jak Paweł zagrożenia, więc czy będę mógł zagrać?

PawelG napisał:
10 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
Rafale takie sprawy rozpatrujemy indywidualnie. Jezeli rzeczywiscie od dwoch lat nie brales udzialu w zadnej imprezie (liga, WTK) i nie reprezentowales swojego klubu, a licencje masz tylko po to, zeby ja miec, to nie widze przeszkod, zebys zagral. Natomiast jesli grales, to...musisz spelnic kryteria. Nie wiem ile masz lat i w jakiej kategorii chcialbys grac. Wszystko masz napisane w regulaminie.

ciekawski napisał:
10 Maja 2010
IP: 89.74.207.*
Np. pan Kucharski były zawodowiec,medalista wielu imprez światowych i europejskich tylko dlatego że przez kilka lat nie grał w lidze jest amatorem? Dla mnie amator to ktoś kto nigdy powtarzam-nigdy!!! nie grał w żadnej ale to żadnej lidze PZTS!!! Co Wy na to?

PawelG napisał:
10 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
Musisz spelniac odpowiednie kryteria, zeby byc amatorem. Leszek Kucharski je spelnia, ale i tak wszyscy wiemy, ze byl zawodowcem i dla wielu pozostanie nim przez cale zycie. Teraz bawi sie tym sportowem, spelnia kryteria, wiec ma prawo grac tak jak pozostali zawodnicy, ktorzy wezma udzial w tej imprezie.

do Pawła G napisał:
10 Maja 2010
IP: 83.31.181.*
nie wypowiedziałeś się na temat czy masz prawo nazywać swój turniej Misrzostwami Polski Amatorów

ciekawski napisał:
10 Maja 2010
IP: 89.74.207.*
Jakie kryteria-Paweł o czym Ty mówisz! Amator ma spełniać jakieś kryteria!!! Amator to jest amator a nie były zawodowiec,ligowiec który nie gra przez jakiś czas! Amator jest czysty jak łza,bawi się tym sportem i nie musi spełniać żadnych,żadnych!!! kryteriów!

PawelG napisał:
10 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
Wszystko zalezy od tego, jak zinterpretujesz definicje amatora. Wszystko zalezy od regulaminu. Jezeli ktos pisze, ze amatorem jest ktos, kto w ogole nigdzie nie gral, to twierdze, ze nie ma racji. Jak ktos nigdy nigdzie nie gral, to nie jest amatorem, to jest turysta. Amatorem jest ten ktos, to uprawia cos amatorsko, a nie profesjonalnie. O zawodnikach, ktorzy kiedys grali, mozesz powiedziec "byli zawodowcy". Jezeli spelniaja kryteria tego turnieju, to nie sa zawodowcami, to amatorzy do "do Pawłga G" Jakie prawo? Czy ktos zarzadza amatorami, zebym musial miec do czegos prawo? Zastanow sie co piszesz.

ciekawski napisał:
11 Maja 2010
IP: 89.74.207.*
Jak ktoś wogóle nigdzie nie grał to nie jest amatorem,to jest turysta!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!No Pawle,dołożyłeś do pieca!Teraz to amatorzy powinni powiedzieć Ci -dziękuję!

ciekawski napisał:
11 Maja 2010
IP: 89.74.207.*
ale zdefiniowałeś amatora w tenisie stołowym! Myślę że błądzisz i tak naprawdę nie wiesz (przyznai tpm że nie mam definicji amatora bo to każdy organizator sam ustala kategorie amator)jak to ma wyglądać, Jeśli mogę coś od siebie to amator to naprawdę ma być amator który nigdy nie grał w żadnej lidze a potem ludzie którzy kiedyś grali.weterani,itp

ciekawski napisał:
11 Maja 2010
IP: 89.74.207.*
Prawidłowo powinno się nazywać Mistrzostwa Amatorów i Weteranów i byłoby wszystko ok!

Krzysiek P. napisał:
11 Maja 2010
IP: 93.105.207.*
Według mnie amator nie posiada licencji zawodniczej i dalej nie wiem czym różnię się od moich pięć lat starszych kolegów, którzy według tego regulaminu są już amatorami nie weteranami choć posiadają licencję tak samo jak ja.

do Pawła G napisał:
11 Maja 2010
IP: 83.31.181.*
to ty się zastanów możesz nazwać ten turniej Ogólnopolski Turniej Amatorów a nie Mistrzostwa Polski Amatorów bo mistrz Polski w danej kategori może być tylko jeden co będzie gdy wszyscy organizatorzy zaczną nazywać swoje turnieje Mistrzostwami Polski Świata Europy PZTS powinien zrobić taki turniej szkoda ze nie robi cenię cię za to że bawisz się tenisem i organizujesz wiele turniejów ale nie przeginaj czemu nie nazwiesz go Mistrzostwami Świata ,słyszałem że chcesz organizować Mistrzostwa Europy Weteranów ale chyba zrobisz je pod egidą ETTU czy to też będzie twój samozwańczy turniej

do Pawła G napisał:
11 Maja 2010
IP: 83.31.181.*
dlaczego w nagłówku są mistrzostwa Polski mistrzostwa powinno być z dużej litery o tak Mistrzostwa Polski chyba ,że to cwancyk żeby nikt nie mógł ci nic zarzucić że to jednak nie MP

PawelG napisał:
11 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
Hm ale powiedz mi, dlaczego nie moge tej imprezy nazwac mistrzostwami Polski? Daj mi jakies argumenty, bo na razie zadajesz pytania, podajesz jakies dziwne przyklady, ale nie podales zadnych konkretow. Jezeli bedzie organizowanych 1000000 takich imprez, to ja bede wniebowzięty. Wiesz dlaczego? Bo to dopiero bedzie popularyzacja. Zobacz ile bedzie wtedy turniejow o pieniadze, zobacz ilu zawodnikow moze w nich grac. Masakra Oby tak bylo. Trzymam kciuki za innych organizatorow. Ja zapraszam na turniej, ktory ja wspolorganizuje mozna sporo pograc, dobry poziom, dobra organizacja, a do tego do wygrania pieniadze...

do Pawła G napisał:
11 Maja 2010
IP: 83.31.181.*
bo Mistrzostwa Polski to nazwa zastrzeżona przez polskie związki sportowe nie może być dwóch Mistrzów Polski czy to w pływaniu piłce żużlu ,młodzików, kadetów weteranów ,amatorów itp,a jak ktoś inny nazwie sobie tak kolejny turniej to będziemy mieli dwóch MP w jednej kategori ,i który będzie prawdziwy mogą się pokłócić i iść ze sobą do sądu żeby ten rozstrzygnął który jest prawdziwym chwała ci za to że organizujesz tyle turniejów i popularyzujesz tenis stołowy i nazwać możesz swój turniej Mistrzostwa Polski Pawła G Amatorów w Tenisie Stołowym lub nieoficjalne MP

Krzysiek P. napisał:
11 Maja 2010
IP: 83.26.53.*
Panom w wieku powyżej 40 lat (weteranom z licencjami) proponuję udział w Otwartych Mistrzostwach Łodzi Amatorów i Weteranów. Jak widać jest możliwość wyboru udział, no ale to nie "Mistrzostwa Polski"

do Pawła G napisał:
11 Maja 2010
IP: 83.31.181.*
ja wiem że marketingowo to przyciągniesz więcej uczestników ale to nie jakimś ściemnianym tytułem to rób tylko np. nagrodami to jest twój turniej prywatny z wymyślonym przez ciebie regulaminem nigdzie nie umocowanym prawnie Jak znajdzie się jakiś mądry młody prawnik który będzie chciał się z tobą pobawić to możesz mieć problemy że naciągnołeś kilkadziesiąt czy kilkaset osób pod pretekstem zdobycia tytułu Mistra Polski na koszty i będziesz musiał je zwrócić

amator czy zawo napisał:
11 Maja 2010
IP: 217.70.62.*
Popularyzacja nie polega na skłóceniu czy namieszaniu - a to Panie Pawle Pan właśnie zrobił - śmieszny turniej - powinien Pan dalej rozwinąć swój alfabet do Z - kategoria załamanych Pana postawą i popularyzacją tenisa stołowego - pozdrawiam.

do Pawła G napisał:
11 Maja 2010
IP: 83.31.181.*
a tak na marginesie to który ty jesteś rocznik Pawle .

PawelG napisał:
11 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
Po 1. nazwa mistrzostwa Polski nie jest zastrzezona.
Po 2. fakt jest taki, ze PZTS zajmuje sie dziecmi i mlodzieza oraz zawodowcami. Co on ma do amatorow? Co on ma to mistrzostw Polski rolnikow, dziennikarzy, klerykow, nauczycieli, gornikow, hutnikow, strazakow, etc.? Nic nie ma, bo PZTS zajmuje sie zawodnikami zrzeszonymi (czytaj zawodowcami).
Po 3. Kazdy moze zorganizowac turniej i nazwac go mistrzostwami Polski amatorow. To nie jest nazwa zastrzezona. Zachecam do takich turniejow. Jezeli ktos potrafi go zorganizowac, zapewnic logistyke i zabezpieczyc jakies pieniadze na nagrody, to SUPER!
Po 4. Idz do mlodego, madrego prawnika i pogadaj z nim o nazewnictwie. Potwierdzi Ci to samo, co ja tutaj napisalem.
Po 5. widze, ze kilka osob zazdrosci...ale to normalne, idzie sie przyzwyczaic. Skoro nie mozecie grac w tej imprezie, to komentujcie przynajmniej temat sie fajnie rozwija.

Krzysiek P. napisał:
11 Maja 2010
IP: 83.26.53.*
Pawle to nie o to chodzi, że ktoś chcę grać czy nie. Cyt; "Nic nie ma, bo PZTS zajmuje sie zawodnikami zrzeszonymi (czytaj zawodowcami)." To jak to się ma do Twojego regulaminu "Kategorie C i D - bez ograniczeń (mogą brać udział czynni zawodnicy ligowi z licencjami klubowymi)"", czy to są amatorzy? Nie widzę tu żadnej logiki i konsekwencji Regulaminu MP Amatorów.

PawelG napisał:
11 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
Regulamin jest dostosowany do potrzeb. Zauwaz, ze Ci zawodnicy moga grac w rozgrywkach ZTS, ale nie musza. Wiec to tez moga czysci turysci/amatorzy.

Krzysiek P. napisał:
11 Maja 2010
IP: 83.26.53.*
Nie rozumiem Twojego wpisu, to dla mnie za skomplikowane. Zgadzam się tylko z tym, że każdy organizator może sobie pisać regulamin jak chce i interpretować go jak chce. Takie jego prawo.

do Pawła G napisał:
11 Maja 2010
IP: 83.31.181.*
konczę Paweł dyskusję z tobą bo nie ma sensu gratuluję zorganizowania kolejnego fajnego turnieju tylko odpowiedz mi krótko na dwa pytania i już się nie rozpisuj
który jesteś rocznik i czy może być dwóch mistrzów polski np weteranów czy kadetów w jednym roku w jednej kategorii

PawelG napisał:
11 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
Z toba tez dyskutowac nie zamierzam. Powodzenia

polonista napisał:
11 Maja 2010
IP: 149.156.67.*
Takie małe wyjaśnienie niektórym ;p
amator nie znaczy tylko osoba rozpoczynająca grę jest to też osoba która uwielbia coś ;p np. amator bigosu ;p

kibic napisał:
12 Maja 2010
IP: 83.5.111.*
Do polonisty,mówi się smakosz bigosu.

Mr Hopwood napisał:
12 Maja 2010
IP: 83.9.185.*
A ja sie chetnie wybiore na ten turniej.

Krytykowac jest latwo, gorzej cos samemu zrobic. Oczywiscie nic nierobienie jest wygodne, bo wtedy nie mozna zostac za nic skrytykowanym.

A krytykowac proponuje dopiero, gdy bedzie w Polsce drugi, podobny turniej i wtedy to moze bedzie mialo jakis konstruktywny charakter.

xyz napisał:
12 Maja 2010
IP: 83.22.97.*
zgadzam się w 100 % z Mr Hopwood. Nie robi błędów ten co nic nie robi, więc zamiast krytykowac, wskażcie plusy tego wszystkiego mośki Dużo ludzi jest takich, którzy marzą o tym by wystąpic w czymś takim . . . Paweł umożliwił to im w taki sposób a jak ktoś pisze że zawodowcy mogą grac czy nie to płakac mi się chce za takiego kogoś . . . To jest ich wola czy chcą czy nie. Mają swoją kategorie i mogą sobie grac . . .

Ryszard / B-sto napisał:
12 Maja 2010
IP: 87.205.156.*
Cześć. Panowie mam kilka pytań do tego turnieju amatorów.
A mianowicie...
Jeżeli nigdy nie grałem w żadnym klubie, a moje umiejętności są nabyte jako samouka to czy i ja mogę zagrać w tym turnieju indywidualnie.
I jakie są szanse że przejdę eliminację? i Czy macie jakieś filmiki z ubiegłych MP amatorów.
Proszę o pomoc

PawelG napisał:
12 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
Ryszard szanse na pewno sa. Z tego co wiem, to dawno temu na Slasku odbyl sie taki turniej jak MP amatorow. Ale to bylo kiedys... Teraz, od przynajmniej kilku lat, takiej imprezy nie bylo poziom moze byc rozny. Od tzw. "turystow", po zawodnikow, ktorzy juz cos odbijaja

Do Pawła G. napisał:
12 Maja 2010
IP: 89.73.164.*
Chwała Ci za to, że organizujesz turnieje. Ale chyba cierpisz na przerost ambicji. Po co turniej Pawła G. nazywać mistrzostwami Polski? A już Twój regulamin to całkiem porąbany. Wg Ciebie zawodnik mający 51 lat i grający np w drugiej lidze (a być może znaleźliby się i z pierwszej) to AMATOR. Takie kryteria mogą być np w Otwartych Mistrzostwach Częstochowy, ale nie w Mistrzostwach Polski. Tu kryteria powinny być jednakowe dla wszystkich kategorii wiekowych. Pomyliłeś pojęcie AMATORA z WETERANEM.
PS
W PZTS-ie jest Komisja Sportu Masowego i ona powinna zabrać głos w sprawie Twoich "mistrzostw"

PawelG napisał:
12 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
Niech zabiera glos. Co PZTS ma do imprezy dla zawodnikow glownie niezrzeszonych w PZTS? Do imprezy, ktorej sam nie organizuje? NIC. Co PZTS ma do amatorow, rzeźnikow, gornikow, dresiarzy, samorzodowcow, policjantow, wojskowych, dziennikarzy, psychiatrow, wedkarzy, etc.? NIC! Kazda z tych grup ma prawo zorganizowac swoje mistrzostwa Polski i ktos im tego zabroni? NIE

do Pawła G. napisał:
13 Maja 2010
IP: 89.73.164.*
A co powiesz na "Twój"prywatny model AMATORA?

PawelG napisał:
13 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
a co powiesz na swoj nick?

zofia do pawła napisał:
14 Maja 2010
IP: 83.16.62.*
pawł tobie mylą się różne pojęcia jak pieczywo z dupczywem i ... z pociągiem przypominam ci że jeszcze niedawno po różnych woj. i wsiach grałeś jako mierny zawodowiec jednocześnie grajac w lidzejako amator,jak 50letnia baba ograła kilka gwiazd al to robiłeś wszystko żeby nie grała,ujma na honorze,tylko ze honor to trzeba mieć.pozdrawiam.

kolo napisał:
14 Maja 2010
IP: 89.74.207.*
A to ciekawy wpis Zofii,to Pawełek jest taki amator? Grywał i udawał zawodowca a teraz z czystej krwi i kości amator? No tak,jak zabraknie umiejętności to trzeba coś zrobić żeby go nie ogrywali!!! Ale kicha!!!

PawelG napisał:
14 Maja 2010
IP: 77.253.247.*
Zofio nigdy nie bylem zawodowcem, nawet miernym. Dlatego nie rozumiem twojego komentarza?

Zostaw komentarz

antispam image

Uwaga: Włączona jest moderacja komentarzy, może to
spowodować wyświetlenie Twojej wiadomości z opóźnieniem.