W Polsce:
Mistrzostwa Polski |
OTK |
Pozostałe turnieje |
WTK |
Festiwal Tenisa Stołowego |
Puchar Polski
Za granicą:
Igrzyska Olimpijskie |
Mistrzostwa Europy |
Mistrzostwa Świata |
Pro Tour |
Puchar ETTU |
TOP 10 |
TOP 12 |
Pozostałe turnieje
Mistrzostwa Polski amatorów w tenisie stołowym
Kategoria: Turnieje w Polsce - Mistrzostwa Polski / 11 Stycznia 2010
29 i 30 maja w częstochowskiej Hali "Polonia" odbędą się mistrzostwa Polski amatorów w tenisie stołowym. Podczas imprezy organizatorzy przewidują kilka dodatkowych atrakcji.
Niewątpliwie jedną z nich będzie mecz pokazowy w wykonaniu aktualnego mistrza Polski Artura Daniela, który postara się zrobić prawdziwe "show", czym rozpocznie popularyzacje tenisa stołowego w Polsce poprzez profesjonalne gry pokazowe.
Podczas mistrzostw Polski amatorów planujemy również zorganizować turniej mistrzów lig amatorskich, który wyłoniłby najlepszą amatorską drużynę w kraju. Zainteresowanych mistrzów lig amatorskich uczestnictwem w takim turnieju proszę o kontakt z organizatorem (sport_marketing@mosir.pl lub +48 607 040 366).
Komunikat mistrzostw Polski amatorów:
Cel:
Popularyzacja tenisa stołowego, integrowanie środowiska oraz wyłonienie najlepszych amatorów w Polsce.
Organizatorzy:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie, Magazyn Polski PingPong - PINGPONG.COM.PL, Kebab Team.
Kategorie wiekowe:
A - zawodnicy do 35. roku życia (ur. w 1975 r. i młodsi),
B - zawodnicy z przedziału wiekowego 36-50 lat (ur. w 1960 r. i młodsi),
C - zawodnicy z przedziału wiekowego 51-65 lat (ur. w 1945 r. i młodsi),
D - zawodnicy pow. 65 roku życia (ur. w 1944 r. i starsi),
E - kobiety (bez ograniczeń wiekowych).
Uczestnictwo:
W zależności od kategorii wiekowej, w zawodach mogą brać udział zawodnicy:
Kategoria A - zawodnicy posiadający co najmniej dwuletnią przerwę od rozgrywek organizowanych przez ZTS (liga, turnieje kwalifikacyjne, etc.), bez licencji z przynależnością klubową (dopuszcza się zawodników spełniających kryteria z licencją niestowarzyszonego),
Kategoria B - zawodnicy posiadający co najmniej roczną przerwę od rozgrywek organizowanych przez ZTS (liga, turnieje kwalifikacyjne, etc.), bez licencji z przynależnością klubową (dopuszcza się zawodników spełniających kryteria z licencją niestowarzyszonego),
Kategorie C i D - bez ograniczeń (mogą brać udział czynni zawodnicy ligowi z licencjami klubowymi),
Kategoria E - zawodniczki posiadające co najmniej roczną przerwę od rozgrywek organizowanych przez ZTS (liga, turnieje kwalifikacyjne, etc.), bez licencji z przynależnością klubową (dopuszcza się zawodniczki spełniające kryteria z licencją niestowarzyszonej).
W zawodach mogą uczestniczyć tylko zawodnicy i zawodniczki posiadający obywatelstwo polskie. W przypadku zawodnika, który nie gra w rozgrywkach ZTS (liga, turnieje kwalifikacyjne, etc.), ale posiada licencję z przynależnością klubową i spełnia pozostałe kryteria, sprawę rozstrzyga organizator.
Termin:
Mistrzostwa Polski amatorów w tenisie stołowym rozgrywane będą w dniach 29 - 30 maja 2010 roku.
Miejsce zakwaterowania i wyżywienia:
Szczegóły dotyczące zakwaterowania zostaną podane w kolejnych komunikatach.
Miejsce:
Hala Sportowo - Widowiskowa "Polonia", Częstochowa, ul. Dekabrystów 43. Dojazd – www.map24.com i www.maps.google.com.
System rozgrywek:
Mieszany (grupowo-pucharowy - gramy o miejsca 1-4. w turnieju głównym i o 9. w turnieju pocieszenia).
Sprzęt:
18 stołów firm Sponeta i Butterfly. Piłeczki białe - ***.
Nagrody:
We wszystkich kategoriach turniejowych wstępnie przewidujemy nagrody pieniężne oraz puchary i medale dla najlepszych czterech zawodników i zawodniczek. Szczegóły w kolejnych komunikatach.
Wpisowe:
Szczegóły na temat wpisowego w kolejnych komunikatach.
Patroni medialni:
Magazyn Polski PingPong - www.pingpong.com.pl, Telewizja PingPongTV.PL.
Zgłoszenia:
Zgłoszenia przyjmowane są tylko i wyłącznie do 23 maja 2010 roku. Należy się zgłosić drogą elektroniczną (redakcja@pingpong.com.pl lub sport_marketing@mosir.pl) lub też telefonicznie: +48 607 040 366. Każde zgłoszenie będzie weryfikowane. Ostateczna lista dopuszczonych zawodników zostanie opublikowana na tydzień przed mistrzostwami na stronach www.pingpong.com.pl i www.mosir.pl.
Inne:
Sprawy nieujęte w regulaminie rozstrzyga organizator. Istnieje możliwość rezerwacji noclegu. Obowiązek ubezpieczenia zawodników od nieszczęśliwych wypadków należy do zgłaszających klubów lub indywidualnie przez zawodników - zgodnie z art. 52 Ustawy o Kulturze Fizycznej z dnia 18.01.1996 r.
Pinio Old napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 87.207.50.*
Mistrzostwa Polski Amatorów - to brzmi poważnie. Ale co to za "Amatorzy" w kat. C i D, którzy teoretycznie mogą grać w extrakjasie (praktycznie grają w II lidze, a może nawet w I-szej. Dla takich "zawodowców" są Mistrzostwa Polski Weteranów. Kie mieszajmy pojęcia "amatorzy" z "weteranami".
P O napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 87.207.50.*
Errata: zamiast "Kie" powinno być "Nie". Sorry
PawelG napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
Pinio kontrowersje wokol pojecia amator byly i beda. Amatorzy to nie tylko zawodnicy do 40. roku zycia, ale takze weterani. Trudno, ze od 51-latka bede wymagal tego, by nigdzie nie gral. Jak sam wiesz, amatorami sie i tak z reguly byli zawodnicy. Sa tacy ktorzy grali w ekstraklasie i maja kilka lat przerwy, a sa tacy, ktorzy nigdzie nie grali. Do pewnego wieku, uprawiajac czynnie ten sport jestes zawodowcem, a pozniej to tylko zabawa dla zdrowia.
PawelG napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
aha, znasz jakiegos 51-latka, ktory gra obecnie w ekstraklasie lub 1. lidze w Polsce?
kibic napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 83.5.99.*
Jeżeli zawodnik kupuje w PZTS licencje niestowarzyszonego i niema przynależności klubowej i gra na WTK i OTK to nie AMATOR i nie LAIK,nie róbcie kpin!!!!albo jest kategoria z licencją albo bez licencji a robicie tylko zamieszanie.
Pinio Old napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 87.207.50.*
Pawle! Nie dyskutuję na temat, kogo Organizator nazywa amatorem. Organizator opracowuje swój regulamin, ale powinien on dotyczyć jednakowo WSZYSTKICH bez względu na wiek. Dlaczego 50-latek grający w drużynie amatorskiej w IV lidze i mający np licencję niezrzeszonego nie jest amatorem, natomiast 51-latek z licencją klubową i grający np w II lidze jest amatorem???
Pinio Old napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 87.207.50.*
Do Kibica.
Tak rozumując, to nie miałby prawa grać w tych mistrzostwach nikt, kto bierze udział w Mistrzostwach Polski Weteranów.
PawelG napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
Pinio jest regulamin i bedziemy sie go trzymac

kibic napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 83.5.99.*
Nie można dzielić licencji na stowarzyszonych lub nie kto ją kupuje to dobrze gra i chce się rozwijać nie oszukujmy się!
Pinio Old napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 87.207.50.*
Paweł G - zgoda, regulamin obowiązuje. Ale można pomyśleć, że zrobiono go "pod kogoś" (jeżeli nie wszystkich traktuje się jednakowo).
PawelG napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
W regulaminie masz wyodrebione, kto i jakie warunki musi spelnic, zeby zagrac w tym turnieju. Pinio twoja dyskusja nie ma sensu, po prostu nic nie da.
kibic napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 83.5.99.*
Ja też uważam ze regulamin jest robiony pod siebie anie dla wszystkich.jeżeli amator i zawodnik z licencją niestowarzyszony to to samo.
Mario napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 62.122.118.*
Bardzo się cieszę, że są organizowane tego typu turnieje. Szkoda, że najczęściej są organizowane w Częstochowie (pewnie z inicjatywy Pawła) a nie np w północnej Polsce

Oby więcej takich pomysłów

Gosia napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 213.199.193.*
dlaczego kobiety bez ograniczeń wiekowych? mam 60 lat i chętnie bym zagrała w tych mistrzostwach, ale co to za rywalizacja, jeżeli naprzeciw mnie stanie 20-latka? Chyba lepiej nie przyjeżdżać

Cracow_04 napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 89.174.69.*
Myślicie, że jeżeli mam 15 lat i ogólnie spełniam wymagania zawodów, mogę przyjechać?
Nie jestem pewna czy mój wiek jest odpowiedni...Gosia napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 213.199.193.*
a może dla zawodników mężczyzn też jedna kategoria wiekowa?

69 lat zawodowi napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 83.8.68.*
GERARD BURCZYŃSKI OLIMPIA GRUDZIĄDZ
sezon 2008/2009 69 lat grał w I lidze
czy to jest zawodowiec
PawelG napisał:
11 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
Mamy juz wstepnie 36 zgloszen

Pinio Old napisał:
12 Stycznia 2010
IP: 87.207.50.*
Zgodnie z regulaminem to w/w p. BURCZYŃSKI to 100%-towy AMATOR !!!.
PawelG napisał:
12 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
dokladnie

bol napisał:
13 Stycznia 2010
IP: 83.5.113.*
Cy ten regulamin ma sens ??? ??
PawelG napisał:
13 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
Czy ten komentarz ma sens? Regulamin turnieju jasno okresla, kto w nim moze grac. To, ze ktos sie nie lapie do "kryteriow", nie jest moja wina. Z jednej strony zrobilbym dwa lata przerwy dla wszystkich, ale z drugiej, czy taki 70-letni Gerard Burczynski, ktory gral w zeszlym roku w jednym meczu 1. ligi, jest zawodowcem?
Pinio Old napisał:
13 Stycznia 2010
IP: 87.207.50.*
Trudno nazwać amatorem kogoś, kto ma licencję klubową i gra w I lidze. Bez względu na wiek. Dla takich są Mistrzostwa Weteranów. Tam liczy się tylko wiek i wszystko jest jasne. Bez podtekstów.
PawelG napisał:
13 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
ok

lucky napisał:
13 Stycznia 2010
IP: 87.207.143.*
Paweł, a co np. z takim zawodnikiem jak Miłosz Przybylik? Z tego co wiem gra on pod licencją niestowarzyszonego, ale nie można o nim powiedzieć, że to amator, skoro na OTK-u ogrywa kadrę Polski!!!
Iza napisał:
13 Stycznia 2010
IP: 212.87.228.*
Przybylik przecież gra w rozgrywkach Związku Tenisa Stołowego z licencją zawodniczą (Niemcy w Niemczech). Więc jest automatycznie wykluczony!
amator napisał:
13 Stycznia 2010
IP: 212.180.248.*
a od kiedy to Paweł Gąsiorski ma prawo organizować mistrzostwa polski amatorów, czy nie za duży przerost pewnych gruczołów, za dużo ego, panie Pawle skromność, pan co najwyżej może zrobić mistrzostwa Częstochowy, a i tak tu już problem. nadużycia są pańską domeną zauważam, najwyższy czas coś panu utrącić
PawelG napisał:
13 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
amator dla mnie jestes zakompleksionym amatorem, nic wiecej.
bol napisał:
13 Stycznia 2010
IP: 83.5.117.*
Żaden zawodnik z licencją nie powinien być dopuszczony,wtedy to by były zawody amatorskie.
kom napisał:
13 Stycznia 2010
IP: 83.28.133.*
Przede wszystkim wielkie gratulacje za pomysł,i że się Panu chce.Do krytykowania znajdzie się zawsze wielu a do pracy (organizacja imprez), przeważnie za "friko" to już trzeba ze świecą szukać. Sam jestem od wielu lat organizatorem różnego rodzaju zawodów w tenisie stołowym, głównie dla amatorów. Pozwolę więc sobie zabrać głos w przedmiotowej sprawie.
Definicja amatora:
Można by o tej sprawie dyskutować bez końca , a i tak decydujący głos w tej sprawie będzie należał do organizatora zawodów i to jest jego święte prawo. Ja na swoich zawodach ustaliłem swoją definicję amatora. Jest nim taki zawodnik, który nie był w swoich młodych latach "wykształcony na zawodnika" tj. nie był trenowany w klubie przez trenerów, będąc jednocześnie czynnym zawodnikiem tego klubu. Działając na wyobraźnię zapytam, czy człowiek wykształcony na murarza, stolarza, inżyniera itp mając np. przerwę 20 letnią pracy w tym zawodzie przestaje być zawodowcem w swoim fachu?
Jestem przekonany,że nie i taki np. murarz biorąc do ręki kielnię po 20 latach dużo sprawniej pomuruje i otynkuje ścianę, niż gość,który sam się tego nauczy.
Jest wielu zawodników, którzy odkryli tą dyscyplinę sportu dla siebie już w wieku dojrzałym i dzięki swojemu talentowi połączonemu z treningiem doszli do poziomu, który często pozwala im rywalizować z zawodnikami w niższych ligach rozgrywkowych. I oni jak najbardziej mogą być nazywani amatorami.
Istnieje zasadnicze pytanie, ilu jest w naszym kochanym kraju takich prawdziwych zapaleńców, zdecydowanych na wyjazd na zawody do odległego miasta. Czy było by ich wystarczająco dużo, żeby zorganizować zawody pod tytułem "Mistrzostwa Polski".
Na moich zawodach występuje przeważnie kilkudziesięciu zawodników, a na OTK i Mistrzostwa Polski Weteranów jeździ tylko kilku. Reszta nigdy nie pojedzie z wielu powodów z których najważniejszym jest różnica poziomu sportowego między byłymi (wykształconymi) zawodnikami a amatorami.
Nazywanie amatorem zawodnika, który gra jeszcze czynnie np. w II lidze, lub grał nawet w wyższych ligach jeszcze rok lub dwa lata temu jest wielkim nieporozumieniem. Powiem więcej, jest bardzo krzywdzące dla tych zawodników.
Bardzo duża różnica poziomu sportowego zniechęci wielu zawodników do ponownego przyjazdu na taką imprezę.
W kategoriach młodszych A i B Pana kryteria wyeliminują wielu zawodników biorących udział w Mistrzostwach Polski Weteranów, jednak w kategoriach starszych C i D będzie to powielenie zawodów weteranów.
Znając życie spodziewam się, że zorganizowanie Mistrzostw Polski dla amatorów w moim pojęciu znaczenia tego słowa jest raczej utopią, dlatego rozumiem Pana tok myślenia przy ustalaniu regulaminu tych zawodów.Myślę, że frekwencja będzie wysoka, biorąc pod uwagę centralne położenie Częstochowy i Wasze profesjonalne podejście do organizacji zawodów. Być może w przyszłości da się zmodyfikować pojęcie "amatora" a co za tym idzie i regulamin zawodów.Pozdrawiam
PawelG napisał:
14 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
Szanowny kolego, zgadzam sie z toba. Tak naprawde amatorem jest ten ktos, kto sam nauczyl sie grac. Zgadzam sie rowniez, ze niewielu prawdziwych amatorow zdecydowaloby sie na przyjazd na tego rodzaju zawody. Nie ma pojecia "amator" w Polsce, mozna go wszelako interpretowac. Na wszystkich turniejach amatorskich, na ktorych bylem, po skonczeniu okreslonego wieku, moze grac kazdy. I nie jest wazne, ze gral w ekstraklasie czy 1. lidze, czy tez jest czynnym zawodnikiem 2. ligi.
PawelG napisał:
14 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
Czy zawodowcem jest czlowiek, ktory w swojej gminie nie ma alternatywy, i gra w lidze, bo jak chce grac w pingponga, to musi w klubie? A co do tej informacji o powielaniu weteranow, powiem tak. Amatorami nie sa tylko zawodnicy do 50. roku zycia, starsi tez. A jak ktos zagra w weteranach i amatorach, to bije mu brawo, ze ma zdrowie, ze chce. Masz racje, latwo jest krytykowac, trudniej jest cos zrobic...Szczegolnie , ze dla mnie to tylko hobby i nie mam z tego zlamanego grosza.
kom napisał:
14 Stycznia 2010
IP: 83.24.174.*
Cieszę się ,że mój głos został wysłuchany.Jeszcze raz podkreślam, ze absolutnie nie jest moim zamiarem krytykowanie regulaminu, a co za tym idzie organizatora wspomnianych zawodów.Szanuje każdego komu się chce robić coś dla innych.
Jest to raczej akademicka dyskusja, czy powinno się wszystkich uczestników nazywać amatorami, a co za tym idzie i całą imprezę mistrzostwami amatorów.Jak sam kolega przyznał prawdziwym amatorem jest ten , który nie był szkolony, tylko sam się nauczył grać.Być może można by w przyszłości spróbować zorganizować imprezę ogólnopolską właśnie dla tych "prawdziwych" amatorów, tylko jak wtedy ich nazwać?
Pinio Old napisał:
14 Stycznia 2010
IP: 87.207.50.*
Tylko kto to stwierdzi, że ktoś, dajmy na to, czterdzieści lat temu był szkolony w jakimś klubie, czy nie? Nie widzę takiej możliwości.
kom napisał:
14 Stycznia 2010
IP: 83.24.174.*
I tu się zgadzam. Jak tylko ktoś lepiej gra to zaraz istnieje podejrzenie, że jest takim "oszukanym" amatorem. Zweryfikować to jest bardzo trudno, tym bardziej w skali ogólnokrajowej.
q napisał:
15 Stycznia 2010
IP: 79.162.225.*
ktoś próbuje zrobić fajną imprezę, a zawsze znajdą się krytykanci.
bol napisał:
15 Stycznia 2010
IP: 83.5.121.*
super że będzie taka impreza ale zasady mają wiele do życzenia jak dla amatorów, to nie dla zawodników z licencją niby niestowarzyszony,kom u na tym zależy???żeby takie zasady wprowadzać???
PawelG napisał:
16 Stycznia 2010
IP: 77.253.33.*
Bol powtorze Ci. Jezdze na turnieje praktycznie po calej Polsce (teraz troche rzadziej, ale jednak) i praktycznie w kazdym z tych turniejow moga grac amatorzy, ktorzy maja licencje, ale skonczyli okreslony wiek. Tak jest prawie wszedzie. Wiec dlaczego ja mam robic impreze amatorska z innymi zasadami? Jezeli Ci sie nie podoba regulamin, to nie graj.
bol napisał:
16 Stycznia 2010
IP: 83.5.117.*
ogólnie w Polsce jest przyjęte że od 3ligi to amatorzy.
Chop 57 napisał:
17 Stycznia 2010
IP: 83.15.121.*
Panie Pawle - piękna inicjatywa z Pańskiej strony.Tak na marginesie - od kilku lat w Gdańsku odbywał sie Ogólnopolski Turniej Amatorów (pod egidą PZTS organizowany przez Pana S.Małeckiego) w mojej ocenie bardzo fajna impreza.Od dwóch lat nie był w kalendarzu imprez i dobrze że Pan zadbał o możliwość spotkania amatorów z całej Polski w tak pięknym mieście jakim jest Czestochowa.
W imieniu amatorów z Trójmiasta gratuluję inicjatywy oraz zapewniam, że udział amatorów z Trójmiasta będzie odczuwalny zazrówno liczebnie jak i w rezultatach gier.
Pozdrawiam serdecznie.
Piotr Szantyr
PawelG napisał:
17 Stycznia 2010
IP: 77.254.117.*
To troche dziwne bylo, ze PZTS organizowal zawody dla osob, ktore nie nalezaly do PZTS. Moze podczas tej imprezy uda sie zjednoczyc ruch amatorski? Liczymy na frekwencje 100-120 osob. Wiem, ze moze byc ich wiecej. Mam nadzieje, ze zobaczymy sie w Cz-wie. Pozdrawiam!
niezorientowany napisał:
17 Stycznia 2010
IP: 89.76.253.*
Czytam różne opinie i komentarze ale nadal nie mogę zrozumieć dlaczego grający zawodnicy po 40-tce nie mogą zagrać jeśli grają we wszystkich turniejach amatorskich. To amatorzy także grają,zrzeszają się w różnego rodzaju ligach prowadzą regularne rozgrywki tylko to się inaczej nazywa. To są amatorzy którzy grają pewnie dwa razy albo i trzy razy więcej niż ja grający w lidze okręgowej.Jak patrzeć na takiego"amatora"
kom napisał:
18 Stycznia 2010
IP: 83.25.123.*
Poddaję pod rozwagę pomysł, żeby dodatkowo rozegrać kategorię dla zawodników, którzy nigdy nie rozegrali meczu ligowego w rozgrywkach PZTS. Można by stworzyć np. dwie grupy wiekowe do 50 lat i ponad 50 lat. Jeżeli będzie 18 stołów, a impreza ma trwać dwa dni to myślę, że organizacyjnie jest to możliwe. Ze względu na większą ilość gier (możliwość występu w dwóch kategoriach)wielu tkzw. "prawdziwych amatorów", mogło by zdecydować się na przyjazd.
PawelG napisał:
18 Stycznia 2010
IP: 77.254.19.*
Kom a jak zweryfikujesz takich zawodnikow? A co jak grali poza granicami naszego kraju? Pamietaj, ze system komputerowy w Polsce, gdzie mozesz kazdego sprawdzic, dziala dopiero od kilku lat...
kom napisał:
19 Stycznia 2010
IP: 83.24.179.*
Zdaję sobie sprawę,że mogą być z tym problemy, jednak to ma być przede wszystkim dobra zabawa i umówmy się, że tytuł w tej kategorii nie jest czymś prestiżowym, żeby byli zawodnicy chcieli koniecznie w niej rywalizować. Na zawodach będzie dużo weteranów z różnych rejonów i oni w razie problemów mogą pomóc zweryfikować prawdziwość złożonej pisemnie deklaracji o nie uczestniczeniu nigdy w rozgrywkach PZTS. Dla mnie zawodnik, który by skłamał w tym temacie, ośmieszył by się w oczach naszej tenisowej społeczności. Zresztą można opublikować na Pana stronie i na innych listę startową z prośbą do środowiska o informacje w przypadku wątpliwości.(Zgło szenia do zawodów musiały by być wcześniej, żeby mieć czas na weryfikację) Jak już zostanie taka pierwsza lista utworzona , to w przyszłości będzie tylko się weryfikować nowych chętnych.Myślę , że było by ciekawe zobaczyć, jaki poziom sportowy mogą osiągnąć najlepsi z "prawdziwych" amatorów, a dla nich samych nareszcie została by stworzona możliwość rywalizacji z równymi sobie.Pozdro.
kom napisał:
19 Stycznia 2010
IP: 83.24.179.*
Jeszcze jedna uwaga. Jest wielu weteranów, którzy wykupili licencje PZTS, by móc grać w mistrzostwach weteranów, ale nigdy nie brali udziału w regularnych rozgrywkach PZTS. I tych zawodników jak najbardziej dopuścił bym do udziału w tej kategorii. Myślę, że głównie tacy by przyjechali.
Wiktor napisał:
23 Maja 2010
IP: 79.185.247.*
Apropo dyskusji to ja tylko powiem, że mój tata, który ma 54 lata miał zamiar jechać na ten turniej z kolegami, grają amatorsko od 10 lat co tydzień. Jednak, kiedy zobaczył regulamin to stwierdził, że nie ma sensu jechać, skoro ma grać z zawodowcami.
Co do śpiewki "na wielu turniejach tak jest", to tylko świadczy o pewnej ciasnocie umysłowej, która świadczy o tym, że organizator nie umie dostrzec, że bardzo wielu ludzi - jak mój tata - da sobie spokój z tego rodzaju "amatorskimi" turniejami.
ripper napisał:
16 Stycznia 2011
IP: 93.105.57.*
panowie to jest paranoja. jechać tyle kilometrów,żeby zagrać z cwaniactwem ,ktore nazywa się amator.
ripper napisał:
16 Stycznia 2011
IP: 93.105.57.*
Czy terminy turniejów można konsultować z nami ,aby nie kolidowały z naszymi meczami w lidze.rozumiecie-szk oda kasy.a po za tym zmniejszy się prestiż i ranga zawodów jak nas nie będzie. pozdrawiamy prawdziwi amatorzy i weterani oczywiście ... ...
Zostaw komentarz
