...

PZTS działa wbrew prawu?

Kategoria: Inne wiadomości - Pozostałe / 07 Grudnia 2009

Stół Tibhar Smash 28

Wyświetleń: 3694

Komentarzy: 80

Tagi:
PZTS
Modest
przetarg

Polski Związek Tenisa Stołowego po raz kolejny udowodnił, że nie panuje nad tym, czym się zajmuje. Dziś została ogłoszona decyzja o unieważnieniu kolejnego przetargu na stoły dla Uczniowskich Klubów Sportowych, jednocześnie zostaliśmy poinformowaniu, że PZTS podpisał umowę na dostarczenie stołów z PPHU "MODEST” Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.

Czy kolejne unieważnienie miało podstawę prawną? Tego nie wiem. Wiem natomiast, że PZTS, patrząc na błędy w SIWZ, nie powinien podpisywać umowy z firmą Modest. Warto przypomnieć kulisy ofert - O CZYM PISAŁEM TUTAJ.

Przypominam tylko, że w unieważnionym przetargu oferty zawierały:

Numer oferty Nazwa i adres wykonawcy Cena oferty brutto
1. ZAKŁADY SPRZĘTU SPORTOWEGO
"POLSPORT" SP. Z O.O.
43-300 BIELSKO-BIAŁA, UL. WYZWOLENIA 59
 
90 893,66 PLN
2. PPUH "MODEST" SP. Z O.O.
92-230 ŁÓDŹ, AL. PIŁSUDSKIEGO 150/152
145 200,00 PLN
3. "BAT SPORT" SP. Z O.O.
03-194 WARSZAWA, UL. KONWALIOWA 7
100 650,00 PLN


Wyżej wymienione oferty Wykonawców zostały ocenione w następujący sposób:
 

Numer oferty Ocena w kryterium najniższa cena Ocena w kryterium ocena techniczna Ocena łączna
1. 70,00 PKT 2400,00 PKT 2470,00 PKT
2. 43,82 PKT 3900,00 PKT 3943,82 PKT
3. 63,21 PKT 2250,00 PKT 2313,21 PKT


Według Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), które dostałem od Polskiego Związku Tenisa Stołowego, wszystko w przetargu na stoły dla UKS-ów jest dobrze. Ale SIWZ zawiera jeden istotny błąd.

We wzorze na ocenę procentowa badanej oferty (Ot x 100 x 30 %), pojawiła się nieszczęsna "100", której tam nie powinno być. Wynika to ze standardowych wzorów stosowanych w SIWZach przy innych zamówieniach publicznych. Moje przypuszczenia potwierdził pracownik Centralnego Ośrodka Sportu, który zajmował się tym przetargiem. Gdyby wzór był prawidłowy, to PRAWDOPODOBNE wyniki byłyby następujące:

1. Polsport - 77,2 PKT
2. Bat Sport - 69,96 PKT
3. Modest - 55,52 PKT


Z tego wychodzi, że firma MODEST nie wygrałaby tego przetargu!!!!!

To potwierdza, że to nie firma MODEST powinna być zwycięzcą tego postępowania, lecz firma "POLSPORT" SP. Z O.O. Dlaczego więc PZTS podpisał umowę z firmą Modest?



REKLAMA Czytaj dalej



Co ciekawe, w unieważnieniu kolejnego przetargu jest mowa o 54. kompletach, natomiast przy informacji o podpisaniu umowy z Modestem, jest podana liczba 55. oraz 54. kompletów stołów do gry w tenisa stołowego.

O ile poprzednio, gdy rozmawiałem z osobą zajmującą się zamówieniami publicznymi, z Arturem Pianką z Centralnego Ośrodka Sportu, nie widział przeszkód, by poinformować mnie o przetargu, o tyle dziś odsyła mnie do Polskiego Związku Tenisa Stołowego. A Dyrektor PZTS, Wojciech Klimaszewski poinformował mnie, że to Prezes Andrzej Kawa, jako KIEROWNIK ZAMAWIAJĄCEGO, zdecydował o podpisaniu umowy z firmą Modest, na podstawie protestu, jaki firma Modest złożyła w związku z unieważnieniem przetargu. Dwa inne protesty (wg Klimaszewskiego), firm Bat Sport i Polsport, zostały odrzucone.

Takie rzeczy to tylko w Polsce...

Pliki do pobrania:
Protest
Unieważnienie      
Zakończenie
Lista UKS-ów otrzymujących Stoły      
Informacja dla UKS-ów


Ilość komentarzy: 80

kibic napisał:
07 Grudnia 2009
IP: 79.185.197.*
i bardzo dobrze, jest szansa ze kluby otrzymaja dobrej jakosci sprzet,firma Bat wypadajace podwozie,wywrotki calych blatow [duze niebezpieczenstwo] Polsport , okolo 40 rozlozen i do remontu. PZTS podiol bbbbbb dobra decyzje

kibic2 napisał:
07 Grudnia 2009
IP: 83.20.21.*
Ja też uważam że to dobrze mimo że nie przepadam za modestem .Bedą lepsze stoły.Pozostałe firmy zaoferowały wyjatkowe badziewie i nawet po 500zł ja takich stołów bym nie kupił.

PawelG napisał:
07 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
O calej sprawie zawiadomilem Urząd Zamówień Publicznych. Prawdopodobnie wkrotce bedzie kontrola UZP w PZTS.

zorak napisał:
07 Grudnia 2009
IP: 83.10.119.*
Polsport Bielsko Biała, mieszczący się na ul.Wyzwolenia (śmiech) to normalny obóz pracy, ludzie pracują ciężko za grosze , jest to chyba najgorszy płacowo zakład w Bielsku , zakład szpeci okolicę aż się prosi o remont , co do stołów za tą cene nie oczekujcie cudów.

do Pawła Ig napisał:
07 Grudnia 2009
IP: 195.13.38.*
ty działasz w tym momecie na szkode tych klubów...i naszej dyscypliny ... opamietaj sie ... twoje znajdowanie błedów i wyszukiwanie afer jest smieszne popatrz na komentarze...masz cos wspólnego z PIS??

sympatyk ts napisał:
07 Grudnia 2009
IP: 83.10.51.*
Gdzie Wy kupujecie??? Każdy wie że najlepsze ceny i sprzęt ma AGA-Sport!!!

PawelG napisał:
07 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
Fakt, w tym momencie ucierpia UKSy, ale bedzie wszystko zgodnie z prawem. Zobaczymy co zrobi UZP.

.. napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 89.75.123.*
czy moralne jest rozstrzyganie kwestii dobry złodziej, zły złodziej, zawsze jest złodziej, podobnie jest i w tej sprawie i nie tylko w tej, co jest etyczne, a co nie etyczne, moralnie dopuszczalne, czy kłamstwo jest dobre czy jest złe, o to jest pytanie, kraść, czy nie kraść?

pytanie napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 83.31.7.*
Co będzie lepsze dużo byle czego czy trochę mniej sprzętu o przyzwoitej jakości.
Jest takie przysłowie że tylko bogaty nie może sobie pozwolić na kupowanie byle czego i drugie ; czemuś biedny boś głupi , czemuś głupi boś biedny .
wydaje mi się że w przypadku tego portalu nie chodzzi o nic innego jak o autopromocję ( sklepu nie spełnionych ambicji) a czy właściciel jest krystalicznie czyst, czy sam wywiązuje się ze zobowiązań ??? Wiem że nnie !!!
!!

PawelG napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
A co bedzie lepsze, ciagle bledy PZTS czy normalny, dzialajacy zgodnie z prawem zwiazek? Co bedzie lepszy dla dzieci 7-11 latkow z UKSow? Co to dla nich za roznica, czy graja na Butterfly, Tibhar czy Polsporcie?

pytanie napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 83.31.7.*
tak naprawdę moim zdanie lepsza jest jakość od ilości moim zdaniem i ile zdań tyle poglądów .

kibic napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 83.20.24.*
Rzeczywiscie nie ma różnicy czy sie gra na Tibhar,Butterfly czy Polsporcie .Za to jest różnica w uzytkowaniu firmowego np Tibhara od stołu którego profile użyte w konstrukcji nie nadaja się nawet na maszt anteny TV.Pozatym nie ma różnicy w ilości a tylko w cenie.Skoro sa pieniądze na lepsze stoły to w czym problem?

PawelG napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
Dla 7-latka nie ma roznicy jezeli Modest wygralby wg normalnych zasad, a nie bledow popelnionych przez PZTS, to nic by nie bylo...

... napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 89.229.72.*
pawel przestan pier ... kazdy kto ma mozg wie ze lepsze tibhary po przekrecie niz polsporty bez. beda wiele lat sluzyc i nikt sobie nie zrobi przy nich krzywdy a ze ty jako jedyny sprawiedliwy bez mozgu sie znalazles to inna sprawa

xxx napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 77.255.124.*
przede wszystkim w ocenach stołu powinna być uwzględniona łatwość jego rozkładania przez jedną osobę dorosłą,a ogólnie w tym przetargu można się zastanawiać czy regulamin nie był pisany pod konkretną firmę

Sherif27 napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 89.229.208.*
Idąc tokiem rozumowania pana PawłaG to lepszy Polsport, bo ich będzie więcej. Szkoda tylko, że pan PawełG nie bierze pod uwagę trwałości produktu!

prokurator napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 149.156.46.*
Mysle ze PawlowiG chodzi o prosta zasade: jesli rozpisujemy przetarg to robmy to zgodnie z prawem. Rowniez moim zdaniem nieprzestrzeganie prawa nie moze byc podstawą niczego dobrego. Co do samych stolow to jesli mialbym wybierac miedzy Polsportem, Batsportem i Tibharem to tez wybralbym Tibhara, nawet jesli bylby sporo drozszy, pod warunkiem ze moglbym takiego wyboru dokonac legalnie.

adwokat napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 95.49.95.*
Panowie tak czytam i czytam te komentarze i odnosze wrazenie ze chyba zainteresowani Panowie i Panie ze zwiazku tutaj pisza, a tak naprawde problemem poruszanym przez Redaktora tego serwisu jest moralnosc osob ze zwiazku, ich uczciwosc oraz wysoce naganna nonszalancja wobec przepisow prawa, zreszta to domena wiekszosci polskich zwiazkow sportowych. Patrzac na sposob finalizacji zamowienia publicznego podlegajacego ustawie Prawo zamowien publicznych, musze stwierdzic ze uraga to wszelkim przyjetym standardom, powolywanie sie na blizej nieokreslona opinie prawna blizej nieokreslonej kancelarii, brak poprawnego rozpatrzenia sprzeciwow czy tez brak wskazania podstawy prawnej juz eliminuja prawidlowosc i zasadnosc podjetej decyzji, jak widac z zlozonym sprzeciwie, pisal to jakis prawnik i wykazal nota bene bardzo powazne uchybienia i naruszenia podstawowych przepisow regulujacych takie stosunki prawne, dlatego mysle ze jako adwokat i fan tenisa stolowego jak my wszyscy tutaj, jestem zniesmaczony sposobem rozwiazania tej sprawy, a jesli to wszystko prawda co napial Redaktor to kontrola murowana i nie chcialbym wyrokowac, ale sporo osob moze byc pociagnietych do odpowiedzialnosci sluzbowej i karnej, tyle z mojej strony

adwokat napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 95.49.95.*
a tak na marginesie, skoro sprzeciw zlozono w terminie wymaganym przepisami ustawy Prawo zamowien publicznych to termin na rozpatrzenie sprzeciwu wynosi 10 dni od daty kiedy mija termin na zlozenie sprzeciwu, czyli prosta arytmetyka termin mija 28 listopada, czemu zatem ogloszono 7 grudnia??
to tak kwoli informacji dla czytajacych, poza tym w specyfikacji jak widze wskazano razace naruszenia ustawy Prawo zamowien publicznych jak i ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zatem jakim prawem i jakim sposobem dokonano wyboru w formie i okolicznosciach ktore wskazuja zwiazek na stronie, to juz nie stanowi naruszenia przepisow prawa, a w mojej ocenie nosi znamiona przestepstw: niegospodarnosci srodkami publicznymi, manipulacji podczas procedur przetargowych, proba ominiecia przepisow prawa dla wyboru oferty najmniej korzystnej wg warunkow zamowienia, podejrzenie przyjecia korzysci materialnej w wyniku takiego rozstrzygniecia przetargu, do tego mozna rownie zzastanowic sie nad przestepstwem polegajacym na kumoterstwie...to tylko kilka rzeczy ktore w tego rodzaju case przychodzi na pierwszy rzut oka, jak dla mnie sprawa bardzo nieczysta i napewno rozstrzygnieta w sposob uragajacy zasadom wspolzycia spolecznego jak i uczciwej konkurencji podmiotow na rynku B2B, zauwazylem tez ze zwiazek zadal od podmiotow zagranicznych innych dokumentow niz od krajowych, to juz jest smieszna sprawa, pozostawiam decyzje i ocene Panstwu, mnie to strasznie zniecheca do dalszego inwestowania pieniedzy i serca w ta dyscypline, pozdrawiam

Do pawłaG napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 83.20.24.*
Kolego zawsze uważałem cie za rozgarniętego.Dla 7 latka nie ma różnicy?Owszem ale tu nie chodzi o blaty!!!!tylko o badziewną konstrukcję,wszystk o sie gnie i trzeszczy!Mamy takie stoły i batsportu i polsportu wielkie g...o i tyle.A może ktoś zauważy po ile wychodzi za stół Tibhara i dostanie olśnienia że Modest nie zarobi albo może dołoży dla dobra tenisa w UKS-ach.

adwokat napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 95.49.95.*
ale czy problemem sa jakies smieszne blaty lub konstrukcja, czy tez moze sama procedura i proba rozstrzygniecia przetargu pod "stolem", ja rozumiem ze przedmiotem zamowienia sa stoly, ale nie znalazlem w tresci Redaktora slowa o tym ktore stoly sa lepsze, podniesiono jedynie to w jaki sposob zwiazek dysponuje pieniedzmi publicznymi i jak narusza prawo, sugeruje czytac ze zrozumieniem, poniewaz tego typu komentarze swiadcza o tym ze pisza to osoby bezposrednio zainteresowane ktore maja jedna mysl tylko a mianowicie jakies blaty, stelarze i inne aspekty techniczne, ktore nie maja wplywu na zamowienie, a skoro zwiazek dal w specyfikacji zamowienia wymagania ktore spelnia kilku dostawcow to prosze na to zwrocic uwage a nie zwalac na redakcje serwisu ze podnosi jaskrawe wynaturzenia w zwiazku

olek napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 83.26.221.*
Panie adwokat. pan "redaktor" pisze ,że nie wie czy to było zgodne z prawem ale napewno wie, że są złodzieje.

PawelG napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
Olek naucz sie czytac ze zrozumieniem, wtedy bedziesz wiedzial, co wiem... aha, jaka macie pogode w Lodzi? U nas w Cz-wie troche zimno...

adwokat napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 95.49.95.*
Szanowny Panie Olek, redakcja napewno nie posiada stosownej wiedzy prawnej oraz doswiadczenia, jednak sprawy poruszone przez redakcje tego serwisu sa jak najbardziej trafne, zatem skoro laik w dziedzinie prawa potrafil zwrocic uwage na tak oczywiste sprawy, to co powiedza prawnicy, ktorzy podjeli by sie kontroli, czy zdaje sobie Pan sprawe z odpowiedzialnosci, bo mniemam ze chyba nie do konca jest pan swiadomy odpowiedzialnosci jak i czynow jakich prawdopodobnie doposcily sie osoby ze zwiazku, to juz nie jest ani smieszne, ani zabawane kiedy miedzy innymi za moje podatki i ciekza codzienna prace finansuje sie organizacje, w ktorych pracuja calkowicie niekompetentne osoby, lub osoby co gorsza, podejmujace tendencyjne decyzje

adwokat napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 95.49.95.*
naprawde kochani sugeruje czytajcie ze zrozumieniem, bo nie ma jak czytac cos czego sie nie rozumie, pozwolilem sobie przeczytac dwa razy artykul i wiem ze osoby ktore atakuja redakcje maja w tym swoj interes, nie znajduje nic co mowi o specyfikacji technicznej stolow, jest zwrocona uwaga na zasady i tryb przeprowadzenia przetargu, wiec monituje CZYTAJMY ZE ZROZUMIENIEM...!!!

D&G napisał:
08 Grudnia 2009
IP: 83.22.72.*
Od tego są media by taką sprawę nagłaśniać i brawo tu panie redaktorze dla pana bo związek jest chory centralnie a co dopiero mówić o "peryferiach" ale ja nie o tym... faktem jest też że UKSą należało by podarować stoły które wytrzymają dłużej niż rok użytkowania ale tu znowu kłania się Pzts gdyż powinien zaostrzyć kryteria i dać innym firmą pole do popisu, a przynajmniej zbić maks na cenie

olek napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 83.16.44.*
Należy czytać ze zrozumieniem, tzn czytać wszystko ze zrozumieniem, a nie tylko to co jest wygodne dla wyszukiwania afery. Dokładznie trzeba przeczytać ustawę o zamówieniach publicznych, później trzeba przeczytać treść protestów i prawne uzasadnienie ich odrzucenia i przyjęcia i potem wyciągać wnioski. A tu jest odwrotnie. Najpierw wnioski a potem ewentualnie dokładnie to przeczytamy i okaże się, że nie mieliśmy racji, ale tego już pan "redaktor - samozwaniec" nie opublikuje, bo sprostowania nie są jego mocną stroną.

adwokat napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 95.49.5.*
Szanowny Panie Olku, a co jest odwrotne w Pana opinii, poniewaz ja poswiecilem swoj cenny czas na to zeby to wszystko wlasnie przeczytac i nie znajduje slow uzasadnienia dla Pana wypowiedzi, imputuje Pan caly czas redakcji tego serwisu nie majac przy tym racji a do tego wykazujac calkowita indolencje w dziedzinie prawa, skoro znalazl Pan prawne uzasadnienie odrzucenia protestow jak Pan to nazwal, to chcialbym aby podzielil sie Pan wiedza ze mna poniewaz niczego takiego nie znalazlem poza jakimis probami wyjasnienia sprawy ubranymi w lakoniczne i puste stwierdzenia, a niestety jest takie powiedzenie w nomenklaturze przede wszystkim urzedniczej "...tu nie ma kultury, tu sa procedury..." moze i ma negatywna konotacje to stwierdzenie, alez jakie na czasie i prawdziwe w stosunku do tego co przeczytac mozna o sposobie przeprowadzenia konkursu, moze sie Pan oczywiscie ze mna nie zgodzic, ale w tym momencie oceniam ta sprawe na zimno w oparciu o stan faktyczny i stan prawny, a sposob zakonczenia tych procedur jezy wlos na glowie, skoro chcemy dac dzieciom lepsze stoly, super popieram ta teze, jednak trzeba bylo poprostu przygotowac zgodnie ze sztuka specyfikacje, czy to az takie trudne ??? ?

PawelG napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
Olku nie odpowiedziales mi jaka macie pogode w Lodzi? Co do "przepisow, ustaw, etc.", to sprawie wyjasni UZP, do ktorego zglosilem nieprawidlowosci. W przypadku kontroli przekonasz sie, ze firma, ktora reprezentujesz, nie powinna wygrac tego przetargu.

olek napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 83.16.44.*
Panie "redaktorze" reprezentujący jakieś firmy. Zwróć uwagę swojemu Adwokatowi, że jak pisze, że "istnieje podejrzenie przyjęcia korzyści majątkowych" to jest to pomówienie i mam nadzieję, że ten Adwokat ma na to dowody. Bo jeśli PZTS wytoczy proces o utratę dóbr osobistych, to będzie musiał bronić tych stwierdzeń dowodami. Samo to stwierdzenie "istnieje podejrzenie" opublikowane w dotychczasowym orzecznictwie traktowane jest jako przestępstwo. A w sądzie trzeba to udowodnić.

PawelG napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
Olku ale jak to ma sie do tego, ze twoja firma nie powinna wygrac tego przetargu? Bo nie rozumiem? Chyba, ze twierdzisz inaczej?

adwokat napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 95.49.5.*
Szanowny Panie Olku, dalej utwierdza Pan czytajacych w swojej indolencji w dziedzinie prawa, sugeruje zapoznac sie najpierw z materia a pozniej o niej prowadzic dyspute, wskazalem Panu ze przy tego rodzaju nieprawidlowosciach zachodzi realne prawdopodobienstwo popelnienia kilku przestepstw, a zgodnie z przyjeta praktyka jak i doktryna wymienilem najbardziej prawdopodobne, prosze mi wskazac w ktorym momencie tresci zostal ktokolwiek oskarzony, APELUJE JESZCZE RAZ TYM RAZEM DO PANA< PROSZE CZYTAC ZE ZROZUMIENIEM, bo odnosze wrazenie ze calkowicie nie rozumie Pan powagi problemu jak i nie posiada Pan swiadomosci odpowiedzialnosci karnej, jesli UZP jak wspomniala redakcja wykarze razace nieprawidlowosci, pozdrawiam

adwokat napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 95.49.5.*
na marginesie nie jestem adwokatem lub plnomocnikiem a tymbardziej znajomym redakcji, jestem czytelnikiem tego serwisu i poprzez dziecko zwiazany jestem z ta dyscyplina, a napisalem z prozaicznej przyczyny, jako prawnik widzac problem zaciekawilo mnie to a zszokowaly dokumenty i procedury ktorych uchybiono, a jesli reprezentuje Pan firme ktora rzekomo wygrala przetarg jest to wysoce niemoralne i nieetyczne co w tej chwili Pan uskutecznia probujac zdyskredytowac prace dziennikarzy, ktorzy nota bene maja racje w mojej opinii i chetnie zapoznalbym sie z opinia ktora zwiazek uzyskal od wirtualnej narazie kancelarii pozdrawiam

kibic napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 193.59.33.*
Czytam i czytam te wpisy i nie mogę uwierzyć, jak można dyskutować o jakości stołów kiedy w grę wchodzą nieprawidłowości proceduralne. Jeżeli dla wielu osób omijanie procedur, niejasne rozstrzygnięcia oraz brak jakichkolwiek zasad jest mało ważne, bo dzieci nie otrzymają stołów, to świadczy tylko o starych przyzwyczajeniach. Do dnia dzisiejszego widnieje obraz działacza potrafiącego załatwić, mającego znajomości, ale nie koniecznie potrzebną wiedzę na temat prawa.
Takich działaczy nam nie trzeba, bo przynoszą wstyd swoją indolencją i nonszalancją oraz brakiem merytorycznego przygotowania do zarządzania pieniędzmi przeznaczonymi m.in. dla tych dzieci.
Pzdr

zdeb napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 83.26.96.*
Zdumiewa tekst adwokata,który najpierw wydaje wyrok a później pisze, że chętnie przeczytałby opinie prawne. Ale to jest typowo polskie.A tak na marginesie powstaje też pytanie czy każdy kto założy sobie portal może używac tytułu "dziennikarza". To moim zdaniem jest nadużycie.

PawelG napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
Coraz wiecej osob z Lodzi odwiedza pingpong.com.pl. Zdeb masz racje, moim zdaniem tez to jest naduzycie. Nie kazdy moze byc dziennikarzem, ale coz...probuje z tym walczyc, na razie to jest walka z wiatrakami.

ja napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 83.20.22.*
Ciekawe czy jak się okaże że wszystko było zgodnie z prawem i procedurami odszczekacie to wszystko wy czyli P.G i ktos kto podpisuje sie adwokat .

PawelG napisał:
09 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
ja - przeczytaj wszystko jeszcze raz, ale tak, abys to zrozumial. Jezeli nie pojmujesz tego, co tu jest napisane, to napisz jeszcze raz ten komentarz chyba, ze jestes osoba malo inteligentna, wtedy to zrozumiem.

adwokat napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 95.49.5.*
Szanowny internauto "Ja", zalecam przeczytanie sprzeciwu do ostatniego przetargu, moze wowczas cokolwiek Pan/ Pani zrozumie, tam na 200% przygotowal to prawnik i jak rowniez mozna zauwazyc, wiec zamiast pisac o szczekaniu sugeruje zastanowic sie nad wlasnym pojmowaniem swiata i jak jeden z internautow "Kibic" przedstawil dosc trafnie wizerunek polskiego zwiazkowca, dzialacza, nic dodac nic ujac, te wszystkie dosc trywialne wpisy, pozbawione sensu, argumentow to tylko woda na pusty mlyn, radzilbym niektorym z oponentow i zatwardzialych zwolennikow zwiazku zmienic lekarza albo odstawic leki, pozdrawiam

Łodzianin napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 83.26.245.*
Bo Łódź to duże i fajne miasto Przyznam się, że nie do końca rozumiem kłótnie i pyskówki powyżej. Ale chyba wszyscy miłośnicy tenisa stołowego zgodzą się, że powinniśmy trzymać kciuki, żeby ten przetarg okazał się zgodny z prawem, skoro udało się pozyskać dla naszej dyscypliny środki na naprawdę dobre stoły po dobrej cenie. Pozdrawiam.

adwokat napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 95.49.70.*
oczywiscie jako rodowity Warszawiak, zgoze sie ze Lodz to piekne miasto, chetnie dosc czesto je odwiedzam, co do samego przetargu rowniez sie zgodze z przedmowca ze dzieci powinny dostac dobre stoly, jednak nie daje spokoju mysl o przebiegu tego nieszczesnego przetargu a skoro poswiecilem juz swoj prywatny czas na zapoznanie sie z tymi dokumentami, mysle jak najbardziej mam prawo zabrac glos i ocenic z uwagi na wykonywana profesje, dziwi tylko brak elementarnej wiedzy o przedmiocie naszej rozmowy przez dosc szerokie grono ludzi, pozdrawiam

adwokat napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 95.49.70.*
do "Zdeb", mysle ze szkoda poswiecac czasu na osobe, ktora ma za nic podstawowe zasady wspolzycia spolecznego, a co do opinii prawnej, jesli ktos sie na nia powoluje, to juz nie tylko moralnosc, etyka nakazuja jej publikacje ale i przepisy prawa, powolywanie sie na jakis dokument, nie wiadomego pochodzenia i co wazniejsze bez potwierdzenia ze takowy istnieje wydaje sie byc komiczne i przypomina mi jeden polski film pt. Kiler, kiedy naczelnik wiezienia mowi cyt.: "wiem ale nie powiem" tak samo dziala niestety zwiazek a dokladnie jego przedstawiciele, a Panu polecam wiecej lektury, doksztalcenia sie, myslenie z reguly nie boli a glowa ni emoze sluzyc tylko do fryzjera, pozdrawiam

Obserwator napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 83.22.83.*
Normalnie pole bitwy faktem jest, że jeśli istnieją niezgodności proceduralne w przetargu a jak zauważa "adwokat" są do tego przesłanki, to kontrola UZP na pewno je wskaże i pociągnie do odpowiedzialności osoby za nie odpowiedzialne a wskakiwanie sobie na plecy to takie dziecinne. To jest Polska.. brak środków źle a jak już są to jeszcze gorzej ! Najgorsze że to chyba nie pierwszy taki przypadek - smutne

k napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 79.162.116.*
Panie adwokat z tym lekarzem to chyba pan przesadził. To nie jest godne polskiej palestry.

adwokat napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 95.49.118.*
prosze o nie nadpisywanie emocji, poprostu rozmowa z osobami ktore wykazuja swoje emocje mija sie z celem, zadnej merytirycznej odpowiedzi tylko emocje, zatem skoro ktos sie kieruje emocjami i wlasnymi odczuciami powinien przejsc leczenie, to przewidziane jest w polskim ustawodawstwie ma nawet swoja nazwe wsrod chorob psychicznych, dlatego zalecilem zmiane lekarza lub lekow, to standardowa procedura w stosunku do osob ktore wykazuja szeroko pojeta mitomanie, takie osoby mozna nawet w mysl polskich przepisow ubezwlasnowolnic w czesci lub calosci pozdrawiam

znawca ;] napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 85.222.23.*
moje liceum jest połączone z gimnazjum i widzę jak dzieciaki grają na stole firmy polsport. Zgadzam się z kibicem jest to szajs, są krzywe i piłka "siada" na końcówkach stołu. Sam czasami na nim pogrywam i nie jestem zachwycony, więc panie Pawle niech pan odpuści pzts bo podjęli bardzo dobrą decyzje. Przynajmniej uks dostaną dobre stoły oby bez mankamentów

PawelG napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
Ale co mam odpuscic? Skoro dzialaj wbrew prawu, to musza poniesc konsekwencje. Teraz czekamy na kontrole UZP.

Dawid napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 83.22.83.*
Ludzie czy wy dalej nie pojmujecie że nie chodzi o to czy dzieciaki będą grać na polsportach czy na World championach tylko o fakt że nastąpił przekręt w przetargu ! Bynajmniej takie nasuwają się wnioski, Każdy z nas chciałby żeby UKSy dostały jak najlepsze stoły ale nie na drodze szwindlu !!!

olek napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 83.26.230.*
Dawid - masz szanse zostać asystentem u Adwokata. macie ten sam styl oczerniania i wydawania wyroków bez znajomości dokumentów. Musisz iść na prawo jak skończysz gimnazjum a później liceum.

kibic napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 83.20.34.*
Rzeczywiście szwindel.Modest sprzedał stoły za pół ceny więc interes zrobił kiepski .Przypomina mi to historie pewnego piekarza który rozdawał pieczywo biednym.Skarbówka go zgnoiła bo rozdawanie było niezgodne z prawem.

doc napisał:
10 Grudnia 2009
IP: 79.162.20.*
Ta strona jest manipulowana. Od pewnego czasu próbuję zamieścić komentarz i niestety nie przechodzi. Widocznie jest dla kogoś niewygodny.

PawelG napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
doc pewnie dla automatu antyspamowego. To spisek przeciwko tobie.

czytający napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 79.162.100.*
Potwierdzam uwagi doc. Jestem dzialaczem Okręgowego Związku i zasięgnąłem wiarygodnych opinii. Chciałem je tu przedstawić bo prawda jest zupełnie inna niż tu przedstawiona. Ale niestety moja wiadomość nie została tutaj zamieszczona. próbowałem kilka razy i jestem pewien,że nie popełniłem żadnego błędu za wyjątkiem treści, która temu panu nie odpowiada. Jest pan zwykłym manipulatorem i nie ma słów dla pańskiego niegodziwego postępowania.

PawelG napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
czytajacy masz racje, siedze 24h i kasuje twoje komentarze. Nawet jak jestem na sali i sam gram, to myslami usuwam twoje wiadomosci. Gratuluje inteligencji

kibic5 napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 83.20.34.*
Proponuje wam wylogować sie ze strony (jak posty nie wchodzą) i wejść jeszcze raz prawdopodobnie pomoże.Mnie tez nieraz nie wchodza jakieś nawet nieistotne rzeczy.

doc napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 91.94.164.*
Sprawa jest dziwna. Kibicu powtarzałem te czynności kilkakrotnie w obecności trzech osób. Bezpośredni dostęp do komentarzy można zablokować poprzez blokadę konkretnego numeru IP. Po przeczytaniu można komentarz wstawić lub nie. Poza tym "redaktor" na noc blokuje cały dostęp do komentarzy, żeby mu ktoś kuku nie zrobił jak śpi. Zauważ, że ostatnią informacją wczorajszego wieczoru był mój komentarz a następne pojawiły się dopiero rano. A gość w tym czasie w poczuciu wysokiej etyki smacznie spał.

bzdura napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 83.30.27.*
teorie spiskowe wyssane z palca, nie raz wystawiałem komentarze w nocy i normalnie wchodziły.. chyba ze używasz nie cenzuralnych słów "doc"

kix napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 93.105.112.*
Czy ktoś może mi udzielić informacji ?Dlaczego podano informację,że przetarg wygrała firma MODEST,która dostarczy stoły TIBHAR SMASH 28(grubość blatu 28 mm),a do UKS-ów dostarczane są stoły TIBHAR TOP(grubość blatu 25 mm)?

doc napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 87.96.88.*
taką informacje podał "redaktor" i do dziś jej nie sprostował.

czytający napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 87.96.88.*
Gdyby autor zechciał dogłębnie zbadać sprawę to mógłby uzyskać od PZTS konkretne informację. Profesjonalne dziennikarstwo polega na docieraniu przed publikacją do całej prawdy i prezentowaniu stanowiska wszystkich stron konfliktu a nie tylko swojego domniemanego. Wystarczyło spokojnie zapytać i obraz tej historii jest zupełnie inny:

PawelG napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
Czytajacy a myslisz, ze PZTS nie pytalem? Aha, skad ty wiesz na czym polega profesjonalne dziennikarstwo?

PawelG napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
aha, co do nazewnictwa tych stolow, to taka informacje uzyskalem od p. Barbary Stach, ktora byla przewodniczaca komisji przetargowej ale macie racje, w pismie PZTS pojawia sie nazwa stolu Tibhar TOP. Ale jakie to ma znaczenie, gdy bedzie kontrola, to wszystko bedzie jawne. Caly przetarg i wszystkie nieprawidlowosci.

czytający napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 79.162.90.*
Podczas zbierania informacji rozmawiałem z panią Stach, która powiedziała że nigdy panu informacji o rodzaju stołu nie udzielała. Nie mogła panu tak powiedzieć ponieważ stoły miały być na kółkach a Smash 28 kółek nie posiada. Zrobił pan to celowo, żeby teraz siać ferment w środowisku, że inne stoły były zgłoszone do przetargu a inne są rozwożone. A przecież są na to dokumenty przetargowe. Nie sprawdził pan tego przez wiele tygodni i nie sprostował. Dlatego pan nie wie na czym polega profesjonalne dziennikarstwo. I niech pan nie straszy wszystkich jakimiś urzędami, bo na kłamstwa i oszczerstwa jakie tu są wypisywane też są urzędy.

PawelG napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
Aha, czyli uwazasz, ze klamie? Zapewniam Cie, ze rozmawialem o tych stolach z p. Stach. A to co tobie powiedziala, mnie nie interesuje. Twoje zdanie dla mnie tez jest malo wazne, sa papiery, sprawe wyjasni UZP. Wtedy zobaczymy

PawelG napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
jeszcze cos "doc, czytajacy, k oraz kibic" to ta sama osoba

kibic napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 83.20.34.*
jeszcze cos "doc, czytajacy, k oraz kibic" to ta sama osoba

Lekarzaaaaa!szybkooo oo!

doc napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 91.94.248.*
To że pan kłamie to jest pewne, bo świadczą o tym fakty zamieszczone na tej stronie. Juz w poprzednim artykule dwa tygodnie temu na ten temat internauci pisali panu, że zamieścił pan nie taki stół o jaki chodzi. Nie sprawdził pan tego i nie sprostował. I w sprawie jednej osoby też wprowadza pan opinię w błąd. Jeśli by tak było to może być co najwyżej jeden komputer a nie ta sama osoba. A gdyby pan był profesjonalistą to najpierw zrobiłby pan donos do urzędu i dopiero po kontroli pisał swoje dyrdymały. A tak wychodzi pan na kłamcę.
Bo fakty o których pan pisze są inne. Trzeba iść do związku i sprawdzić.

PawelG napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 83.238.231.*
doc, kibic, k, czytajacy bardzo Cie prosze, zebys nie pisal na tej stronie komentarzy. Jestes malo wiarygodna osoba. Kolejne beda kasowane. Kontrole w PZTS przeprowadzi UZP i to on sie zajmie ta sprawa. Uszanuj moja prosbe.

tajny89 napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 80.54.215.*
PawelG daj sie wypowiedzieć każdemu a nie straszysz usuwaniem komentarzy.Chętnie każdy poczyta konwersacje na temat rzetelności Twojej pracy i Twoją obrone. Natomiast zakończyło sie tym że zablokowałeś. Jest to wysoce nie etyczne. Sprawa tu poruszona zatacza błędne koło. Z racji że celem głównym było dostarczenie stołów dla dzieciaków a przez błąd w przetargu ich nie dostaną. Konsekwencje za to powinny ponieść osoby zajmujące sie przetargiem oraz osoby które je do tego powołały. Obojętnie jaka firma by wygrała było by dobrze. Czekam na dalsze rzetelne informacje jako pasjonat tenisa stołowego

uks ts napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 78.8.35.*
Przepraszam, ale mam pytanie dotyczące wyboru uks-ów, które otrzymały stoły. W tym roku w marcu założyliśmy uks. Prowadzimy zajęcia tylko z dziećmi i młodzieżą 3 razy w tygodniu. Niestety nie zgłosiliśmy klubu do rozgrywek w tym roku z powodu wysokich kosztów wykupienia licencji. Dzięki ludziom dobrej woli dostaliśmy połówkę stołu, stare blaty i dorobiliśmy nogi - tym sposobem złożyliśmy 6 stołów. Miałem nadzieję, że otrzymamy 2 nowe stoły, aby w przyszłym roku, kiedy zgłosimy 1 lub 2 zespoły do rozgrywek, mieć na czym grać. Niestety - lipa! Będziemy się starać pozyskać fundusze na stoły z innych źródeł. Miałem nadzieję, że przekazywany sprzęt jest właśnie dla takich uks-ów. Niestety, myliłem się. Szkoda

Pasjonat napisał:
11 Grudnia 2009
IP: 85.28.162.*
Bardzo dobrze się stało że przetarg się zakończył i już stoły dotarły do adresatów.Nie jeden klub borykał się z brakiem dobrych stołów,gdzie nawet mecze ligowe musiał rozgrywać na stołach które miały bez mała 15 lat.I co najważniejsze że młodzi ludzie teraz widzą że jest ktoś kto ich obchodzi i wiedza że mogą liczyć na sprzęt od własnego Zawiązku.

adwokat napisał:
12 Grudnia 2009
IP: 95.49.100.*
kolejny argument poruszony przez jednego z czytelnikow "UKS TS", to jest dosc ciekawe jaki jest klucz wyboru klubow ktore otrzymaja stoly a ktore nie, czyzby byli rowni i rowniejsi ??? ?? podobnie rzecz ma sie w specyfikacji zamowienia, nierowne traktowanie podmiotow krajowych i zagranicznych, wynikajace z czego: praktyki, niecheci, przyzwyczajenia, czy moze znowu rowni i rowniejsi ??? ?? zbyt duzo w tym calym zamieszaniu tendencyjnych decyzji, zbyt duzo nonszalancji dla przepisow prawa a nie wspomne o robieniu ze zwiazku senso stricte prywatnego folwarku niczym w powiesci Orwella, szkoda tylko ze na dziwnych i niezrozumialych praktykach stosowanych przez dorosle i rzekomo odpowiedzialne, kompetentne osoby szkode ponosza kluby, dzieci i osoby zwiazane z propagowanie tej dyscypliny sportu wsrod mlodych adeptow tenisa stolowego, wstyd Panowie dzialacze, ciezko nawet odnosic sie do spraw oczywistych ktore jak widac nie sa juz tak oczywiste dla czesci piszacych, byc moze nie sa oczywiste z uwagi na przyzwyczajenia i model biznesu z czasow PRL do jakiego sie przyzwyczaili, zenada

uks ts napisał:
12 Grudnia 2009
IP: 78.8.35.*
W warunkach przyznawania stołów napisane jest:"W pierwszej kolejności rozpatrywane będą wnioski złożone przez Uczniowskie Kluby Sportowe"
Ciekawe ile uks-ów nie dostało stołów?
Moim zdaniem to też powinni napisać na stronie PZTS i dlaczego?

siemion napisał:
12 Grudnia 2009
IP: 83.7.222.*
Nasz UKS otrzymał stoły za co dziękuję PZTS-owi. Pracowaliśmy na to dwa i pół roku. Zaczynaliśmy w 2007 roku od zera bez normalnych stołów. Po roku awnsowaliśmy do IV ligi. Dziś liderujemy w IV męskiej i III kobiet, mamy sporą grupę zawodników na czołowych miejscach w województwie i dużo sprzętu dzięki sponsorom. Nie czekamy jak inni na św. Mikołaja, tylko ciężką pracą udowadniamy, że zasługujemy na stoły. Nas też zdziwiło, że na liście są UKS, które nie maja sekcji tenisa, ale w innych dyscyplinach osiągaja sopore wyniki. Poza tym pomoc czy pieniądze można uzyskać z różnych źródeł,ale najlepiej to narzekać. Pozdrawiam i życzę cierpliwości.

uks ts napisał:
12 Grudnia 2009
IP: 78.8.35.*
My też zaczynamy od 0 postawiliśmy na dzieci i młodzież nawet w tym roku nie było nas stać na wykup licencji (niestety ziązek w pierszym roku członkowstwa mógłby zrezygnować z poboru 200zł licencji). Mimo braku funduszy zorganizowaliśmy już 2 turnieje, w których uczestniczyło 2 x 40 dzieci i młodzieży . Nie posiadamy zawodników z którymi po roku można zrobić awans, ale dzięki systematycznej pracy za 2 może 3 lata napewno coś z tego będzie.
Stoły z czasem sami wymienimy, dzieki składką członkowskim w czerwcu już jeden będzie, a mieliśmy to na inny cel przeznaczyć jak by były stoły.
Do tej pory pozyskiwaliśmy fundusze z róznych źródeł przeważnie prywatnych darczyńców. Nie otrzymaliśmy jeszcze ani złotówki z pieniędzy, które idą z budżetu miasta,gminy czy starostwa na sport. Piszemy wnioski podania, jak do tej pory wszędzie odprawiają nas z kwitkiem.
Pisząc wniosek nie liczyliśmy na wiele, ale patrząć na listę obdarowanych widać, że warunki przydzielania sprzętu sportowego dla uks-ów są łamane i to mnie zdrażniło. Nie miałem zamiaru narzekać przepraszam jak ktoś tak to odebrał.

siemion-do uks napisał:
12 Grudnia 2009
IP: 83.7.214.*
Współczuję Ci, bo My działamy w terenie, gdzie o dotacje dużo łatwiej. Też nie zgadzam się w pełni z listą UKS-ów, ale trzeba pamiętać, że brano pod uwagę też te wnioski z poprzedniego roku. Niestety wiele stołów poszło tam, gdzie króluje rekreacja. Tak nie powinno być, ale życzę Wam wszystkiego najlepszego.

Pasjonat napisał:
13 Grudnia 2009
IP: 85.28.162.*
Panowie wszyscy jesteście sędziami.Poczekajci e z kontrolą,jeżeli taka będzie.Wasze gadanie to o kant tego stołu rozbić.
PawełG złożyłeś zawiadomienie chwała Ci za to ale powstrzymaj się z różnymi komentarzami,oskarż eniami pod adresem związku,od tego jest prokuratura oraz sąd.Co mi się podoba to że te stoły juz dotarły do adresatów i to naprawde w ekspresowym tempie.Wiele klubów nie było by stać na zakup tych stołów.Adwokat za dużo piszesz i innych ustawiasz a dobry adwokat milczy i sie odzywa jak już wie wszystko z obu stron konfliktu.Chyba znasz przysłowie że milczenie jest złotem.Pozdrawiam

uks ts - do sie napisał:
13 Grudnia 2009
IP: 78.8.35.*
Dziekuje za, życzenia gratuluję cierpliwości i oby stoły służyły wam długo.
Jestem ciekawy jak rozdysponuję te pozostałe stoły wśród 4 najepszych uks-ów
festiwalu tenisa stołowego, jak dzieci startowału (przynajmniej w moim województwie) pod adresem szkół do których uczęszczają a nie pod nazwą uks-u w którym uczą się grać?

. napisał:
13 Grudnia 2009
IP: 89.75.123.*
Przyznawanie stołów UKS, i nie tylko stołów, to jest dotowanie edukacji szkolnej poza głównym strumieniem z ministerstwa edukacji. Być może znajdą się obrońcy UKS ale ta forma organizacyjna odciążyła bezpośrednio szkołę z obowiązku szerzenia kultury fizycznej wśród uczniów. Ale jako forma dotowania i wspomagania nauczycieli i innych okazuje się doskonałym sączkiem pieniędzy społecznych.
Wielu fachowców od sportu twierdzi, że UKS to forma rekreacji i nie ma ono przełożenia na sport wyczynowy, gdyż te UKS nie maja ciągłości do poziomu seniora, a sam trening jest formą dobrej rekreacji.
W przypadku tenisa stołowego, gdzie wynik sportowy, wyczynowy pojawia się tak naprawdę dopiero po 7-8 latach treningu, i nie wynika to z doskonalenia technicznego, ale także z rozwoju emocjonalnego tak ważnego na poziomie wyczynowym, że ponoszenie nakładów na UKS w TS jest bezcelowe i jest to marnotrawstwo pieniędzy, ps. i być może już niedługo pokażą się oferty sprzedam stół po atrakcyjnej cenie, przecież te UKS nic nie muszą!!!!

Dfg napisał:
14 Grudnia 2009
IP: 83.30.39.*
Panie redaktorze jest pan inteligentnym człowiekiem który najwyraźniej tworzy obraz polskiego związku.. ( zresztą z tym i tak się z panem zgadzam) poprzez te komentarze byłem po pana stronie dopóki nie wyjechał pan z tekstem o blokowaniu "doc, kibic, k" to równie nie moralne jak ta cała sprawa. Jak ktoś pisze głupoty to trzeba go wyprostować argumentami a nie blokować i zostawiać tylko te wygodne dla siebie. Jak ktoś za długo przebywa w towarzystwie wron czasem kracze jak one.. a tego panu nie życzę

Zostaw komentarz

antispam image

Uwaga: Włączona jest moderacja komentarzy, może to
spowodować wyświetlenie Twojej wiadomości z opóźnieniem.