...

Kiedy PZTS zacznie promować Polish Open? - ZDJĘCIA

Kategoria: Inne wiadomości - Pozostałe / 18 Listopada 2009

Wyświetleń: 3870

Komentarzy: 63

Tagi:
PZTS
Pro Tour
ITTF Pro Tour
Polish Open
PO
Warszawa

Za tydzień 25 listopada w Warszawie odbędzie się kolejny turniej z cyklu ITTF Pro Tour Polish Open. Czy ktoś wie może, kiedy Polski Związek Tenisa Stołowego zacznie promować tą imprezę? Czy ponownie na trybunach, oprócz zawodników, zasiądzie 100-200 widzów?

A może PZTS już promuje ten turniej, tylko my nic o tym nie wiemy? Czy w Warszawie są widoczne plakaty, reklamy, sporty, etc. informujące o zawodach?

Może ktoś zna odpowiedzi na te pytania?

I to ma być najlepsza impreza w kraju...


INFO Z PZTS - 16.11.2009 r.

Polish Open: instalacja
Podczas Polish Open, wewnątrz hali zawodów zostanie umieszczony 11 metrowy baner. Podobna instalacja była w 2006 roku. Już od kilku dni na budynku hali umieszczone są dwa 14 metrowe banery informujące o imprezie.



Szanowni Państwo - to  są  jaja!!!

Rok temu było bardzo słabo na trybunach podczas Pro Touru.  Tym razem niestety będzie podobnie. Moje zdjęcia z pustymi krzesełkami  wywołały wtedy sporo komentarzy. Doskonale wiedząc, że fotograf  PZTS specjalizuje się tylko w pięknych zamglonych kadrach i ostro nie widzi,  postanowiłem, podobnie jak ubiegłej jesieni  przygotować ciekawe i mało atrakcyjne widoki.

Sprowokowany dyskusją Pawła Gąsiorskiego  zapragnąłem zobaczyć te ogromne 14 metrowe banery zdobiące Torwar (mieszkam ok. 2 km. od tego miejsca). Nigdy ich wcześniej nie widziałem, a jadę Wisłostradą, obok siedziby COSu i  PZTS, codziennie (myślałem, że może to wzrok siada po 40-stce, deszcze, mgły). Dwukrotnie chodziłem dookoła gmaszyska i nic. Przy ślimaku w stronę Wilanowa  na dachu zobaczyłem fragment schowanej reklamy i kompletnie nieoświetlonej. Fotografie robiłem 18 listopada o godz. 17 i następnego dnia o 11 rano. Pytałem ekipę ochrony pracującej w Torwarze, czy widzieli jakieś banery lub plakaty reklamujące zawody tenisa stołowego – precyzyjnie odpowiedzieli - NIE.

Brak reklamy wydarzenia (jakim niewątpliwie jest Polish Open ITTF Pro Tour 2009 ) w całej Warszawie. Nie ma informacji w szkołach, klubach, plakatów, bilbordów i innych reklam.

Jedyna tuba reklamowa (partner medialny PZTS) strona internetowa e-pingpong (z żadną ilością wejść) obsługiwana przez kolegę Maldika z Rydzyna  poinformowała mnie w taki sposób na Gadu Gadu o medialnej akcji:

MALDIK 16:43:34
witaj
MALDIK 16:43:43
artykuł na pingpong.com.pl mija sie z prawda
MALDIK 16:44:13
portale takie jak: e-pingpong onet.pl wp.pl i inne otrzymały wczoraj informacje prasowa
MALDIK 16:44:18
promujaca Polish Open
MALDIK 16:44:37
no coz, a ze ktos pominał pingpong.com.pl czy agamar.pl/ts
MALDIK 16:44:39
to juz nie moja wina”

Pisownia zgodna z oryginałem.

Ludziska, stuknijcie się w głowy. Jak i dla kogo Wy to robicie? Jaki Onet Sport (zakładka - inne)? Jacy głupcy dają Wam na to pieniądze? Jakich dzięki Wam będziemy mieli "spalonych” sponsorów po tej imprezie? Jaką  ilość  szans na POPULARYZACJĘ  DYSCYPLINY macie zamiar  jeszcze zaprzepaścić ?

Jakoś to będzie.
Waldemar Czapski

 


INFORMACJA PRASOWA
Polish Open 2009 – rekordowa liczba zgłoszonych zawodników.
Polacy chcą zrewanżować się Niemcom za Mistrzostwa Europy


Aż 407 zawodników i zawodniczek z 54 krajów weźmie udział w Polish Open 2009, międzynarodowym turnieju tenisa stołowego organizowanym w ramach cyklu Pro Tour, określanego mianem pingpongowej Ligi Mistrzów. Nigdy w historii tych prestiżowych zawodów Polska nie gościła takiej liczby uczestników. Zawody odbędą się w dn. 25-29 listopada w hali Torwar w Warszawie, wystąpią w nich m.in. gwiazdy światowego tenisa stołowego – Niemiec Timo Boll i Duńczyk Michael Maze. Polskę będą reprezentować m.in. Lucjan Błaszczyk i Natalia Partyka.

„Warszawska edycja Pro Touru to jednocześnie międzynarodowe mistrzostwa Polski, dlatego dla naszych zawodników to szczególnie ważne zawody” – powiedział dyrektor biura Polskiego Związku Tenisa Stołowego Wojciech Klimaszewski. Wyjątkowo emocjonująco zapowiada się rywalizacja polskich i niemieckich deblistów. Lucjan Błaszczyk wystąpi w parze ze swoim reprezentacyjnym kolegą Wang Zeng Yi – Polacy będą chcieli zrewanżować się Niemcom Timo Bollowi i Christianowi Suessowi, z którymi przegrali walkę o złoto podczas tegorocznych Mistrzostw Europy w Stuttgarcie.

“Zwycięstwo w Warszawie byłoby najlepszym rewanżem za finał mistrzostw Europy. Wygraliśmy z Wangiem ostatnie dwie edycje Polish Open, liczymy na kolejną wygraną”
– powiedział Błaszczyk. – “Od trzech tygodni przygotowuję się do występu w Warszawie. Dokuczało mi trochę biodro, ale wszystko już jest w porządku”.

Wśród faworytów warszawskich zawodów wymieniani są Timo Boll i Michael Maze (odpowiednio 4. i 8. miejsce w światowym rankingu), jedni z niewielu tenisistów stołowych z Europy będący w stanie stawić czoło rządzącym w światowym ping pongu reprezentantom Chin. Jednym z ich najtrudniejszych rywali będzie zajmujący 12. miejsce
w światowym rankingu reprezentant Korei Południowej Oh Sang-Eun – doświadczony
32-latek jest m.in. brązowym medalistą mistrzostw świata w singlu z 2005 roku.

„Organizacyjnie wszystko jest gotowe, cieszymy się na przyjazd tylu zawodników. Byłoby fantastycznie, gdyby rekord frekwencji padł również na trybunach. Liczymy na to my, organizatorzy, równie mocno liczą na to nasi reprezentanci” – powiedział Wojciech Klimaszewski.

Cykl Pro Tour 2009 obejmuje 15 turniejów rozgrywanych w Europie i Azji – zawody
w Warszawie będą ostatnimi przed wielkim finałem tej „Ligi Mistrzów”, zaplanowanym
na styczeń 2010 r. w Makau.

Zdjęcia reklamy na Torwarze:


FINAŁ w 2008 roku


Główne wejście - Torwar - 18 listopada


14-metrowa reklama Polish Open widziana z bliska - 18 listopada, godz. 17.00


Plakaty na Torwarze - brak info o Polish Open - 18 listopada


19 listopada, godz. 11.00  - 14-metrowa reklama Polish Open


19 listopada, godz. 11.00 - główne wejście na Torwarze


Kolejny budynek Torwaru - 19 listopada, godz. 11.00 - BRAK REKLAM


Ilość komentarzy: 63

pzts napisał:
18 Listopada 2009
IP: 83.8.32.*
NIGDY!!!!!!!!!!!!

kibic napisał:
18 Listopada 2009
IP: 193.59.36.*
Polecam artykuł na Agamarze o Panu Kawie.
Ciekawe, czy się do niego ustosunkuje.
Powinien jak najszybciej zrezygnować z pełnionej funkcji.

Waldek napisał:
18 Listopada 2009
IP: 89.174.254.*
Plakaty i banery powieszono ... wewnątrz hali Torwaru.

Piękne.

Sherif27 napisał:
18 Listopada 2009
IP: 89.229.217.*
Grodzisk też promował bardzo dobrze rozgrywki ligi mistrzów ale to i tak nic nie dało. Promocja taka nie ma najmniejszego sensu. Muszą być wyniki i za tym pójdą ludzie

kibic napisał:
18 Listopada 2009
IP: 83.20.21.*
Na pzts napisali że banery sa na budynku czyli na zewnatrz wiec jak jest?

kib napisał:
18 Listopada 2009
IP: 212.160.114.*
oczywiście że są na zewnąrz po za tym są pierwsze artykuły na onet itd.
przecież dzisiaj grają kopacze to nic się nie przebije jak przegrają to będzie trochę luzu.
ps. Waldek bądź obiektywny.

Waldek napisał:
18 Listopada 2009
IP: 89.174.254.*
Codziennie mijam Torwar. Za godzinę zrobię to jeszcze raz. Chętnie odszczekam (nawet bym chciał). Sam budynek nie mieści się niestety aż tak blisko trasy. Wszyscy potrzebujemy żeby przyszło jak najwięcej osób a tak raczej nie będzie. Miło by było widzieć plakaty na słupach w szkołach oraz choć kilka banerów na mieście.

pl napisał:
18 Listopada 2009
IP: 86.111.104.*
Kto ma wiedzieć ten wie, o takim turnieju. Co z tego, że powieszą jakieś plakaty jak i tak w 99% ludzie oglądający turniej to zawodnicy i ich rodziny. A ci już wiedzą, że taki turniej jest.

PawelG napisał:
18 Listopada 2009
IP: 77.253.33.*
No wlasnie, rodziny i zawodnicy... a gdzie kibice? Skoro o nich nie dbamy, to jak chcemy do tego sportu przyciagnac sponsorow czy nowych graczy? takie podejscie jest zle

Sherif27 napisał:
18 Listopada 2009
IP: 89.229.217.*
Tacy też będą i oni nie dają pieniędzy, żeby promować swoje firmy tylko od tak. Szkoda pieniędzy na plakaty Poza tym nawet te osoby co grają w tenisa stołowego w Warszawie to w grają aby się poruszać. Ich zero obchodzi jakiś Boll czy Maze.

do PawłaIG napisał:
18 Listopada 2009
IP: 195.13.38.*
powinienes kandydowac na prezesa zwiazku masz swietne tematy na stronie, na wszystkim sie znasz, kazdego krytykujesz jak myslisz kto by głosował na ciebie??? i przez takich ludzi co mówia a nic nie robia nie ma zainteresownia nasza dyscyplina!! przeciez ty propagujesz tenis przez swoja strone tylko kolejnosc jest nie co inna twoja strona pózniej dobro dyscypliny!!!!

pl napisał:
18 Listopada 2009
IP: 86.111.104.*
Do Paweł G:

Takie jest złe, to jakie jest dobre?

Skrytykuj konstruktywnie chociaż. Taka propaganda w stylu Janka Tomaszewskiego czy Andrzeja Leppera jest tania i łatwa do kupienia ale co to wnosi?

Dla mnie wydanie kasy na mega promocje w obecnej chwili jest absurdem. Widziałeś jak promowała się kiedyś piłka ręczna??Wcale, a i teraz jest słabo, co jest błędem. Ale najpierw zrobiono wspaniały wynik wokół którego można było coś zbudować!!

A co chcesz promować?To, że kilku Chińczyków i nasi gracze, którzy nie są nawet czołówką Europy się pojawią??Kogo to interesuje, tym bardziej, że dyscyplina jest mało widowiskowa dla laików.

PawelG napisał:
18 Listopada 2009
IP: 77.253.33.*
Anonimy, macie racje. Wydanie wielkich pieniedzy nie ma sensu. Ale zawsze mozna promowac pieniadze mniejszym kosztem. Przede wszystkim w internecie. A tej promocji, poza strona PZTS, nie ma. Nie mam ambicji, by startowac na prezesa PZTS. Nie zalezy mi na tym

Sflustrowany napisał:
18 Listopada 2009
IP: 90.156.50.*
Popieram pl. Co mozna ciekawego ogladac. Europa jest slaba i siega po "cienkich" Chinoli i Chinolki. Przypomnijmy sobie final druzynowy Mistrzostw Europy kobiet!!!!Chiny przeciwko Chinom i to ma sie komus podobac? A w Polsce to jest parodia. Kto nie ma Chinoli to sie nie liczy. Wezmy przyklad z pilkarzy recznych i siatkarzy, tam nie ma zadnych "obcych"

LEŚNE DZIADKI napisał:
18 Listopada 2009
IP: 81.190.140.*
proste ---NIGDY----

NIE MAJĄ WPŁYWU NA MEDIA , NIE MAJA POMYSŁU


UMARŁ KRÓL NIECH ŻYJE KRÓL

jAK BYŁO WCZEŚNIEJ ZAŚCIANEK EUROPY

Sherif27 napisał:
18 Listopada 2009
IP: 89.229.217.*
Do PawłaG ja sobie wypraszam Nie jestem anonimem. Jak się podpiszę to i tak nikomu nic nie da, bo większość nie będzie kojarzyła mnie z nazwiska W siatkówce i w piłce ręcznej to my jesteśmy dostarczycielami zawodników dla innych kadr narodowych

Rob Hopwood napisał:
19 Listopada 2009
IP: 92.24.77.*
Promocja to nie jest prosta sprawa i jakie kolwiek propozycje rozwieszenia plakatow nie maja sensu jezeli nie sa poparte badaniem efektywnosci kampanii reklamowej. Moze PZTS takowe posiade i z ich strategii wynika, ze to sie nie oplaca. A to, ze PZTS nie komentuje tego newsa nie znaczy, ze sie tym tematem nie interesuje. Osobiscie im sie nie dziwie.

Pamietajcie, ze tenis stolowy nie jest pila nozna, siatkowka a nawet pilka reczna. Nigdy nie bedzie latwo promowac tej dyscypliny, a jaka kolwiek zmiana na lepsze wymaga co namniej dekady lub wiecej.

Proponuje:
Kazdy zapalony tenista przyprowadzi swoja rodzine i znajomych i juz bedzie tysiac osob.

Odnosnie Pana Prezesa Kawy. Wiekszosc krytykujacych zapewne go nie zna, czy pracuje dobrze i stara sie zmienic cos na lepsze. Pamietajcie, nigdy nie bylo i nie bedzie Prezesa, ktory jest bardzo dobry a jednoczesnie nie jest krytykowany. Ja go tez nie znam, wiec nie krytykuje. A na temat tenisa na swiecie i w Polsce troche wiem.

Przepraszam z gory (z dolu?) za wszelkie literowki i bledy, zmeczony jestem i nie chce mi sie dokladnie sprawdzac co napisalem.

Pozdrawiam wszystkich usmiechnietych i pozytywnie myslacych tenisistow,
Rob Hopwood

... napisał:
19 Listopada 2009
IP: 89.75.123.*
Warsaw Pro ? Tour, promować, jak, czy warto, badania rynku, efektywność, oglądalność, itp. pierdoły. Oczywiście produkt trzeba sprzedać, i nie chodzi o przychód ze sprzedaży biletów (chyba w tym roku jest bezpłatnie), ale o ilość widzów, bo to jest prawdziwa wartość tej imprezy. Dla pozyskania potencjalnego widza potrzebny jest każdy sposób go przyciągnięcia. Koszt wydrukowania 5000 plakatów 5000 zł (ok.), czy to jest dużo jak na taka imprezę to mało, efekt informacyjny nie do przecenienia jeżeli rozwiesi się to w szkołach, klubach, itd. Warszawa nie wie nic o tej imprezie, nawet kluby związane z ts są mało zorientowane, dlaczego w tym roku tak jest, pytanie czy PZTS ma pieniądze na ta imprezę, jak plotka niesie łowny sponsor ts na świecie nie wsparł imprezy warszawskiej, urząd miasta też nie, to skąd pieniądze na nagrody, zastawiono majątek PZTS? A może nie odbędzie się i zostanie odwołany w ostatniej chwili, został niecały tydzień.

amator napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.77.*
Myślę, że większość zainteresowanych tenisem ma już dość pustego krytykanctwa uprawianego na tej i innej stronie internetowej. Betonu nie da się rozbić z dnia na dzień. Widać natomiast oznaki pozytywnych zmian - panie Kawa karawana musi iść dalej.

Rob Hopwood napisał:
19 Listopada 2009
IP: 92.24.77.*
Zgadzam sie z Amatorem odnosnie wszechobecnej krytyki.

Co do kosztu rozwieszenia 5000 plakatow to nie jest tylko koszt druku. Trzeba jeszcze doliczyc:
- projekt,
- koszty administracyjne,
- dystrybucje,
- rozwieszenie,
- organizacje prac i znalezienie miejsc do rozwieszenia.

I nie so to dyrdymaly. PZTS to nie gazetka szkolna, ktora mozna na dziko rozwiesic i koszty sa rozmyte pomiedzy uczniow. Wszystko kosztuje jak to w zawodowym zyciu, plakatu nie mozna tak sobie rozwiesic gdzies na miescie. Proponuje sobie sprawdzic ile kosztuje koszt rozwieszenia stu plakatow A3 w centrum Warszawy.

To samo dotyczy reklamy w internecie, no moze w szkolach byloby latwiej, lecz tego nie wiem. Na pewno ktos musi porozmawiac z dyrekcja i tam pojechac, a to tez kosztuje.

... napisał:
19 Listopada 2009
IP: 89.75.123.*
Zaczynam żyć w jakimś dziwnym kraju absurdu, Rob Hopwood, Amator, panowie (lub panie) gdybyście zwrócili się do ludzi wam przyjaznych, to druk plakatu byłby tylko za koszt papieru, projekt byłby za darmo, związki okręgowe w tym warszawski rozwiesiłby to za darmo i tam gdzie potrzeba, ale to przekracza wasze ramy oglądu, u was tylko kasa misiu, ale bez kawy też można, trzeba mieć wyobraźnię!!!
dyrdymały są wtedy gdy szuka się usprawiedliwienia na własną niemoc, lenistwo, słabość, kruchość, a karawana, jak to z karawaną bywa, a to burza piaskowa, a to beduini, a to inne cholerstwo, a to ze szlaku zejdą i szlag trafia oazę i po karawanie, tak to bywa gdy za kierowanie karawaną biorą się abnegaci, amatorzy, lub inni cudotwórcy

kibic napisał:
19 Listopada 2009
IP: 83.5.74.*
Czytam samych laików co nie wiedzą ze reklama to podstawa do sukcesu,a nie którzy twierdzo kto chce,to się dowie, nogi się załamują. Dziadki z PZTS o tym nie wiedzą,bo skąd w szkołach tego nie uczyli,trzeba im teraz wbić do głowy że są inne czasy!!!!!!

Waldek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 89.174.254.*
jak obiecałem tak zrobiłem. Paweł wysłałem Ci zdjęcia i tekst.

PawelG napisał:
19 Listopada 2009
IP: 77.253.33.*
Waldek ty to na pewno robiles w Warszawie? Przeciez 16 listopada PZTS na swojej stronie napisal "Już od kilku dni na budynku hali umieszczone są dwa 14 metrowe banery informujące o imprezie." To jako to jest? Oni pisza, ze kilka dni juz wielka reklama wisi, a ty pokazujesz, ze jej nie ma? O co tu chodzi?

PawelG napisał:
19 Listopada 2009
IP: 77.253.33.*
Aha, jeszcze cos. Zeby nie byc gołosłownym i tylko krytykowac, to informuje, ze jestem w stanie zrobic Polish Open za dwa lata na Slasku. Znajde pieniadze na nagrody (ewentualnie jak PZTS wezme od sponsora z ITTF), zdobede kibicow, tv, etc. jestem otwarty na propozycje.

Waldek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 89.174.254.*
Niestety zdjęcia robiłem wczoraj i dzisiaj. Łącznie trzy razy chodziłem dookoła budynku. Reklama (jeśli to co widzicie- można tak nazwać) jest umieszczona w kompletnie niewidocznym miejscu przy ślimakach Trasy Łazienkowskiej (za zajezdnią autobusową).
Zdjęcia są chyba ostre?

Ps Paweł popraw opis przy fotkach - obiecywano 14 m banery - nie 40 jak napisałeś. Zdjęcie ze szkołą trenerów to bok Torwaru. Pokazałem fotografie trzech stron hali. Czwarta to doklejone lodowisko z siedzibą PZTS.

arcymarcy napisał:
19 Listopada 2009
IP: 77.252.119.*
Wczoraj coś się troszeczkę ruszyło, bo na telegazecie TVP1 (bodajże strona 208) pojawiła się informacja o tym turnieju.

Jacek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.6.*
rownie mam rzut beretem do Torwaru, jezdze tam codziennie, nawet bylem w poniedzialek i wtorek na Torwarze i potwierdzam to co napisal i przeslal Waldek nic nie ma a nie wspomne ze w Warszawie w mediach nie ma slowa o tym wydarzeniu, ani prasa nie pisze, ani telewizja, ani radio nic kompletnie a poza tym czym oni chca przyciagnac kibicow jak tam poza kilkunastoma stolami do tenisa i zawodnikami i nimi samymi szarymi eminencjami nic nie bedzie, oni nie maja pomyslu nawet na ta impreze, pamietam jakie fajne byly w zeszlym roku imprezy w Grodzisku, rewelacja, tylko to z tego co pamietam robil chyba ktos z boku jakas firma, ale mialo to sens a tutaj to jakas paranoja, powodzenia Panowie Zwiazkowcy

a. napisał:
19 Listopada 2009
IP: 85.128.44.*
..jak dobrze, że istnieje taki pingpongowy Pudelek.. od razu przyjemniej

Jacek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.6.*
widac ze zarzad zwiazku chyba czujny bo tutaj pisze, szkoda ze tylko takie dzialania podejmuja, Panowie zwiazkowcy ruszcie swoje 4 litery i zacznijcie cos robic a nie tylko w dziecinny sposob probujecie sie bronic piszac na serwisie, jak nie macie umiejetnosci to poco blokowac stolki innym ktorzy maja wiedze i chec aby cos zmienic, beton za beton powodzenia

janek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 83.16.44.*
To dyscyplina niszowa i szkoda kasy na taką promocje. Najlepszą promocją w dyscyplinach niszowych są wyniki na IO ,MS i ME . Inne wydatki promocyjne to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Lepiej przeznaczyć je na sport dzieci i młodzieży.
Żeby nie wiem jak obwiesić halę Torwaru to i tak nikt na ten turniej oprócz uprawiających dyscypline nie przyjdzie. Widać było na drużynowym Pucharze Świata w Austrii. Sala była pusta. Ale u nas z byle czego robi sie awanturę. Mentalność Polaków.

PawelG napisał:
19 Listopada 2009
IP: 77.253.33.*
Nie porownuj prosze 8-milionowej Austrii do 40-milionowej Polski. Przy minimalnej promocji i skorzystania z pomocy firm, ktore sie tym zajmuja (przyklad Grodzisk i 800 ludzi na meczu LM), na Pro Tourze byloby 1500-2000 osob na trybunach

kibic napisał:
19 Listopada 2009
IP: 83.20.24.*
Ten baner to ma na oko 10m ale na 60cm.O co chodzi z tymi 14 metrami to nie wiadomo.Co beda reklamować jak wstęp wolny.

Jacek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.5.*
Janku nikt nie robi halo, tylko po co piszesz ze wywalac kase, zapytaj moze jakie pieniadze zwiazek zbiera na organizacji, a koszty przygotowania promocji nie sadze zeby byly az tak wielkie w porownaniu z tym ile zarobia, a bez promocji co chcesz osiagnac w tym sporcie, chyba tylko jeszcze wieksze dno niz jest, bylem w grodzisku na 3 meczach jak grali w lidze mistrzow i naprawde tam to mialo rece i nogi, wszedzie w miescie widzialem plakaty, wielkie bannery i jaka impreza podczas meczow, rewelacja, a tutaj duza impreza na skale krajowa i co...dupa zbita nie ma nic, bez promocji ani rusz musicie sie tego dziadki lesne nauczyc, nie zrobicie nigdy biznesu bo jak w kazdym zeby wyjac trzeba wsadzic a u was to na glowie postawione, szkoda mi tylko sportowcow ze tak nieudolne osoby zajmuja sie zarzadzaniem w ich srodowisku, koszmar, zobaczcie jak wyciagniety jest zuzel wysoko jesli chodzi o popularnosc a byl juz w dolku, tylko tam sie ktos w pore zreflektowal, ja proponuje wezcie tych ludzi co w grodzisku pomagali i niech wam zwiazek ogarna bo juz pokazali ze wiedza jak a do tego sa w temacie, zrzutka z waszych diet na nich i bedzie ok, przynajmniej honor uratujecie a nie tylko wstyd i wieczne upokorzenie

Jacek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.5.*
w grodzisku byly multimedia, nowoczesnosc, swiatla, naglosnienie, muzyka, show, zapraszane gwiazdy, pelna hala do ostatnich miejsc a na PO puste siedzenia na wielkim torwarze, po co na torwarze wogole?? ktos na tym przytula pieniadze?? nie mowiac ze poza gierkami nic tam nie bedzie, tak sie w sporcie dzis nie dziala juz to prehistoria dziadki lesne, przynajmniej popracujcie na swoj wizerunek jesli zwiazkowi nie umiecie pomoc, poprostu cos zrobcie, wy nawet prostego przetargu nie potraficie przeprowadzic jak widac na stronie ogarnijcie sie wreszcie bo my kibice mamy dosc tej blazenady grupy bankietowej

Piotrek+ napisał:
19 Listopada 2009
IP: 194.242.39.*
Witam wszystkich (anonimowych podżegaczy także). Smutne, przykre i trochę żenujące jest czytanie komentarzy, które nie tylko nie wnoszą nic do samego propagowania tenisa stołowego jako ciekawej, rodzinnej i co ważniejsze widowiskowej dyscypliny sportu, a jedynie potrafią oceniać czyjąś pracę. Janek pisze, o mentalności Polaków... tak i owszem- potrafimy jedynie marudzić, ale jest także drugie dno... Polak Polakowi z zazdrości osiąganych sukcesów i zawiści wetknie palec do oka i napluje do zupy. Niestety zawiść ta tyczy się nie PZTSu, któremu zazdrościmy sukcesów, a Pawła G któremu jak widać po zamieszczonych tu komentarzach wiele osób zazdrości chęci i zdolności do działania. Pieniądze wykorzystywane przez Polski związek tenisa stołowego, a pochodzące z pieniędzy państwa są także naszymi pieniędzmi. Organizacja "promocji" pod tytułem "niewidoczne banery na hali Torwaru" są także finansowane z tych pieniędzy, a co za tym idzie- marnowane. Wszystkie spółki medialne w kraju prowadzą swoje działy handlowe oferujące reklamy (radiowe, prasowe, telewizyjne). Śmiesznym więc wydaje się tłumaczenie niektórych z anonimowych użytkowników, że promocja i tak nic nie da. Promocja i reklama są dźwigniami handlu, kto tego nie rozumie nie rozumie także podstawowych zasad rynku. Turnieje z udziałem największych światowych gwiazd mają przyciągać na trybuny nie tylko samych zawodników, amatorów i ich rodziny, ale co ważniejsze młodzież, która zainteresowana tego typu wydarzeniami i obcowaniem z mistrzami świata będzie chciała podjąć się uprawiania tej dyscypliny sportu. Kolejni przywołują, że najlepszą reklamą jest wynik- a i owszem, ale niestety bez nowych zdolnych zawodników nie uzyskamy wyniku jakim moglibyśmy się pochwalić na arenie międzynarodowej- spora liczba chińskich zawodników w polskich ligach? To także wynik małej ilości zdolnej i co ważniejsze zainteresowanej tenisem stołowym. Dla wielu "nasza" dyscyplina sportu jest czarną magią, która istnieje w kategoriach niszy i szarej strefy. Nie wielu wie, że w Polsce znajduje się nie tylko "profesjonalna" liga, ale także kluby sportowe i co ważniejsze imprezy rangi międzynarodowej. Nie wie- bo nie ma promocji i mogłoby się wydawać, że koło się zamyka. Jest jednak jeszcze jedno, ale... Organizacja tego typu imprez, ich promocja i wreszcie realizacja nie może trafiać w ręce nieudolnych działaczy i osób z przerośniętymi ambicjami, które nie mają możliwości osiągnięcia sukcesu. W strukturach w których wszystko załatwia się starą polską zasadą "rączka rączkę myje" nigdy tego sukcesu nie osiągniemy bo dopóki w naszym kraju każdy będzie szukał indywidualnych korzyści dopóty w naszym kraju wstyd będzie mówić, o solidarności i narodzie... A nawet "środowisko tenisa stołowego" to coś więcej niż kilku kolegów pod krawatem i pod logiem PZTS.

Pozdrawiam

Jacek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.5.*
bravo Piotr podpisze sie pod tym co napisalem czterema lapami, a teraz kilka ciekawostek, posiedzialem popatrzylem na kilka waznych informacji i podziele sie wynikami mojego badania do ktorego zmusil mnie doskonaly artykul na agamarze i tutaj, a dotyczacy niejakiego Pana z (e) pingpong ktory chyba calkowicie nie czai co napisal i jak podlozyl sie swoija niewiedza i indolencja w temacie, skoro wyslane sa informacje na wszystkie najwieksze portale, to prosze o informacje gdzie i do kogo, poniewaz nic nie ma, lub jest tak ukryte w goszczu nic nie znaczacych informacji,

Waldek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 89.174.254.*
W świetle TRANSPARENTNOŚCI jaką sobie wycierano twarz podczas kampanii wyborczej, bardzo chciałbym poznać finansowanie takiej imprezy. Kto wypłaca takie nagrody i finansuje salę. Ile pochłania organizacja, promocja i reklama. Chętne przejdę się do ratusza i zrobię wywiad z osobą która przeznacza GIGANTYCZNE ŚRODKI na takie imprezy w mieście Warszawa. Przedstawię fotki z hali i zadam kilka ciekawych pytań.

Ps. Fantastyczny komentarz Piotrek.

Jacek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.5.*
pingpong.com.pl to najwieksza polska strona, odwiedza przez kilka tys osob dziennie. Wiec skoro ten madry Pan dziennikarz wie co lepsze dla zwiazku, a zwiazek wlasnie w ten sposob dociera do kibicow, zainteresowanych to BRAWA Panowie za wasze kompetencje i nie mowcie ze nie mozna, bo mozna i bynajmniej posluze sie przykladem ligi mistrzow robionej przez jakas firme,

Jacek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.5.*
kiedy bylo to naprawde wszedzie poczawszy od TV, radia po prase pisana i elektroniczna, skoro takie media jak nawet ta strona nie otrzymuje informacji prasowej to przeciez sami sie podkladacie grupko kolesi, nie tedy droga, nawet zeby cos zrobic na zlosc lub psikusa to trzeba umiec

... napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.77.*
Pan G nie pierwszy już raz puszcza tylko krytyczne komentarze - inne cenzuruje

amator napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.77.*
Kto jest bez winy... .Pełno górnolotnych stwierdzeń nic nie wnoszących do tematu popularności tenisa stołowego. Mam wrażenie że Jacek, Waldek dawno nie byliście na żadnych zawodach tenisa jakiejkolwiek rangi. zanim nie rozpoczniemy od siebie - to znaczy środowiska tenisa stołowego to nawet katarski inwestor nic tu nie pomoże. Przecież zawodów nie oglądają w większości ani zawodnicy, ani trenerzy ani działacze. Finały najczęściej odbywają się przy prawie pustej sali, a zwykle w tle obsługa składa resztę stołów. Wszechobecna zawiść nie pozwala przecież kibicować koledze czy koleżance z którymi się przegrało. Znając polską rzeczywistość - kto chce pomóc to pomoże,i zwróci się o materiały promocyjne aby je umieścić na swojej stronie, kto chce tylko mącić to będzie czekał i udawał wielce obrażonego.I ostatnie nie egzaltujcie sie tak tym szydzeniem z anonimowch wpisów - podpisy typu jacek waldek piotrek mają taką samą wartość w internecie jak ...

Jacek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.5.*
no tak, jeszcze powinni wszyscy grzecznie poprosic o materialy, wiesz co smiech na sali, czlowieku czy Tobie sie nie pomylilo komu powinno zalezec na propagowaniu dyscypliny, koto obiecal ze bedzie lepiej, nowoczesnie i inaczej niz bylo, dalej mamy to samo bagno jakie bylo zero zmian a dotego trzeba sie prosic o to zeby opublikowac materialy promocyjne PO, najsmieszniejsze tych ktorych nie ma ;-) a informacje prasowe przypomne szukam caly czas i dalej ich nigdzie nie widze, nie wspominajac juz o rzekomej promocji na Torwarze ;-)

Waldek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 89.174.254.*
Nigdy nie robię nic anonimowo. Nie dopisuję tylko przy nicku nazwiska. Tak się składa że non stop coś organizuję. Zobacz proszę na stronę Stowarzyszenia Popularyzacji Tenisa Stołowego. Ręce mi najzwyczajniej opadają gdy od kilku lat biegam i rozdaję dzieciom cukierki, zapraszam na turnieje, robię wywiady, zbieram nagrody od sponsorów, wydaję magazyn Turniej, organizuję Otwarte Grand Prix, akcję 100 Turniejów Tenisa Stołowego dla Jerzego - podczas gdy szansa na PRAWDZIWĄ WIELKĄ POPULARYZACJĘ jest tak traktowana. Najzwyczajniej ktoś pi...y mi moją robotę.

amator napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.77.*
Jacek a dlaczego grzecznie poprosić to dla ciebie zbyt duże wyrzeczenie. Czego nie robi się dla popularyzacji tenisa!!!Jeżeli chodzi o zmiany. To poważnie mam wrażenie,że nie byłeś długo w kraju. Zmiany są i to bardzo widoczne kto jednak nie chce to nic nie będzie dostrzegał. Niepotrzebnie również chcesz obrazić swoich adwersarzy
Informacje są już na stronie PZTS.
Waldek masz rację

TV napisał:
19 Listopada 2009
IP: 81.190.140.*
czy nasza kochana tv przeprowadzi jakąś relacje z tego wydarzenia czy tylko skrót w tv3

Jacek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.5.*
mieszkam w kraju, od zawsze mieszkalem i na wiele zawodow jezdze jako widz i rodzic i widze jak ludzie staraja sie cokolwiek zrobic, zorganizowac, jak nawet napisal Waldek a wlasnie przy szansie tak duzej imprezy wlasnie zwiazek sam sprowadza ta dyscypline do podziemia, i nie robi nic czym detronizuja wszystko a czemu ??? ? bagatelizujac wlasnie mozliwosc wykorzystania takiego turnieju do szerokiej promocji w gronie wielu osob, nie tylko zawodnikow i dzialaczy tenisa a fakt ze popierasz upraszanie sie o materialy promocyjne ktorych nie ma, proszenie sie o jakiekolwiek informacje jest skandaliczny, te osoby ktore pracuja w zwiazku nie maja zielonego pojecia o tym co powinni zrobic kiedy organizuja tak duza impreze a jesli nie potrafia zrobic sami niech poprosza kogos a mysle ze maja z kim rozmawiac o tym, skoro juz wiele rzeczy ktos dla nich robil kiedys, to tylko kwestia dobrej woli oraz odrobiny kreatywnosci, myslenie nie boli

amator napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.77.*
Jacku Skandaliczne jest to że wszyscy zamiast brać się do roboty czekają na ukłony i zaproszenia i tylko krytykują. Ja również jestem opiekunem - trenerem, rodzicem widzem od kilku dobrych lat. Nie czekaj na zaproszenie, ruszaj do działania tak jak Waldek. Ja również jeszcze niedawno byłem nastawiony bojowo i negatywnie ale postanowiłem pracę rozpoczynać od swego podwórka - zaręczam przynosi to efekty. Widzę frustrację w twojej wypowiedzi. Zapewne znasz tego kogoś, który z ktosiem coś kiedyś dla nich robił a teraz oni nie mając zielonego pojęcia niwdzięczni się nie odzywają. Pozdrawiam swojego imiennika

kibic napisał:
19 Listopada 2009
IP: 83.5.74.*
Teraz Giersz może się wykazać tak powołuje się na tenis stołowy,ma okazje teraz coś zrobić.

Jacek napisał:
19 Listopada 2009
IP: 95.49.5.*
nie jestem sfrustrowany tylko przerazony na co ida nasze pieniadze, jak sa marnotrawione przez osoby ktore rzekomo znaja sie na tym co robia, poprostu watpie bardzo w ich wiedze, umiejetnosci a szczegolnie w checi i kreatywnosc, o kim piszesz o jakim ktosiu etc., nie bardzo zrozumialem ta czes Twojej wypowiedzi i jakichs znajomosciach i niewdziecznosciach, prosze przybliz mi o co ci chodzilo

zaw napisał:
20 Listopada 2009
IP: 83.5.106.*
Do amatora,do reklamowania imprez zobowiązany jest zarząd za to biorą pieniądze.

Piortek+ napisał:
20 Listopada 2009
IP: 94.254.197.*
Jacku- podejrzewam, że podpis Waldek, Piotrek zaznaczam + i inne nie wymagają dużego wysiłku intelektualnego by domyślić się co do za osoby.

Powinieneś również wiedzieć, że działacze i pracownicy PZTSu codziennie poświęcają swój czas na działanie NA RZECZ popularyzacji tenisa stołowego- i biorą za to nie małe pieniążki. Poświęcenie całego swojego czasu wiąże się z koniecznością zrezygnowania z pracy zarobkowej- niestety nie każdy może sobie na to pozwolić. Chylę więc czoła przed takimi osobami jak Waldek czy Paweł bo to persony, które swoimi działaniami potwierdzają zaangażowanie i udowadniać dodatkowo tego nie trzeba- sam byłem obecny na wielu turniejach i zawodach organizowanych przez Waldka i wspomnianego już Pawła- na Twoim Jacku jak mniemam nie byłem.

Zaczynanie od własnego podwórka? Bardzo słusznie.. tylko, że znowu kończymy na zagarnianiu pod siebie i korzystaniu dla SIEBIE. Nie powiesz mi jako rodzic, trener- opiekun, że nie zależy Ci na wsparciu PZTSu lub też to wsparcie jest wystarczające- ja go osobiście nie widzę. Poza społecznymi inicjatywami w wielu miastach na próżno szukać miejsc i wydarzeń, które choćby z pozoru mają cokolwiek wspólnego z tenisem stołowym. Kończąc więc... to smutne, drastyczne i niestety prawdziwe, ale działacze krawaciarze biorą ciężkie pieniądze za to, że największy turniej znika w gąszczu reklam biustonoszy czy otwarcia kolejnej galerii handlowej. Nie tak to Panie Jacku powinno wyglądać... a jeśli widzisz w ostatnich latach zmiany w naszej dyscyplinie sportu to chyba tylko przez ludzi, którzy nigdy nawet nie widzieli siedziby PZTSu i postanowili zrobić coś na własną rękę.

Pozdrawiam

laik napisał:
20 Listopada 2009
IP: 81.210.73.*
Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi Pingpong styczność z tą dyscypliną mam ze względu że dla Opoki Trzebinia realizuje transmisje na żywo z rozgrywek ligowych. Chciałem przy okazji tej dyskusji zwrócić uwagę na możliwości jakie deje Internet w promocji dyscyplin "niszowych" jak ktoś tu wcześniej nazwał. W ramach moich usług realizowałem transmisje z zawodów Judo w Cetniewie. Były to mistrzostwa Europy Juniorów - na te zawody podobnie jak na pingpong przychodzi nie za wiele osób jednak transmisja była oglądana w całej europie przez dwa dni transmisji przewinęło się ponad 4000 osób. Po zakończeniu zawodów można było oglądać od razu retransmisje przez którą w następnym tygodniu przewinęło się jeszcze parę tysięcy osób. Widzowie z polski stanowili nie całe 40% oglądających. ITTF ma własną telewizje na której realizuje transmisje na żywo, myślę że z tego właśnie powodu, że zauważyli że dyscypliny mniej popularne można promować tylko tą drogą.
Na marginesie zapraszam nu jutrzejszą transmisje z meczu Opoki z Rzeszowem.
Pozdrawiam TvLive.pl

do Pawła Ig napisał:
20 Listopada 2009
IP: 195.13.38.*
ty masz strone i jak promujesz zadnej informacji!!!!! zenada

PawelG napisał:
20 Listopada 2009
IP: 77.253.33.*
Jednak promuje, skoro sie o tym mowi. Prawda? Mam nadzieje, ze w Lodzi masz rownie ladna pogode, jak ja w Cz-wie.

do Pawła Ig napisał:
20 Listopada 2009
IP: 195.13.38.*
nie zła promocja w negatywnym wydaniu co do miasta bład

PawelG napisał:
20 Listopada 2009
IP: 77.253.33.*
Aha twoje IP powie wszystko o tobie

kibic napisał:
20 Listopada 2009
IP: 83.5.106.*
Turniej reklamuje organizator,to on zbiera wpisowe i całą kasę.

do sherif27 napisał:
21 Listopada 2009
IP: 79.163.31.*
ja akurat byłem na meczu LM grodziska i muszę powiedzieć że było tam dużo ludzi więc myślę że reklama nie poszła na nic

Jacek napisał:
21 Listopada 2009
IP: 95.49.108.*
wlasnie pisalem rowniez ze w zeslym roku udalo mi sie dojechac na 3 mecze i mala hala byla pelna, nie wiem z 800 moze 1000 osob w tak malym miescie, dla mnie rewelacja i chcialbym aby tak bylo na wszystkich meczach ale jak pisze kolega wyzej, tam robil to ktos z zewnatrz i widac efekty byly a przy tym okazuje sie ze mozna wiec po co to czcze gadanie, jak sie nie robi nic to i efektow nie ma

daniel92k napisał:
21 Listopada 2009
IP: 79.184.209.*
gdzie będzie można obejrzeć mecze? Do Warszawy nie dam rady dojechac, a chciałbym obejrzec. Strona ITTF? Moze jakas inna transmisja internetowa albo w telewizji? Z góry dziekuje za odpowiedzi

Jacek napisał:
21 Listopada 2009
IP: 95.49.108.*
nigdzie niestety smutne ale prawdziwe, moze jakies urywko zobaczysz w TVP i to pewnie tylko regionalnej

vvvv napisał:
26 Listopada 2009
IP: 77.113.200.*
tvp sport

Zostaw komentarz

antispam image

Uwaga: Włączona jest moderacja komentarzy, może to
spowodować wyświetlenie Twojej wiadomości z opóźnieniem.