...
...

Rozpoczyna się walka o sponsorowanie PZTS

Kategoria: Inne wiadomości - Pozostałe / 02 Października 2008

Wyświetleń: 817

Komentarzy: 35

Tagi:
PZTS
Polski Związek Tenisa Stołowego
STIGA
Andro

Do końca tego roku sponsorem reprezentacji Polski i Polskiego Związku Tenisa Stołowego jest firma Andro. W ostatnich dniach chęć sponsorowania PZTS i naszej reprezentacji wyraziła firma szwedzka STIGA.

We wrześniu ta szwedzka firma podpisała umowę z naszymi południowymi sąsiadami, przekazując im m.in. samochód osobowy do dyspozycji związku.

A co nam dało Andro? Tym sprzętem gra mniej niż 20 proc. reprezentantów Polski. Przedstawicielem tej firmy jest Wojciech Waldowski, wiceprezes PZTS, a do tego powiązani z tą firmą są inni działacze związku. Czyli nie warto pytać, co dostaliśmy od Andro, a ile działacze (czytaj przedstawiciele tej firmy) zarobili na sprzedaży produktów oferowanych przez tą firmę? Sądząc po tym, ile osób w Polsce zaczęło grać sprzętem firmy Andro, dużo!

Dodam, że Polska jest jedynym krajem na świecie, w barwach której logo Andro jest opatrzone jako sponsor reprezentacji. Możemy być dumni!

- Kontrakt z firmą Andro jest ważny do 31 grudnia br. W podpisanej umowie istnieje zapis o przedłużeniu umowy o kolejne lata w przypadku naszego zadowolenia z dotychczasowej współpracy. Jeżeli chodzi o inne oferty na sponsorowanie, to zostaną one rozpatrzone na zarządzie – powiedział w rozmowie z nami prezes PZTS, Jerzy Dachowski.

No właśnie, a co jeżeli STIGA bądź inna firma zaoferuje o wiele lepsze warunki niż dotychczasowy sponsor? Pewnie nic. I tak nasza reprezentacja będzie grać w strojach firmy Andro.
 


Ilość komentarzy: 35

fants napisał:
02 Października 2008
IP: 83.22.172.*
Nie zdążą podpisać na następny rok. Już się biorą za poszczególne związki. Po PZPN-enie, od dzisiaj jest kontrola w PZLA, a następnie pójdą pod nóż inne, w tym też PZTS.

zawodnik napisał:
02 Października 2008
IP: 85.202.152.*
a ile zawodników z pierwszej 20-tki gra sprzętem firmy stiga? chodzi mi o tych którzy nie mają podpisanych żadnych kontraktów.. chyba nikt..
nikt nie wybiera tych okładzin aby nimi grac bo są nie do zaakceptowania. Jedynie chineczki z polskich lig grają deskami tej firmy.
Samochód dla związku i sprzęt do d***, czy brak samochodu i w miare normalne okładki.

PawelG napisał:
02 Października 2008
IP: 87.205.43.*
Przepraszam, ze zapytam, bo nigdy nie gralem sprzetem tej niemieckiej firmy. Czy Andro "ma w miare normalne okladki"? Czy porównujesz firmę STIGA do firmy ANDRO? eh... Zobacz ile osob na swiecie gra sprzetem tej pierwszej, a ile tej drugiej. BTW firma STAG to tez STIGA, tylko pod taka nazwa STIGA dziala w Afryce...

PawelG napisał:
02 Października 2008
IP: 87.205.43.*
Aha, skoro piszesz o pierwszej dwudziestce. A ilu seniorow (powiedzmy z pierwszej 30-stki), ktorzy nie maja kontraktu z Andro, gra dobrowolnie tym sprzetem?

zawodnik napisał:
02 Października 2008
IP: 85.202.152.*
ja panie Pawle nie porównuje firmy andro do firmy stiga, nic takiego tutaj nie powiedziałem. Okładziny andro jednak niektóre osoby wybierają.. co oczywiście z niczym nie porównuje sie z firmą butterfly, której sprzętem gra większość zawodników w Polsce jak i na świecie.
Mówie że zawdonicy będą zmuszeni grać okładkami stiga, a odkąd pamiętam ta firma nigdy nie miała jednej dobrej okładziny. W andro da sie coś wyszukać, chociaż też jest z tym problem

PawelG napisał:
02 Października 2008
IP: 87.205.43.*
Nie zgodze sie z toba, Stiga ma dobre okladziny. Jedz do Czech i zobacz czym graja czolowi zawodnicy czeskiej ekstraklasy. Nikt nikogo nie bedzie zmuszac. Czy ktos zmuszal ludzi do grania sprzetem Andro? Chyba, ze cos takiego mialo miejsce? Ja nic o tym nie wiem. Kazdy gra tym, czym chce. Proste

bryg napisał:
02 Października 2008
IP: 193.227.123.*
Prawo rynku - kto daje lepszą ofertę, ten wygrywa. Natomist argumenty nie mające związku z kasą odpadają. Jak się je zacznie uwzględniać, to będzie doskonałe pole do nadużyć, co zresztą często w Polsce ma miejsce.

San Gin napisał:
02 Października 2008
IP: 83.7.241.*
Pawle jaki masz interes w promowaniu oferty Stigi.Czyżby zostałes ich przedstawicielem handlowym? Widać tu pewną zorganizowaną akcje promocyjną. Najpierw artykuł o Czechach teraz to.

Iza napisał:
02 Października 2008
IP: 212.87.228.*
Andro to grają chyba dzieci w Polsce? Jest też kilku zawodników będących w stajni Andro. A tak to nikt tym nie gra!

zawodnik napisał:
02 Października 2008
IP: 85.202.152.*
a stigą kto gra?

dla Pawła chyba jest wszystko jedno kto będzie sponsorem polskiej reprezentacji i jakim sprzętem będą grac kadrowicze byle nie andro i WW

;] napisał:
02 Października 2008
IP: 83.31.225.*
w polsce ze stiga to ma kontrakt tylko mlynarz, ale bardzo duzo mlodziezy ma sprzet stigi.

Iza napisał:
02 Października 2008
IP: 212.87.228.*
Tak się zastanowiłam. Stiga byłaby bardzo dobrym rozwiązaniem. Nikt nie ma powiązań z tą firmą z PZTS, będzie dobrze. Nikt nie będzie osądzany przez media, że jest przedstawicielem tej firmy i ma powiązania z PZTS. Dobre? Znakomite rozwiązanie. Ciekawe jaką ofertę Stiga przedstawi PZTS.

szkol kros napisał:
02 Października 2008
IP: 83.16.195.*
To prawda,że firma Andro czytaj pan Wałdowski przy wyborze sponsora wiele naobiecał i narobił smaku.Rzeczywistoś okazała się naga.Obiecane programy sponsorskie w stosunku do wielu, w tym do trenerów,szkoleniow ców okazały się obiecanką bez pokrycia,czyli oszustwem.
Nie potrafię ocenić ofert innych firm sprzętowych mających aspiracje sponsorskie PZTS, ale jeden warunek winnien być bezwzględnie obowiązujący, że działacze i członkowie władz, w tym Zarządu PZTS nie mogą mieć powiązań biznesowych z tą firmą.
Z analizy sprzętowej naszej kadry we wszystkich kategoriach wiekowych wynika,że niewielu i to tylko związanych z firmą p.Waldowskiego gra tym sprzętem.
Liczę,że wybór sponsora na nadchodzące lata będzie oparty w pierwszym rzędzie na jakości sprzętu.

do zawodnika napisał:
02 Października 2008
IP: 62.93.41.*
nie ma,nie ma gorszego sprzetu niz ANDRO.Okladziny te to jakies nie porozumienie.Dlaczeg o niektorzy graja andro!bo zawodnicy sprzedaja im po kosztach,wiec dlatego!!!A jaki masz wybrac cos ze stigi!jak!Jak nie ma kontraktowca ktory gra tymi okladzinami to nie bedziesz wiedzial ktora jest dobra,tylko by sprawdzic musisz kupic wszystkie rodzaje!!!

PawelG napisał:
02 Października 2008
IP: 87.205.43.*
San Gin nie mam zadnego interesu w tym, zeby promowac Stige. Po prostu, te dwie informacje zbiegly sie w czasie. Co do sprzetu firmy Andro, to...STIGA jest o wiele lepsza. Ale macie racje. Malo ktory reprezentant Polski tym gra. Wiekszosc gra Butterfly i Tibharem. Ale niestety, te dwie firmy nie sa i na razie nie zapowiada sie, zeby byli sponsorami naszej reprezentacji. Najwiekszy interes w tym, by byc sponsorem, ma Andro i Wojciech Waldowski. Sponsor = zarobek. A na tym sponsorze najwiecej zarobila firma z Gliwic.

x napisał:
02 Października 2008
IP: 89.231.146.*
Wszyscy najlepsi polscy zawodnicy mają kontrakty z firmami. Starsi mają z Tibarem lub Buterflajem, a wielu młodych z Andro ( Chojno, Szczera, Gołąb, Lewy ). Wydaje mi się, że pan W to jedni, a sprzęt firmy Andro to zupełnie coś innego. Jeżeli okładziny Andro byłyby do niczego, to wymienieni zawodnicy nie grali by nimi.

modniś napisał:
02 Października 2008
IP: 83.10.153.*
Andro ma bezprzecznie najlepsze ciuchy.Wygląd tez jest ważny nie?

true napisał:
02 Października 2008
IP: 217.172.237.*
miało być bajecznie.najlepsza oferta.To wszystko to wielkie oszustwo.Waldowski sprzetem który miał być dla kadry i reprezentacji spłaca własne kontrakty zawodnicze .Mało tego ,sprzęt związkowy otrzymują również jego dilerzy(okładziny,p iłki).Miało być 600 okładzin z 'wielkiego' kontraktu z andro i nic się nie sprawdziło.cdn

olo napisał:
02 Października 2008
IP: 83.15.81.*
Uważam że firma Andro nie jest dobrym producentem sprzętu.. Ciężko jest powiedzieć coś o firmie Stiga szaremu zawodnikowi, którego najnormalniej nie stać na zakup połowy katalogu do testów. Z drugiej strony zamów coś z innej firmy niż Butterfly, Thibar czy Andro ile musisz czekać na realizację zamówienia?? Czasami jest ciężko zamówić coś z innej firmy bo odbywa się tylko dystrybucja tych 3 firm. W okresie od roku 1980 do 1997 wielu zawodników grało sprzętem tej firmy, i nie narzekali na jego jakość jak zaczęto wprowadzać inne firmy to szukali w Niemczech produktów Stigi. Wielu zawodników czerpie wiadomości o okładzinach od tych zawodników bardziej zamożnych których stać lub mają umowy sponsorskie na testy sprzętu, i dlatego tylu gra sprzętem firmy Andro czy BTF lub Thibar. Tak na koniec to baaardzo kuleje cała sprawa z zamawianiem w naszym kraju sprzętu, trzeba czekać czasami po 2 lub 3 tygodnie, bo to nie ma koszulki, jest jedna okładzina na składzie itp itd.
Jeżeli chodzi o sponsoring PZTS to najlepsza oferta wygrywa i koniec..

... napisał:
03 Października 2008
IP: 89.77.104.*
prawda o sponsoringu ANDRO jest dla tej firmy najgorsza reklamą, centrala powinna pozważnie zastanowić się czy WW to jej odpowiedni partner handlowy.
polska jest zasciankiem sprzętowym, bo świat gra czyms innym, my bylismy zaslepieni przez ostatnie 30 lat motylkiem, lub stigą. trzeba jednak powiedzieć że obydwie firmy są dla fachowców wzorcami produktów, stiga desek, motylek okładzin, to deska typu all clasic stigi jest wzorcem dla innych desek, to sriver jest wzorcem dla okładzin, ale świat poszedł dalej. każda firma sprztowa ma swoj sztandarowy produkt, czasem 2, 3, rzadko wiecej. polscy zawodnicy maja maly wybór produktów z innych firm, czy to strata czy korzysc? chinczycy graja okladkami 729 lub DHS, deskami stigi, i to oni kupuja najwiecej produktow do ts na swiecie, reszta swiata sie nie liczy.
na rynki probuja sie wedrzec takie firmy jak TSP, NIMITSU, SUNFLEX, XIOM, czy JOOLA to te większe, a reszta, ktora czesto to klony 729 lub DHS tez walcza o swe nisze. pzts nie potrzebny jest sponsor sprzetowy, ale jak pisze kp potrzebny jest sponsor finansowy, bo majac kase ma sie to co chce.

Ktośtam napisał:
03 Października 2008
IP: 87.239.216.*
W Polsce od kilkunastu lat jest era Butka i inne firmy nie mają przebicia. Jak Andro zaczeło wchodzić na rynek to wszyscy narzekają, a mało kto testuje sprzęt "na własnej skórze".
Stigą nikt nie chce grać w Polsce bo przyjął się stareotyp że ta firma produkuje sprzęt dla amatorów. Stiga robi jedne z najlepszych desek na świecie. Okładziny też ma dobre np. mendo lub mendo energy. Okładziny Stigi są produkowane w Japoni przy użyciu tej samej technologi co Butterfly. Wprowadzili też coś z efektem świerzego kleju ale tego jeszcze nie próbowałem.
A sponsor powinien dawać jak najwięcej kasy (sprzętu, finansować organizację turniejów oraz wyjazdy na zawody międzynarodowe, dać pieniądze na szkolenie i takie tam)

PawelG napisał:
03 Października 2008
IP: 87.205.220.*
x masz racje, oni graja w Andro. Ale zastanowiles sie dlaczego? Odpowiem Ci. Ta firma, tym mlodym zawodnikom i zawodniczkom, placi nieduże stypendium... inne firmy tego nie robily, badz robily, ale nie w takim wymiarze. Dlatego oni sa zawodnikami firmy Andro. Pogadaj z nimi i zapytaj, a bedziesz znal prawde

x napisał:
03 Października 2008
IP: 89.231.146.*
Paweł to, że dostają stypendia jest nieprawą. Wydaję misię, że o jakości okladzin nie decyduje to, czy lubimy pana W, ale wyniki zawodników, którzy grają sprzętem firmy Andro i żadne stypendium nie wpłynie na to, że zawodnik grajacy kiepskim sprzętem zostanie mistrzem Polski juniorów ( Szczera i Gołąb ). Twoja sonda wyraźnie też wskazuje, że firma Andro jest drugą firmą po Butterflaju.

xyz napisał:
03 Października 2008
IP: 89.79.146.*
sponsorem sprzętowym reprezentacji powinna być firma butterfly,ponieważ zdecydowanie ma najlepsze okładziny,a to najważniejsze jest dla młodzieży.seniorzy mają kontrakty inwidualne,a prezesi powinni zadbać o drugiego sponsora,który zabezpieczyłby finanse związku.jednak nasi prezesi nie byli w stanie tego zrobić przez ostatnią kadencję.czas na zmiany już gorzej być nie może!!!

rodzic napisał:
03 Października 2008
IP: 217.172.232.*
Prawdą jest że dostają małe stypendia.Tym Andro podkupuje naiwnych zawodników i ich rodziców.potwierdza m że Paweł wie co pisze!

x napisał:
03 Października 2008
IP: 89.231.146.*
Ciekawe kto dostaje stypendia, może podacie nazwiska, bo ja wiem, że nie dostają.

zdebek napisał:
04 Października 2008
IP: 83.26.248.*
Zdecydowana większość kadrowiczów maja kontrakty z firmami i sprzęt od PZTS jest im niepotrzebny. Nawet kadeci. Ten kontrakt Stigi jest do bani. Trochę koszulek i samochód. To wszystko w Polsce jest niepotrzebne. Wszystkie firmy w Polsce startujace w słynnym przetargu dawały więcej niz Stiga no i kasę. Ale teraz oprócz Andro maja pewnie gdzieś PZTS. A pozatym to jakaś plotka. Bo żadna firma chyba się nie pcha do zwiazku, który ją wydymał w przetargu. A sprzętu nie ma co krytykować bo wszystkich firm jest podobny.

zen napisał:
04 Października 2008
IP: 83.26.248.*
Takich co byli MP Juniorów i grali innymi okładzinami niz Andro było wielu. I co z tego. Co to za wielki wynik. MP Juniorów mozna zdobyc okładzinami każdej firmy jak się umie grać. Swoja droga to szkoda, że tylko Andro sponsoruje zawodników a inne firmy Butterfly, Tibhar i Donic nikogo.

x napisał:
04 Października 2008
IP: 89.231.146.*
Fertka sponsoruje Tibar, a Chodora Batek. Trzeba mieć bardzo kiepskie pojęcie o ts, jeżeli się pisze, że MP juniorów można zdobyć okładzinami każdej firmy. Gdyby nawet tak było, to chwała Andro, że potrafi podpisać kontrakty z najlepszymi.

PawelG napisał:
04 Października 2008
IP: 87.205.218.*
Tibhar sponsoruje kilku mlodych kadrowiczow, to samo Butterfly. Chodora sponsoruje juz Andro, zgadnij dlaczego?

PawelG napisał:
04 Października 2008
IP: 87.205.218.*
Aha, co do Stigi, to zobaczcie kto sponsoruje ME seniorow, ktore dzis rozpoczely sie w Sankt Petersburgu

x napisał:
04 Października 2008
IP: 89.231.146.*
Jeszcze w lipcu Chodora sponsorował Batek, ale bardzo narzekał na okladziny. Być może zmienił sponsora, ale musiało stać się to niedawno. Jeżeli jest teraz z Andro, to należy chwalić tą firmę za siłę przebicia, a Batek jest po prostu nieudolny.

PawelG napisał:
04 Października 2008
IP: 87.205.218.*
Masz racje, wszystko zalezy od ilosci euro. Sila przebicia

x napisał:
04 Października 2008
IP: 89.231.146.*
Myślę, że nie masz racji, to nie euro. Tyle co wiem to zawodnicy nie dostają kasy za podpisanie kontraktu, ewentualnie mogą dostać kasę za np wygranie pro touru, mistrzostwo Świata, Europy itp. Myślę,że decyduje jakość sprzętu, ewentualnie która firma zgłosi się pierwsza do młodego zawodnika. Andro a raczej pan W kilka lat temu podpisało wiele kontraktów z młodymi zawodnikami np. Karmoliński, Jendrzejewski, Gołebiowski i teraz zbiera efekty. Inne firmy nie prowadziły niestety takich akcji.

PawelG napisał:
04 Października 2008
IP: 87.205.218.*
Zapytaj te osoby, ktore wymieniles czy maja juz dorosle kontrakty. Jezeli maja, to EUR

Zostaw komentarz

antispam image

Uwaga: Włączona jest moderacja komentarzy, może to
spowodować wyświetlenie Twojej wiadomości z opóźnieniem.