...

Dariusz Kiełb szuka klubu!

Kategoria: Zawodnicy - Pozostałe / 25 Lipca 2017

Dariusz i Mirosław Kiełbowie/foto by Wojciech Wojtasiński

Wyświetleń: 2145

Komentarzy: 21

Tagi:
Dariusz Kiełb
klub

Dariusz Kiełb - jeden z najlepszych zawodników w 1. lidze szuka klubu. Kiełb może być zarówno zawodnikiem, jak i trenerem. W ubiegłym sezonie reprezentował barwy PWSZ Zamość z bilansem 19 wygranych i czterech porażek.
 

Kluby zainteresowane współpracą z Dariuszem Kiełbem proszone są o kontakt pod nr tel. 602724364.


Ilość komentarzy: 21

koniec? napisał:
25 Lipca 2017
IP: 188.146.131.*
Podobno zakończył już oficjalnie "karierę", jak ogłosił na Fb?

"Lew" Gł-ce napisał:
25 Lipca 2017
IP: 83.4.221.*
KTS Lew Głubczyce potrzebuje takiego zawodnika III liga Opolska tel.602808530

Gość napisał:
25 Lipca 2017
IP: 31.182.204.*
Dariusz szuka klubu, a komornik szuka Dariusza

M.K napisał:
26 Lipca 2017
IP: 46.170.30.*
Jak taki zawodnik może w ogóle szukać klubu? To jego powinny szukać kluby! Super profesjonalista, zawodnik który zdobywał medale MP, wprowadzał drużyny na szczyt, a teraz poszukuje klubu. Gdzie te klubu gdzie dzięki Darkowi osiągnęły sukces? Powinny mu teraz pomóc.

Pozdrawiam z San Marino

Dima napisał:
26 Lipca 2017
IP: 46.101.127.*
Mirek łysa pało skończ ściemniać jak zawsze.

haha napisał:
26 Lipca 2017
IP: 95.160.211.*
jaki profesjonalista skoro sam podaje ze w ogole nie trenuje. poza tym spoxnia sie na mecze. tak postepuja amatorzy swietlicowi.

do haha napisał:
26 Lipca 2017
IP: 31.42.23.*
wygraj 19 meczy w 1 lidze a cztery przegraj a potem komentuj amatorze

tibor napisał:
27 Lipca 2017
IP: 31.179.228.*
Darek jest i zawsze był mocnym zawodnikiem ligowym, i co by tu dużo mówić, radę dałby sobie nawet w ekstralidze. Pozdrawiam dramatycznych krytykantów.

Do haha napisał:
27 Lipca 2017
IP: 83.4.192.*
Jakby był profesjonalistą i przykładał sie do trenowania , nie było by tego ogłoszenia aktualnie

do Tibor napisał:
28 Lipca 2017
IP: 37.47.4.*
Dałeś kolego czadu z tą extraligą. Nie zbierałby na seta przy tym poziomie. Bilans który uzyskał po pierwsze nie jest 19:4 bo zaliczone są tam gry z Zieloną Górą gdzie miał porażkę a dwa że na 2 stole (na 1 grał jeden pojedynek i przegrał do sromotnie). Także reasumując: na 2 stół jak najbardziej sportowo, na 1 już nie. Pomijam inne względy.

ZNAWCA napisał:
28 Lipca 2017
IP: 84.38.85.*
JAK BY TRENOWAŁ BYŁBY MISTRZEM ŚWIATA ALE WIELU TO NIE PASUJE BO ZAJĄJ IM POSADE NP. KRZESZEWSKIEMU WIĘC NIE MA MOTYWACJI WIĘC TRZEBA ZMIENIĆ ZASADY JAK MAMY PIĘĆ MIEJSC NA MISTRZOSTWA ŚWIATA TO 5 NAJLEPSZYCH Z MISTRZOSTW POLSKI GRA A NIE JAK JEST TERAZ ŻE MISTRZ POLSKI I RESZTA WEDŁUG TRENERA CZYLI WEDŁUG JEGO WIDZIMISIE TO TRZEBA ZMIENIĆ BO TO JEST WYSOCE KORUPCJOGENNE I DAJE MOTYWACJI TO TRENINGU SKORO I TAK TRENER WYBIERA WEDŁUG SWOJEGO WIDZIMISIE -SZUMACHER BIERZ SIE SIE DO ROBOTY ZMIEŃ ZASADY POWOŁAŃ WEDŁUG KRYTERIUM SPORTOWEGO A NIE WEDŁUG WIDZIMISIE TRENERA DO DZIEŁA PREZES

kolega napisał:
29 Lipca 2017
IP: 193.19.165.*
Darek znalazłeś jakiś klub na ten sezon?Pozdrawiam.

Darek napisał:
31 Lipca 2017
IP: 81.190.175.*
Tak, będę grał w IV lidze w woj. łódzkim. Pozdrawiam.

do powyżej napisał:
31 Lipca 2017
IP: 84.38.82.*
nie podszywaj sie idioto pod Darka

darek napisał:
03 Sierpnia 2017
IP: 37.47.162.*
Za czworeczke jestem do wzięcia ktos cos?

do darek napisał:
03 Sierpnia 2017
IP: 185.137.18.*
Za cztery tysiące to mogę mieć dobrego zawodnika.

Darek Cieniawa napisał:
04 Sierpnia 2017
IP: 89.64.37.*
kupie sprzęt bardzo tanio

Darek Cieniawa napisał:
04 Sierpnia 2017
IP: 89.64.37.*
bardzo tanio sprzęt kupie se

Mariiusz ze Sta napisał:
08 Sierpnia 2017
IP: 192.42.116.*
DAREK grales wczesniej za 1500zl w 1 lidze a teraz chcesz 4000? Przeciez kasy ci nie trzeba, handlujesz na allegro i rozbijasz sie powypadkowa bmk-ą 3ka.

Mariiusz ze Sta napisał:
08 Sierpnia 2017
IP: 51.15.63.*
DAREK grales wczesniej za 1500zl w 1 lidze a teraz chcesz 4000? Przeciez kasy ci nie trzeba, handlujesz na allegro i rozbijasz sie powypadkowa bmk-ą 3ka.

do powyzej napisał:
08 Sierpnia 2017
IP: 31.42.19.*
To nie pisze Darek ktoś się pod niego podszywa

Zostaw komentarz

antispam image

Uwaga: Włączona jest moderacja komentarzy, może to
spowodować wyświetlenie Twojej wiadomości z opóźnieniem.