...

KS ATS Warszawa utrzymał się w 1. lidze!

Kategoria: Liga profesjonalna - I liga / 26 Kwietnia 2012

Wyświetleń: 6720

Komentarzy: 88

Tagi:
PZTS
KS ATS Warszawa
walkowery

Dzięki decyzji Wydziału Rozgrywek PZTS, który zweryfikował wyniki meczów, KS ATS Warszawa utrzymał się w rozgrywkach 1. ligi mężczyzn gr. północnej.

Pismo PZTS:

KOMUNIKAT Wydziału Rozgrywek PZTS
Nr 81/2011/2012
W sprawie weryfikacji meczy I ligi mężczyzn gr. północnej.



REKLAMA Czytaj dalej



Wydział Rozgrywek PZTS weryfikuje wyniki n/w meczy:
Mecz Nr 398 (KS ATS Warszawa – UKS DOJLIDY WSFiZ Białystok) rozegrany w dn. 03.04.2012 jako walkower 10:0 na korzyść drużyny KS ATS Warszawa na podstawie pkt. 2.4.8.9 i pkt. 2.4.9.4.5 Regulaminu Rozgrywek PZTS. Zawodnik Kamil Zdzienicki w okresie 10.03.2012 – 12.04.2012 był zawodnikiem nieuprawnionym do gry.

Jednocześnie Wydział Rozgrywek na podstawie pkt. 2.4.8.2 nakłada na klub UKS DOJLIDY Białystok karę finansową w wysokości 1.000 zł.

Mecz Nr 403 (UKS DOJLIDY WSFIZ Białystok – UKS WARTA Kostrzyn) rozegrany w dn. 13.04.2012 jako walkower 10:0 na korzyść drużyny UKS DOJLIDY WSFiZ Białystok na podstawie pkt. 2.4.8.9 i pkt. 2.4.9.4.5 Regulaminu Rozgrywek PZTS. Zawodnik Krzysztof Stamirowski w okresie 25.03.2012 – 17.04.2012 był zawodnikiem nieuprawnionym do gry.

Jednocześnie Wydział Rozgrywek na podstawie pkt. 2.4.8.2 nakłada na klub UKS WARTA Kostrzyn karę finansową w wysokości 1.000 zł.

W związku z powyższą decyzją zmianie ulega kolejność miejsc w tabeli rozgrywkowej I ligi grupy północnej oraz zestaw par barażowych.

MECZE O UTRZYMANIE W I LIDZE:
1. MTS KWIDZYN - GMKS STRZELEC FRYSZTAK
05.05.12 g. 16.00
2. TBV SYGNAŁ LUBLIN - KS AZS AWFiS GDAŃSK
05.05.12 g. 16.00

MECZE REWANŻOWE:
3. GMKS STRZELEC FRYSZTAK - MTS KWIDZYN
23.05.12 g. 16.00
4. KS AZS AWFiS GDAŃSK - TBV SYGNAŁ LUBLIN
23.05.12 g. 16.00

PRZEWODNICZĄCY
WYDZIAŁU ROZGRYWEK PZTS
/ - /
Sylwester MAŁECKI


Ilość komentarzy: 88

kapitan napisał:
26 Kwietnia 2012
IP: 77.87.137.*
no to ciekaw jestem co do powiedzenia maja w tej sprawie "zamieszane" strony

Jerry napisał:
26 Kwietnia 2012
IP: 83.23.243.*
OK, nawet jeżeli byli nieuprawnieni, ale w takim razie co robili na tych meczach sędziowie, wyznaczeni zresztą przez tenże PZTS? Dlaczego dopuścili do gry nieuprawnionych zawodników? Nie wiedzieli? PZTS nie dostarczył im tej informacji? Sędzia nie odpowiada za nic? Przecież sędzia jest reprezentantem PZTS-u, więc jeżeli dopuszcza do gry, to robi to w imieniu Związku!

do Jerry napisał:
26 Kwietnia 2012
IP: 31.61.178.*
Radze najpierw zapoznac sie z obowiazkami sedziego, a pozniej wypowiadac sie. Rola PZTS jest egzekwowanie nalozonych kar. Moze sedzia mialby byc jeszcze komornikiem PZTS? A trener i zawodnik nie znaja regulaminu, skoro narazaja sie na takie konsekwencje?

stamir napisał:
26 Kwietnia 2012
IP: 109.110.199.*
Sędzia w Białymstoku,przyjec hał z dokumentem z PZTS-u że jestem nieuprawniony do gry. Poprosił mnie i Ździenia o pokazanie dowodu wpłaty za kartkę. Tyle w tej sprawie.
P.S.
Niech Sz.p. przewodniczący WR PZTS czyta regulamin ze zrozumieniem.
1.Jak ktoś opłacił kartę to może graćw najblizszej kolejce czy nie???

Pietkiewicz napisał:
26 Kwietnia 2012
IP: 80.54.233.*
Żenująca decyzja WR PZTS.W czasie Mistrzostw Świata nasze objawienie tj.R.Floras widniał na stronie PZTS jako nieuprawniony.Reprez entował kraj i to skutecznie.Skoro w zawodach wyższej rangi mógł grać zawodnik nieuprawniony,to w lidze tym bardziej.Po raz kolejny WR nie popisał się.

do Stamira napisał:
26 Kwietnia 2012
IP: 89.74.223.*
W meczu z ATS Warszawa Zdzienicki też miał już opłaconą kartkę? Czyli ATS do baraży a AZS utrzymanie?

biuro napisał:
26 Kwietnia 2012
IP: 83.23.199.*
nie rozumiem dlaczego nie zweryfikowano wyników meczów od razu po otrzymaniu protokołu po coś przecież nakazują je wysłać w ciągu 48 godzin do pzts ,widać nic nie robili i tylko się mądrują jacy są ważni,po takich bublach powinni się podać do dymisji

kibol napisał:
26 Kwietnia 2012
IP: 109.243.105.*
no to bedzie smrod hehe

czy jerry to jerzy mazur? bo tak slyszalem

analityk napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 95.48.148.*
Dlaczego dopiero teraz? Czy zbliżające się wybory spowodowały taką decyzję? Regulamin obowiązuje od daty jego przyjęcia, więc śledząc od początku wszystkie mecze w lidze,turnieje kwalifikacyjne w regionach do MPS,Młodzieżowców itp.
Wydział Rozgrywek PZTS powinien wszystkie wyniki zweryfikować ze stanem faktycznym na dzień ich odbycia, czym obnażyłby stan przestrzegania przez działaczy przepisów "prawa" obowiązujacego Regulaminu rozgrywek PZTS.

azs gdansk napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 83.18.192.*
Będzie smród i to wielki. Azs tego tak nie zostawi.

HA napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 91.235.124.*
Grupę południową też należałoby pod tym względem zweryfikować, oj będzie ciekawie

c.d napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 95.48.148.*
Bezstronnie popieram AZS Gdańsk. Odpowiedź wyjaśniająca PZTS-u tę sprawę podpisana przez dyr.Klimaszewskiego w pkt.5 w sposób poprawny i czytelny potwierdza jakie obowiązki spoczywają na wydz.rozgrywek PZTS przed opublikowaniem oficjalnych wyników z meczy i turniejów.
Dość krętactwa we współzawodnictwie, Widać,że Komisja Rewizyjna PZTS powinna (jak będzie chciała?) mieć sporo do sprawdzenia w poprawności funkcjonowania swojego wydziału rozgrywek.

Lol napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 212.182.93.*
W grupie południowej I ligi mężczyzn miało takie samo miejsce. Ukochany Dariusz Kiełb był nie uprawnionym zawodnikiem do gry w 3 meczach ligowych jakie rozegrał w styczniu. Komunikaty na PZTS mówią wyraźnie że nie mógł grać w meczu z Sygnałem, Frysztakiem i Wrocławiem. 15.02 i 22.02 widniał jako zawodnik nie uprawniony do gry! Więc Jarosław spada na 2 miejsce!!!

sprawiedliwosc! napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 89.206.32.*
prosze sprawdzic wszystkich zawodnikow, ktorzy zagrali mecze w lidze a byli nieuprawnieni do gry!! Dlaczego AZS AWFiS Gdańsk ma tylko za to placic i grac w barazach?? A LEWANDOWSKI tez nie byl uprawniony a gral? Rzeszow poza play offami!! A Lemanski? tez zagral mecze i tez byl nie uprawniony!! Czyzby Prezes Ryszard W. zamieszal z Małeckim i MRKS nie dostal walkowera?? smiech na sali!!!

pp napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 83.11.179.*
azs z gajkiem na czele tez robi walki z zawodnikami i miesz jak zawsze wiec nalezy im sie!!!

.... napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 89.206.32.*
NIe wiem o jaka walke Ci chodzi i w czym miesza? Jak slyszalem i wiem o tym to w AZS jest super atmosfera !!

Robert napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 83.16.193.*
Równą miarą wszystkich.Sprawiedl iwe byłoby przedstawienie dokumentów na podst
których wydawano komunikaty.PZTS robi jaja.Teraz przestraszyli sie Piwowarskiego,ale inni tez nie będą cicho

pp napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 83.11.179.*
no wali po rogach chlopakow z 3 ligi ale atmosfera dobra , na 100 %

. napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 79.163.62.*
Haha, jak się wszyscy obruszyli, że wyegzekwowano obowiązujące przepisy

tt napisał:
27 Kwietnia 2012
IP: 83.24.61.*
zweryfikować wszystko albo nic!!!!

jarosław napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 83.23.249.*
zgodnie z regulaminem PZTS Kolping Jarosław został wykluczony z rozgrywek za trzy walkowery przez żółte kartki Kiełba w barażu o superligę zagra Nadarzyn z Elektrykiem ale jaja

a napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 84.38.80.*
idż do psychiatry chory człowieku.

wichura sierżan napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 31.11.133.*
regulamin jest bezlitosny w tym przypadku, jezel darek kiełb faktycznie był w 4 meczach nieuprawniony, to jego drużyna otrzymuje 4 walkowery, a 3 jest się wykluczonym z rozgrywek.
pzts musi zrewidować wszystkie spotkania, i ujawnić kto i kiedy wpłacił, by nie być posądzonym o manipulację rozgrywkami, bo za to grozi więzienie (wreszcie). to co zrobił ks ats mimochodem, może doprowadzić do unieważnienia sezonu 2011/2012, albo i coś gorszego może nawet.
narobiło się coś i jak kila śnieżna robi sie coraz większa i większa. kiedy przestanie? pawel powinien drążyć do samego końca!!!

baju baj napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 84.38.80.*
tak rozumować to Rzeszów poza play-of bo Lewandowski też nie mógł grać i wiele innych spotkań to połowa to by były walkowery ktoś pisz seansfixszyn a to ludzie którzy przegrywają imają swoje małe interesy i nie mogą poradzić sobie z porażką to swoje flustracje wylewają w internecie jak to mówią tononcy sie brzytwy chwyta ale to na darmo jakby mieli honor toby przyjeli porażke a nie wypisywali głupoty nieudacznicy.

czuj czuwaj napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 31.11.133.*
baju baju,co innego czysty sport, co innego zas gdy prawo mowi nie wolno, bo nie wazne. i teraz kazdy ma sznase, a winni, jak lewandowski, kielb, stamirowski, werecki, floras, byc moze za swopja glupote doprowadza swoje druzyny do spadku.
glupota jest teraz odpuszczac. jezeli zwiazek nie zweryfikuje wszystkich spotkan to zostanie posadzony o naciagnie wyniku, a za to grozi do 5 lat wiezienia, ktos inny moze zazadac wielkiego odszkodowania, itd, itd. bedzie ciekawie, drazmy sprawe!!! baju baj teraz masz problem jezeli jestes kibicem, lub zawodnikim klubu ktory zawinil, i tu nie pomoga ci zaklecia, zasady sa by je przestrzegac, a jak nie, to zawsze mozesz w lidze amatorskiej.

hip hip hura napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 84.38.80.*
zawsze jest tak że ci co przegrywają szukają dziury w całym bo nie mogą se poradzić z porażką przy stole to stosują chwyty poniżej pasa a to z zasadami fair-plaj i ze sportem ma niewiele wspólnego.

czuj czuwaj napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 31.11.133.*
a kto wedlug ciebie jest nie fair play, kto gral a nie mogl, czy ten ktory chce byc w porzadku?

Waldek napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 89.174.254.*
VIVAT PIWOWARSKI !!!!

aha napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 84.38.80.*
wygrywa się na stole a nie pod stołem bo to śmierdzi.

prawnik napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 86.111.105.*
kluby oszukane - składać roszczenia o straty finansowe do PZTS

.. napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 79.188.249.*
trzeba weryfikować tez druga grupe , bo tam tez troche kabaretow bylo

. napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 84.38.80.*
już po weryfikacji

kat napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 178.36.51.*
kolping jarosław spada do 2 ligi, bogoria na 3 miejscu, rzeszow na 5 miejsce i tak mozna liczyc i liczyc, maleckiemu ostal sie ino ... .!!!!

hmm napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 79.191.26.*
Stan nieuprawnionych do gry na 25.04.2012.
31-03-2012 Roj Wojciech 2011/2012 BISTS Bielsko Biała 100zł. ? 2 żółta karta III OTK juniorów
14.04 - mecz BISTS - Frysztak - czyżby walkower?
Jeśli tak to BISTS - baraż.
Frysztak - utrzymanie.

Sherif27 napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 89.229.209.*
liczą się kartki z ligi. Co najwyżej mogą go na OTK nie dopuszczą

on napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 178.182.124.*
Nie zgadzam sie ze liczą sie tylko kartki z ligi,przeciesz otk to tez roz grywki Pzts-u.

Jerry napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 83.21.74.*
@ do Jerry: chętnie bym się zapoznał z obowiązkami sędziego, ale jest to chyba jedna z tych pilnie strzeżonych tajemnic Związku, do których zwykły człowieczek nie ma dostępu. W każdym razie na stronie PZTS nie znalazłem nigdzie żadnego dokumentu, który by tą kwestię omawiał.

e tam napisał:
29 Kwietnia 2012
IP: 94.78.176.*
Kurde, moim zdaniem PZTS nie trzymal porządku i tabela nie powinna sie zmienic.. nie powinno byc zadnych weryfikacji, jezeli nikt o to nie dbal w sezonie to po co teraz robic wielki harmider... wszystko zostało uregulowane, rozgrywki byly fair kazdy gral i sie staral a teraz wszystko burzyć ..

Sylviono Małeck napisał:
29 Kwietnia 2012
IP: 31.61.131.*
Zdaje sobie sprawę, że ma Pan gdzieś PZTS i jego regulamin. Wiem również, że Pana życie jest uzależnione od władz Lidzbarka Warmińskiego w tym włodarza Miasta Pana Artura Wajsa. Cieszę się na sama myśl, że będzie Pan musiał się bardzo wysilić w tłumaczeniu tak lapidarnego błędu, który powtarzał Pan uparcie.

Sylviano Małeck napisał:
29 Kwietnia 2012
IP: 31.61.131.*
Pana córka tj. Pietkiewicz Monika otrzymała żółtą kartkę w 1 rundzie ekstraklasy kobiet. Niczym nie zrażona rozegrała potem co najmniej 5 meczów. Ojciec, trener i manager wystawiał ją do gry jak gdyby go nie dotyczyła ta kara. Nie znam się na matematyce. Nie chcę liczyć tych 5-6 walkowerów pod względem miejsca zespołu z Lidzbarka w tabeli ekstraklasy kobiet.

Sylviono Małeck napisał:
29 Kwietnia 2012
IP: 31.61.131.*
Panie Pietkiewicz, wytyka Pan nieuprawniony udział w meczach Florasa Roberta, skądinąd słusznie. Trener Redzimski powinien zostać ukarany za niekompetencję w tym aspekcie. Właśnie weryfikacją meczów na korzyść drużyn przeciwnych i przesunięciem w tabeli superligi mężczyzn.

Sylviono Małeck napisał:
29 Kwietnia 2012
IP: 178.56.108.*
... wiem jedno, 3 walkowery przyznane zespołowi nagminnie i uporczywie wystawiającego zawodniczkę nieuprawniona do gry skutkują wycofaniem zespołu z rozgrywek.

ha ha ha napisał:
29 Kwietnia 2012
IP: 31.11.133.*
robi się coraz poważniej, i mroczno, jak się to skończy? czy prezes i spółka zlekceważą sprawę? czy też zrobi się wielka afera? najbliższe parę dni pokaże, kto jest najważniejszy, czy prezes, czy capo de capi SM. kto poświęci związek? kto zlekceważ kluby sportowe? a może faktycznie coś jest w tej sprawie? w trawie piszczy, że chodzi o niezłą kasę, a może to nieprawda? takiej wpadki to żaden związek nie zaliczył!!! lekceważyli kluby, współzawodnictwo, a tu złapali ich na takim przekręcie!!!!

bydło napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 83.23.248.*
najgorsze to jest to ,że to bydło czytaj władze PZTS lekceważą kluby i zawodników i robią z siebie nie wiadomo kogo, teraz muszą zweryfikować wszystko zgodnie z prawem bo ich pozamykają

spokój napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 84.38.80.*
już jest po weryfikacji i nikt nikogo nie zamknie liczy sie zdrowy rozsądek nikt nie będzie weryfikował połowy rozgrywek bo ktoś zapomniał zapłacić kartki za 50zł bo wtedy cały wysiłek klubów poszedłby w błoto i byłyby wypaczone wyniki sportowe a tak wszystko odbyło sie w duchu rywalizacji sportowej a o to przecież chodzi.

do spokój napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 31.63.122.*
Idąc Twoim tokiem myślenia, trzeba cofnąć walkowery Dojlid i Kostrzyna. Te kluby w zaistniałej sytuacji sa mocno poszkodowane. Tylko one zostały ukarane za to co pół pingpongowej Polski powinno być. To jest po prostu niesprawiedliwe.

unforgiven "wi napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 31.11.133.*
o jakim duchu sportowym mówisz, przecież właśnie manipulujesz, kombinujesz. sprawa dotyczy całego sezonu od września 2011 do czerwca 2012. przepis jest przepis i nie ma tu żadnego obejścia. o czyich pieniądzach mówisz. lekceważysz 50 zl, dlaczego, a może dziś 50 zł, a jutro coś więcej. w tej sprawie nie ma dobrego rozwiązania, zawinili zawodnicy, ich trenerzy oraz PZTS. i teraz trzeba płacić aż do bólu, bo inaczej zostaną posądzeni o manipulację, o łapówkarstwo.
tak "spokój" ktoś kombinuje i ty w to się wpisujesz namawiając do zaprzestania sprawy.

spokój napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 84.38.80.*
to niech piszą odwołania.

znawca napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 83.28.133.*
Gorzej jak ktos zawiadomi np CBA(a dlaczego nie)wtedy okaże się czy jest juz po weryfikacji.PZTS wprowadza przepisy po to by nikt ich nie respektował i dlatego trzebz zrobic tam kontrole natychmiast.Pamietaj kolego SPOKÓJ-najpierw prawo a potem rozgrywki i wysiłek.

aaa napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 91.231.123.*
O chyba to pan Waldek pisze obrońca UKS23-pierwszy weryfikator Lubelszczyzny

cisza napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 84.38.80.*
rzeczywiście chorzy ludzie

aaa napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 91.231.123.*
Musi się pan pogodzić z drugim miejscem dla swojego klubu. Trzeba było wygrać w Jarosławiu ... .

brawo napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 84.38.80.*
przecież to cienkie bolki dostali w du... i sie nie mogą otrząsnąć brawo Jarosław jesteście wielcy.

Fan napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 89.167.68.*
Darek forever!

Waldek napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 89.69.86.*
Do "aaa" - gdybyś nie był leniem patentowanym, wiedziałbyś, że mój klub zajął I miejsce. Poza tym - zawsze piszę pod swoim imieniem, nawet gościnnie na innych stronach; twoje nickowe jąkanie mówi zaś samo za siebie.

w odpowiedzi napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 91.231.123.*
Myśli pan o Toruniu?
Pan doktor uczelni lubelskiej i takie wpisy? Wstyd.

lonsen napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 83.24.14.*
Waldek zmykaj do pub-U KAZDY WIDZI TABELE KTO JEST KTORY doktorku z trąbką z biedronki.

cba napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 77.254.101.*
Podobno sprawą kartek zajął juz sie poseł Kaczmarek znany bardziej jako agent Tomek. Drżyjcie betonowcy, sędziowie, działacze, kartkowicze. Albo będzie porządek albo jak mówił klasyk z Białegostoku nie będzie niczego.

Rafi napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 193.189.76.*
Nikt się niczym nie zajął..winny jest Donald i ta cała jego fałszywa ryża banda! Śmiechu warte..ale w każdym sportowym temacie Mucha pada Piszcie co chcecie, zobaczcie co robią z Wami!!! Spójrzcie na członków Zarządu Spółek Skarbu Państwa??
Zobaczcie kto odpowiada za sport??>
Zobaczcie kim jest Prezes PZPN?? przecież to niedojda bez szkoły!!!Który jak Pan Smuda nie potrafi po Polsku zdania sklecić!
Spójrzcie na PZTS!! przecież w świetle ostatnich doniesień nikt nie jest pewien gry w Extralidze! A tak apropopo..agenta Tomka czy jak mu na imię.jak u za mało to m dopłacę:

Sherif27 napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 89.229.209.*
Agent Tomek będzie się zalecał do PZTS-u?

Rafi napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 193.189.76.*
Coś Ty Sherif27 On już dawno przepadł..a tak apropopo. Chciałbym zapytać Pana Prezesa PZTS czy Za zdobycie medalu na Igrzyskach Paraolimpijskich zawodnikom ,,grożą,, te same nagrody co olimpijczykom??

Rafi napisał:
30 Kwietnia 2012
IP: 193.189.76.*
Czy ktoś wie z ilu zródeł uczciwi włodarze tenisa stołowego pobierają wynagrodzenia?
Odpowiedz A: 2, Odpowiedz B: 3, Odpowiedz C; 4, odpowiedz D; 5 i więcej. Ja chciałbym zapytać kilku działaczy z PZTS czy po 30 latach pracy przeżyje za 730 pln netto? miesięcznie.. nie dziennie.

CZY MOZE KTOS W napisał:
01 Maja 2012
IP: 89.161.19.*
DLACZEGO JAKUB DYJAS GRAL CALA PIERWSZA RUNDE NA JEDYNCE,SKORO W RANKINGU PO SEZONIE 2010/2011 KULPA BYL WYZEJ,BO NIEROZUMIEM W PRZEPISACH JEST,ZE DECYDUJE NAJPIERW RANKING LIGOWY A NIE INDYWIDUALNY

ja moge napisał:
01 Maja 2012
IP: 89.74.223.*
bo oboje sa reprezentantami Polski, i w tym przypadku z powodu celow "szkoleniowych" dyjas zostal przesuniety na 1 stol
czy to az tak ciebie boli? ! :o

walek napisał:
01 Maja 2012
IP: 87.207.162.*
I brniemy dalej, jak lemingi, otępiałe w amoku, rzucają się w przepaść. Do dziś niezbadana sprawa. Podobnież jest i z PZTS. Otępiały, w amoku, prowadzi nas na krawędź przepaści. Brnie w bezprawie, lekceważy kluby, zawodników. Obraża sport. Kłamie, oszukuje, manipuluje. Zarząd PZTS zapomina, że nie respektowanie przepisów rozgrywek, naginanie ich do własnych potrzeb, zatajanie istotnych faktów, które mają wpływ na ostateczny wynik sportowy stwarza podstawy do zastosowania Art. 48. Ustawy o sporcie: 1. Kto, powołując się na wpływy w polskim związku sportowym lub podmiocie działającym na podstawie umowy zawartej z tym związkiem lub podmiocie działającym z jego upoważnienia albo wywołując przekonanie innej osoby lub utwierdzając ją w przekonaniu o istnieniu takich wpływów, podejmuje się pośrednictwa w ustaleniu określonego wyniku zawodów sportowych w zamian za korzyść majątkową lub osobistą albo jej obietnicę, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. 2. Tej samej karze podlega, kto udziela albo obiecuje udzielić korzyści majątkowej lub osobistej w zamian za pośrednictwo w ustaleniu określonego wyniku zawodów sportowych polegające na bezprawnym wywarciu wpływu na zachowanie osoby pełniącej funkcję w polskim związku sportowym lub podmiocie działającym na podstawie umowy zawartej z tym związkiem lub podmiocie działającym z jego upoważnienia, w związku z pełnieniem tej funkcji. 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca czynu określonego w ust. 1 lub 2 podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
Chyba czas już złożyć zawiadomienie do CBA!!!!

decyzja napisał:
01 Maja 2012
IP: 83.23.245.*
zapadła decyzja wszystkie baraże odwołane

PawelG napisał:
01 Maja 2012
IP: 178.37.19.*
skad masz taka informacje, ze baraze zostaly odwolane?

fryzjer napisał:
01 Maja 2012
IP: 176.110.152.*
Jednym słowem : zenada!!!brak słów!!!

dr napisał:
01 Maja 2012
IP: 46.112.32.*
z tegoco wiem floras, pietkiewicz, lewy grali z kartkami a lama nie zaplacil w terminie 2 zoltych kartek a u kai podobno gral okladzina bez atestu wiec wszystkie mecze lublina weryfikowane beda.

kibic napisał:
01 Maja 2012
IP: 178.42.144.*
gratki

mec napisał:
01 Maja 2012
IP: 109.243.184.*
Normalnie po czasienie powinno byc weryfikacji bo w ten sposob poprzedni sezon tez powinni zweryfikowac imedale beda odbierac? oraz sezony 2010/9itp.

dr hab napisał:
02 Maja 2012
IP: 109.243.184.*
Normalnie jest tak ze po meczu druzyna przekazuje protoko z meczu i pzts ma jak na talezu wszystko, sedzia byl i dopuscil zawodnikow do gry pzts ma protokol i w ciagu 24h powinien reagowqc ewentualnie a nie takie rzeczy robic uniewaznic mozna np jesli by ktos dal lapowke jak to bylo w pzpn a w zadnej dyscyplinie jak zyje nie slyszalem zeby mecze po paru ms weryfikowac z powodu kartek to nonsens jest i glupoty wiekszej dawno nie bylo w sporcie to dyskredytuje sama rywalizacje i duch sportu, nie mozna wstecz takich decyzji podejmowac bo cofniemy sie lata do tylui nigdy nie bylo takich decyzji a zawodnicy placili po terminie i nie zabijano klubow regulamin byl rok i dwa lata temu w tej kwestii kartek identyczny wiec pojdzcie Panowie z pzts po rozum do glowy i dajcie klubom zakonczyc sezon w duchu sportu nie pod stolem.

mEC napisał:
02 Maja 2012
IP: 82.145.208.*
Wprowadzic kartki dla sedziow - za dopuszenie nieuprawnionego zawodnika.

kibic napisał:
02 Maja 2012
IP: 83.18.114.*
To jest nic innego, jak niekompetencja PZTS-u, a szczególnie Wydziału rozgrywek ( czytaj p.Małecki ).Ten Pan powinien być odwołany w trybie natychmiastowym.
Powołac prawdziwą kontrole, która sprawdzi prawidłowość prowadzenia rozgrywek w sezonie 2011/2012. Czas najwyższy , aby Panowie zrezygnowali sami z pełnionych funkcji.Mam nadzieję, że MSiT skieruje właściwych ludzi do kontroli w PZTS-ie w trybie pilnym.

... napisał:
02 Maja 2012
IP: 83.15.152.*
2/3 wpisów to Pan Piwowarski.

ATM napisał:
02 Maja 2012
IP: 81.190.235.*
Szanowni Panowie,

O czym wy kochani mówicie. Całkowity brak znajomości rzeczy. Co do sędziów to sprawa jest prosta. Za prawidłowe zgłoszenie drużyny (jej składu), jej badania lekarskie, licencje itd. odpowiada reprezentant klubu (czasem kierownik drużyny, czasem trener, a czasem kapitan drużyny). Sędzia nie ma obowiązku sprawdzania czy dany zawodnik jest uprawniony do gry. Musi jedynie spowodować aby reprezentant klubu złożył jasą deklarację w tych sprawach. Np. podpisał protokół, lub oświadczenie, że zawodnicy posiadają ważne badania lekarskie itd. Jestem przekonany, że tak samo jak opłaty za kartki, powszechnie są także lekceważone oświadczenia dotyczące badań lekarskich. Ciekawe by było, gdyby tak sprawdzić kiedyś te badania ??? Czy ktokolwiek tak naprwdę się tym przejmuje. Wiele razy widziałem podpis ginekologa albo anestezjologa. Dla ułatwienia chodziło o drużynę męską.
A to nie jest już wina Zarządu PZTS tylko chora zarozumiałość środowiska, które wie lepiej co jest ważne, a co nie.
Pozdrowienia dla wszystkich mocno "wystraszonych" nieoczekiwanymi konsekwencjami lekceważenia kartek za niesportowe zachowanie.

Pan Piwowarski napisał:
02 Maja 2012
IP: 178.36.51.*
szanowny "..." uwierz mi, ja nie mam potrzeby ukrywania się, nie mam potrzeby podsycania. Jednak,jeżeli uważasz, że faktycznie 2/3 wpisów jest moje, niech tak zostanie w twoje świadomości. być może to co się dzieje w twojej głowie to rodzaj "pingpongowej katastrofy smoleńskiej", tyle teorii spiskowych, w tym ta twoja.
pozdrawiam "..." i życzę dobrych snów

mEC napisał:
02 Maja 2012
IP: 85.221.209.*
Wygląda na to, że rola sędziego ogranicza się do pokazywania kartek. Dlaczego kary są tylko dla zawodników? Jeżeli turnieje rangi OTK sędziują dzieciaki bez uprawnień to dlaczego nie płacimy chociażby mniejszego wpisowego. A w ogóle czy wyników OTK-ów, które sędziowali "dzieciaki" bez wymaganych uprawnień też nienależałoby anulować ??? A badaniami w pierwszej kolejności powinni okazać się sędziowie. Jeżeli o wyniku meczu decyduje 60-cio latek w okularach, to skąd ja mam pewność czy on w ogóle dobrze widzi ?

mEC napisał:
02 Maja 2012
IP: 85.221.209.*
Zmienić w trybie pilnym regulamin. Skoro za karę odpowiada zawodnik, to ku...wa jak można nałozyc imienną karę np. na OTK-u 10-cio latkowi który nigdzie nie pracuje. To chyba tylko w "kochanym" PZTS-sie tak jest. Jak dziecko ma zarobic na tę kase skoro jak wygra OTK to może dostanie parę skarpetek. Czy można dziecku wystawić w Polsce mandat??? Myślę że nie.

mEC napisał:
02 Maja 2012
IP: 85.221.209.*
Troszki z przepisów POLSKIEGO PRAWA "...skoro więc nieletni nie ukończył 17 roku życia, nie będzie wobec niego miała zastosowania ta ustawa. W związku z tym, rodzice nie sa zobowiazani do zapłaty mandatu karnego za popełnione prze 15-latka wykroczenie, gdyż kara taka nie mogła zostać w ogóle nałożona." Czyli rozumiem, że do lat 17 za zawodnika kare pokrywa sedzia lub PZTS !!!

skarbowy napisał:
02 Maja 2012
IP: 82.145.217.*
Werecki, po co płaciłeś ???

ATM napisał:
02 Maja 2012
IP: 81.190.235.*
Szanowny, acz nerwowy niezwykle mEC,

Sędzia nie służy do nakładania żółtych i czerwonych kartek, nie służy także do przewracania numerków, ani do sprawdzania badań lekarskich, ani do sprawdzania rachunków pocztowych za niedokonane w terminie kary za NIESPORTOWE zachowanie, tylko służy do prowadzenia zawodów zgodnie z obowiązującymi przepisami, utrzymania dyscypliny i ducha sportowej walki. To po pierwsze. Po drugie to żenujące przykłady sędziujących dzieciaków na OTK są nie do zaakceptowania. Tyle, że zwykle przeważa argument oszczędności kosztów. Ale przede wszystkim jest pytanie: Dlaczego to biedne dziecko, co gra za parę skarpetek, zachowuje się w czasie gry niesportowo na tyle, że otrzymuje karę???
A tak ogólnie to w Polsce można wystawić mandat Rodzicom dziecka, za jego ekscesy łamiące obowiązujące prawo. I to tyle w kwestiach podstawowych.

mEC do ATM napisał:
02 Maja 2012
IP: 85.221.209.*
Właśnie mandat rodzicom lub opiekunom prawnym, a nie dziecku które nie ukończyło 17-tego roku życia. Wszystkie kary nałożone na dzieciaki zostały prawdopodobnie niezgodnie z POLSKIM PRAWEM. Któ zwróci dzieciom poniesione koszty ?

dr napisał:
02 Maja 2012
IP: 176.98.126.*
PZTS zrobił szoł z kartkami , zbliża się walne i cos jest na rzeczy , w ubiegłych latach nikt nie pilnował tego więc pzts swoim zachowaniem przyzwyczaił wszystkich ,że tak ma byc , więc teraz jak sie chcą być tacy dobrzy niech weryfikują superligę , i ligę , II ligę i III lige oraz okręgówkę bo są pod pzts oraz ubiegłe lata 6 lat do tyłu jak jest w Urzędzie Skarbowym do tyłu 6 lat i medale odbierać itp ,taki smród się zrobi że Minister Mucha odwoła cały Zarząd i Komisję Rewizyjną pzts bo po łebkach nie będą rewidować całoś rozgrywek 6 lat wstecz , bo poszkodowane kluby tego nie darują nigdy , kasy poszło mnustwo nie po to żeby za 50zł cały klub i drużyna odpowiadała , nie damy sobą manipulować !

do ATM napisał:
03 Maja 2012
IP: 176.98.126.*
Wstyd i żenada żeby być gorszą druzyną na stole i próbować wypaczyć wyniki sportowe poprzez kartki , byliście słabsi sportowo więc miejcie honor jakiś bo jak widać honor jest wam obcy , zgłosimy wasz klub do kontroli skarbowej abyście mieli naprawdę przechlapane ciekawe czy jesteście tacy ,,czyści i swięci " nikt wam tego nie daruje przysięgamy w dniu 3 Maja !

ATM napisał:
03 Maja 2012
IP: 81.190.235.*
O co Ci chodzi biedny "zagubiony" przedmówco? Ja nie mam nic wspólnego z żadnym z zainteresowanych klubów, to po pierwsze. Po drugie, to o jakim sportowym współzawodnictwie mówisz? Jeśli zawodnik jest nieuprwniony do gry to popełnia oszustwo w stosunku do przeciwnika i tyle w tym temacie. I wreszcie przydałaby się odrobina dystansu i refleksji. Jeśli poważnie traktować Twoją wypowiedź (o co dość trudno) to nadal lekceważysz ewidentne zaniedbanie wielu "zarozumiałych" zawodników. Mimo wszystko pozdrawiam...

re napisał:
03 Maja 2012
IP: 176.98.121.*
Chodzi mi o umiejętności i technikę gry , po prostu wezcie się za trening porządnie lub zatrudnijcie prawdziwych znających fach trenerów , cóż to za satysfakcja wygrac pod stołem , szukaniem haków , żadna to radość dla waszej drużyny i zawodników jesli normalną gra na stole przegraliscie, nie jest Wam wstyd za to ,że chowacie się teraz przed gra w barażach pismami o kartki ? Czepiacie się pzts a sami załatwiacie pod stołem zamiast umiejętnościami w duchu rywalizacji niech wygra lepszy , wiadomo że często sędziowie są po 70-ce ,nieraz sędziują osoby niepełnoletnie , kosztem klubów wygrywacie bo ktoś zapomniał zapłacić kartkę , juz ten zawodnik poniósł konsekwencję swoich czynów i tak ją zapłaci prędzej czy pozniej , życzę więcej treningów i satysfakcji ze zwycięstw grą na stole .

do re napisał:
05 Maja 2012
IP: 95.48.193.*
kolego,zapytaj sie czy nawet w 6 lidze piłki nożnej jakiś zawodnik może być w protokole meczowym mając na koncie jakieś nie uregulowane sprawy kartkowe.U nas ten proceder trwał nawet o "superlidze".

Zostaw komentarz

antispam image

Uwaga: Włączona jest moderacja komentarzy, może to
spowodować wyświetlenie Twojej wiadomości z opóźnieniem.