...

Natalia Partyka zagra na IO w Londynie!

Kategoria: Turnieje za granicą - Igrzyska Olimpijskie / 13 Kwietnia 2012

Natalia Partyka osiągnęła życiowy sukces podczas europejskich kwalifikacji do Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Polka już w 1. serii kwalifikacji uzyskała olimpijski awans, pokonując w decydującym meczu Białorusinkę Veronikę Pavlovich 4:1. Pozostali nasi reprezentanci powalczą o awans na IO w kolejnych seriach kwalifikacji.

wyniki 3. dnia:

1. runda:

WANG Zeng Yi POL - JEVTOVIC Marko SRB 4:0
SUCH Bartosz POL - PATTANTYUS Adam HUN 1:4
PARTYKA Natalia POL - TIMINA Elena NED 4:2
GRZYBOWSKA Katarzyna POL - LOVAS Petra HUN 3:4



REKLAMA Czytaj dalej



2. runda:
WANG Zeng Yi POL - ZWICKL Daniel HUN 3:4
PARTYKA Natalia POL - STRBIKOVA Renata CZE 4:3

mecz o awans:
PARTYKA Natalia POL - PAVLOVICH Veronika BLR 4:1


Ilość komentarzy: 28

gratki Natalka napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 81.95.195.*
To jeszcze nie takie pewne a już tłumacze dlaczego Jeśli wyjdzie jeszcze Grzybowska to wtedy o tym kto pojedzie decyduje trener... Może np też tak być ze LI Qian nie pojedzie ... Ale byłyby jaja Oby wyszła Grzybowska ,chętnie bym zobaczył kto wtedy pojedzie. Jakby chinke wyrolowali to by było piękne !!

... napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 164.126.126.*
Ze co?

widz napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 83.18.31.*
Pozostali nasi reprezentanci czyli kto?

jak nie? napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 95.160.215.*
no jak nie pewne, przeciez p. Kasi sie nie udalo awansowac (minimalnie przegrala) a Natalia ma awans. Jada dwie chyba: Natalia i Li.
GRATULACJE olimpijczykom!!!

Hungary pech napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 95.160.215.*
Wszyscy nasi zawodnicy decydujace przegrali z Wegrami/Wegierkami

do jak nie? napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 81.95.195.*
Nasi dzisiejsi przegrani zawodnicy maja jeszcze szanse jutro i pojutrze wyjsc na olimpiade!!!

Z.Pietkiewicz napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 80.54.233.*
Gratuluję Natalce i trenerowi.

Sherif27 napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 89.229.209.*
Mała i Natalka już mają na 100% zagwarantowany występ.

Prezes DOZTS Z. napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 95.40.58.*
Natalko serdeczne gratulacje.Życze powodzenia w Londynie;...

pzdr napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 81.95.195.*
Wystep raczej napewno ze wzgledu na druzyne ale tak jak wyzej pisalem( pierwszy kom) jest taka możliwosć

Sherif27 napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 89.229.209.*
Jest nie zrozumiały dla mnie. Dwie pierwsze jadą na pewno. Grzybowska jakby się nie dostała to pojedzie i tak jako trzecia do drużyny.

Jerry napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 83.23.185.*
A gdyby i Kasia wywalczyła kwalifikację do singla, to co wtedy? Bo wydaje mi się, że jedynym uczciwym rozwiązaniem byłby mecz kwalifikacyjny z udziałem całej trójki: Li Qian, Natalki i Kasi, i to jak najszybciej - np w długi weekend majowy. Każda z każdą grałaby mecz i rewanż (żeby zminimalizować wpływ przypadkowości, chwilowej obniżki formy itp). Sam chętnie bym się na taki mecz-turniej wybrał - mógłby być świetną okazją do promocji TS. Dwie najlepsze wystepują w singlu, a trzecia tylko w drużynówce. Bez żadnego "typowania po uważaniu trenera" (lub PZTS-u). Ale czy pseudodziałaczy z komuszego chowu stać na takie minimum uczciwości?

;) napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 81.95.195.*
Oby tylko Kasia wyszła i bedzie wszystko ok wtedy bedziemy sie martwic

Sherif27 napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 89.229.209.*
Oni nie mają prawa już zmieniać składu, który się dostanie na olimpiade! Jakby Li Qian nie pojechała to miejsce przepada na korzyść zawodniczki z listy rankingu światowego.

, napisał:
13 Kwietnia 2012
IP: 31.63.180.*
brawo , jesteś wielka

Timo 1 napisał:
14 Kwietnia 2012
IP: 178.56.192.*
Brawo . Teraz trzymam kciuki zeby na olimpiadzie było jak najlepsze miejsce

Znawca napisał:
14 Kwietnia 2012
IP: 77.253.225.*
...Natalka na 100% na Igrzyskach w Londynie 2012...z każdego kraju może zagrać w turnieju singla po 3 reprezentantów, więc jak Kasia wygra eliminacje to wszystkie zagrają w singlu!!!

rakieta napisał:
14 Kwietnia 2012
IP: 78.8.69.*
Brawo Nastka wielkie dzieki za tak swietna gre o zakwalifikowanie sie na olimpiade.wiadom o to byl dla Ciebie tez wazniejszy cel.Chcesz sie tam wlasnie sprawdzic w singlu a nie tylko jak bylo w Pekinie w druzynie.Zyczymy rowniez Kasi aby udalo jej sie zakwalifikowac po tych grach singlowych jak Natalce.Wtedy druzyna bylaby nasza ciekawsza.

do znawca napisał:
14 Kwietnia 2012
IP: 81.95.195.*
Taki z ciebie znawca ze nie wiesz iz prawo maja w polskim przypadku tylko dwie zawodniczki...

Jerry napisał:
15 Kwietnia 2012
IP: 83.23.241.*
A co się stało z Kasią Grzybowską? Niedawno wygrane z Wen Jia, Krisztiną Toth i Elizabetą Samarą, a teraz, kiedy trzeba sie pokazać światu TS z jak najlepszej strony, pojawiają się sromotne klęski z przeciętnymi zawodniczkami: Tetyaną Bilenko i Joanną Parker. Ktoś umie to wytłumaczyć? Co na to trener? Od razu dodaję, że proszę sobie darować usprawiedliwienie w rodzaju: "po awansie Natalii i tak by nie pojechała do Londynu" itp.

do Jerry napisał:
15 Kwietnia 2012
IP: 87.156.30.*
Prosze sie nie osmieszac z usprawiedliwieniem. Gdyby wyszla Grzybowska tez mogla by grac singla, gdyz na olimpiadzie moga grac 3 zawodniczki. Byc moze slabsza forma pani Kasi. Gratki za walke i awans dla Natalii

Kamil napisał:
15 Kwietnia 2012
IP: 85.222.37.*
Mogą grać 2 zawodniczki z tego samego kraju amatorze...

DO do jerry napisał:
15 Kwietnia 2012
IP: 81.95.195.*
MOGA GRAĆ TYLKO DWIE ZAWODNICZKI Z POLSKI . ILE RAZY MAM TO JESZCZE NAPISAĆ ZEBYŚ ZROZUMIAŁ!!!!

Kamil napisał:
15 Kwietnia 2012
IP: 85.222.37.*
Jakiś nienormalny koleś, przecież bardzo głośno było swego czasu, że Chińczycy zgodzili się na to by na IO mogło być tylko 2 zawodników z tego samego kraju, żeby Ci nie zdomminowali zupełnie igrzysk.
Pytanie z innej beczki, kto mi powie czy Polska ma pewny start w drużynówce kobiet na IO?

... napisał:
15 Kwietnia 2012
IP: 81.95.195.*
Nic nie jest pewnego niestety co do druzyny . Jest bardzo duża szansa ale pewne to nie jest;/

Kamil napisał:
15 Kwietnia 2012
IP: 85.222.37.*
Ale jest jakiś ranking czy coś w tym stylu? Albo choćby kiedy będzie ostateczna decyzja?

Tom napisał:
16 Kwietnia 2012
IP: 178.56.4.*
@DO do jerry...nie zrozumie 21 marca świętuje ;-P

rakieta napisał:
28 Kwietnia 2012
IP: 78.8.172.*
Wlasnie jest koledzy jak piszecie w singlu gra tylko dwoch zawodnikow zawodniczek z danego kraju .Ale swietnie by bylo gdyby rowniez Kasia zalapala sie do pomocy dziewczynom w druzynowce,choc nie jest powiedziane ze nie pojedzie tak jak Natalka w Pekinie byla pomocna do druzynowki.A co do facetow to chyba totalna kpina bedzie .

Zostaw komentarz

antispam image

Uwaga: Włączona jest moderacja komentarzy, może to
spowodować wyświetlenie Twojej wiadomości z opóźnieniem.