...

Wrocław lub Nadarzyn będzie ośrodkiem PZTS!

Kategoria: Inne wiadomości - Pozostałe / 25 Grudnia 2011

Wyświetleń: 4602

Komentarzy: 50

Tagi:
PZTS
zarząd pzts

20 grudnia w Płocku odbyło się kolejne posiedzenie Zarządu PZTS.


REKLAMA Czytaj dalej

Podczas obrad Zarząd PZTS:
1.      Przyjął informację Skarbnika o aktualnym stanie finansów Związku.
2.      Zapoznał się ze sprawozdaniem roboczym Dyrektora Mistrzostw Europy Wojciecha Klimaszewskiego, w tym z przewidywanym bilansem finansowym ME 2011 Gdańsk/Sopot.
3.      W ramach punktu posiedzenia Zarządu:  „Spotkanie z Radą Trenerów nt. funkcjonowania systemu szkolenia, pionu szkolenia oraz wniosku Przewodniczącego Rady Trenerów Zbyszka Pietkiewicza o odwołanie Wiceprezesa ds. sportowych” z powodu nie przybycia wnioskodawcy i Zdzisława Tolksdorfa – członka Rady Trenerów, odbyło się spotkanie z Dariuszem Zwolińskim, trzecim członkiem Rady Trenerów. Podczas tego spotkania wymieniono poglądy na temat funkcjonowania Wydziału Szkolenia, współpracy na linii Wydział Szkolenia – Rada Trenerów oraz oczekiwań PZTS związanych z aktywizacją środowiska trenerów tenisa stołowego, w tym z przeprowadzeniem wyborów do Rady Trenerów. Zarząd po zapoznaniu się z treścią wniosku Z. Pietkiewicza, nie mogąc wysłuchać wyjaśnień wnioskodawcy, w celu dalszego rozpatrzenia zawartych w nim postulatów skierował wniosek do uzupełnienia uzasadnienia przez wnioskodawcę.
4.      Przyjął sprawozdanie trenera P. Szafranka ze startu w  Mistrzostw Świata Juniorów.
5.      Wskutek przesunięcia terminu składania wniosków dotyczących OSSM (kwiecień 2012 r.) Zarząd do dalszej procedury wyboru kolejnego Ośrodka Szkolenia Sportowego Młodzieży zakwalifikował wnioski z Wrocławia i Nadarzyna.
6.      Przyjął Informację wiceprezesa ds. Sportowych T. Szydłowskiego o złożonych ofertach do MSiT na rok 2012 (Kalendarz Sportowy, Talent, OSSM Gdańsk i Drzonków).
7.      Zaakceptował propozycję podziału nagród dla zawodników za start w Europejskiej Lidze Narodów.
8.      Skierował do opracowania system nagród finansowych dla zawodników za udział i wyniki w eliminacjach do Drużynowych Mistrzostw Europy 2013,
9.      W ramach punktu:  „Sprawy kadrowe w pionie szkolenia” na wniosek Wiceprezesa ds. sportowych T. Szydłowskiego, powołał Komisję Konkursową do przeprowadzenia konkursu na stanowisko „Kierownika  Wyszkolenia PZTS”,
10.   Przyjął informację Przewodniczącego  Wydziału Rozgrywek S. Małeckiego dotyczącą zakończonej I rundy i zaplanowanej II rundy rozgrywek ligowych o drużynowe Mistrzostwo Polski.
11.   Omówił program obchodów 80-lecia PZTS, planowanych na dzień 21.01.2012 roku w Warszawie,
12.   Omówił propozycje zmiany warunków współpracy z „Polską Superligą Tenisa Stołowego” Sp. z o.o.,
13.   Rozpatrzył pismo z Dolnośląskiego OZTS w sprawie podziału środków za licencje zawodnicze.
14.   Przyjął  wstępny plan pracy Zarządu PZTS na rok 2012.
 
  Dyrektor Biura PZTS
Wojciech Klimaszewski

 


Ilość komentarzy: 50

obiektywny napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 94.42.117.*
przydałby się jakiś ośrodek w południowo-wschodni ej Polsce bo tutaj ewidentnie go brakuje ;/

kibic napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 164.126.47.*
a czemu nie osreodek w lidzbarku? wiadomo od dawna bylo ze w nadarzynie bo ci mają chody...

obserwator napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 77.115.231.*
Wrocław jest napewno kandytatem najlepszym.Gimnazium i liceum sportowe,AWF trener Kadry kadetek dr.Zemiwit Bankosz pracownik naukowy AWF Wrocław

lol napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 80.51.44.*
Wrocław the best !! Dla południowej Polski

brzeszczot napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 91.94.118.*
... oby Nadarzyn!!!!

Prezes DOZTS Z. napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 95.40.186.*
Obecnie posiadamy czołówkie polski kadetek,kadetów,jun iorek i bardzo dobrych trenerów.Trener kadry Narodowej kadetek dr.Zemowit Bankosz pracownik naukowy AWF Wrocław specjalizacja tenisa stołowego.Gimnazium i Liceum sportowe.

Prezes DOZTS Z. napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 95.40.186.*
W dniu 20 01 2011r w Warszawie odbędzie się spotkanie Prezesów Wojewódzkich Zwiąsków Tenisa na moją prośbę.Licze na obecnść wszystkim którym leży dobrą tenisa stołowego w Polsce.Serdecznie pozdrawiam wszystkich sypatyków tenisa stołowego.Z okazji Świąt Bożego Narodzenia wszytkiego najlpszego oraz Dosiego Roku 2012r wiele sukcesów sportowych w tenisie stołowym.Prezes Zygmunt Sutkowski.

PRAWDA napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 89.28.231.*
Ośrodek powinien znaleźć sie w Nadarzynie. Liceum sportowe we Wrocławiu jest na poziomie dna... Prezes Sutkowski jest działaczem, który dużo gada, mało robi i pozuje do każdych zdjęć! W Nadarzynie jest solidna sekcja, trenerem jest Kusy, który ma pojęcie o tenisie. Na akademii jest jedna wielka popelina, brak pieniędzy i słaba kadra szkoleniowa ( wyjątkiem jest trener Bańkosz ).

kibic napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 193.59.36.*
Prawda, napisz prawdę też o kadrze trenerskiej w nadarzynie jeżeli tak oceniasz wrocław.Podaj więcej powodów, dla krórych ośrodek powinien być w nadarzynie.

obserwator napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 95.40.15.*
Marcin Kusińki nie posiada klasy trenera.A kto posia najlepszych kadetów i kadetki.Dolny Sląsk od wielu lat jest najsinieszy okręg w szkoleniu dzieci i młodzieży.

lol napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 80.51.44.*
W akademii jest Bankosz, Tolo i Michalak!!
w Nadrzynie jest tylko kusy ktory dba tylko o kusa- widac po wynikach w juniorkach i kadetkach dno! Wrocław rządzi

ha,ha napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 95.40.15.*
Facet który podpisałrawda;dor ównuje wioskie Nadarzyn do Wrocławia,wogóle pisze bzdury niema zielonego pojęcia.

kibic napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 193.59.36.*
Proponuję podyskutować merytorycznie na podstawie posiadanych informacji, może ktoś poda kilka na temat tych lokalizacji:
-przewidywana kadra trenerska / wykształcenie ogólne, uprawnienia trenerskie w ts, dotychczasowe osiągnięcia, ukończone kursy i staże trenerskie/
-warunki treningu / hala-hale, /
-warunki treningu ogólno-rozwojowego /siłownia, gry zespołowe, zajęcia w terenie /

kibic napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 193.59.36.*
cdn:
-warunki zakwaterowania i wyżywienia
-warunki nauki, nadzór nad młodzieżą
-zasady naboru do ośrodka / kto o tym decyduje i na podstawie jakich kryteriów/
-czy przewiduje się współpracę z fizjoterapeutą, psychologiem, specjalistą od odnowy bilogicznej czy dietetykiem
-jakie są główne zadania i cele powołania tego ośrodka

zawiedziony napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 83.242.87.*
A dlaczego nie Częstochowa najlepsze warunki i Dr Pięta i Narkiewicz szkoda że nie Częstochowa niema siły przebicia tej kliki PZTS

zawiedziony napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 83.242.87.*
Do kibica Częstochowa posiada te warunki co piszesz a kadra trenerska jest prawdopodobnie w Częstochowie jest Szymanska,Pastor,Chi nki trenują i zawodnicy grający w Niemcach

zawodnik napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 83.5.71.*
nie rozsmieszaj mnie z tą Czestochową, zero zaangazowania w trenerke młodzieży liczy sie tylko córeczka trenera, jak zachowuje sie moralnie Pan Pieta było widac przed ostatnim OTK seniorek, jego zawodniczki nie raczyły reprezentowac wojewodztwa na OTK bo im sie nie opłacało, na WTK zagrały tylko po to żeby obstawic córeczkę Olę, która sama jest za słaba żeby wygrać WTK ale zrobiła to za nia kolezanka klubowa a potem tak dostosowało się regulamin ,że to właśnie latorośl Pity pojechała na OTK. Jakoś nie widać było efektów szkoleniowych młodzieży pod kierownictwem Tego Pana, wręcz przeciwnie dostał do szlifowania Gębkę i Małolepszego i oba talenty pod jego ręka nie rozbłysły. Wrocław ma chociarz jakies wyniki i im sie chce a od śląska jest to tylko godzinka autostradą

zawiedzony napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 83.242.87.*
Do zawodnika a kogo wychował Wrocław Bankosza a dalej co narybek z innch klubów a Małolepszy trenował jak mi wiadomo Zielona Góra i Grodzisk tam go zajechali

zawodnik napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 83.5.71.*
zawiedziony za młody jestes i za mało jeszcze wiesz, za czasów rodziny Pieta jakos nie było widac super wyszkolenia na Ślasku a jak wiadomo przez lata to własnie ród Piety dzierżył władze w slaskim tenisie, a Małolepszy miał takie warunki , że właśnie przez układziki musiał emigrować gdzie indziej

kibic napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 193.59.36.*
Proszę o podanie nazwy klubu, gdzie nie ma układów i gdzie liczy się zawodnik a nie kasa.

kibic napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 164.127.177.*
aa mysle ze te komentarze to pisze jakis rodzic badz zainteresowana strona , moim zdaniem powinien zostac rospisany przetarg ale nie since fiction tylko potem sprawdzany , a nie jak bylo w karakowie , pieniadze z osrodka szly na extraklase a trenowalyy 3 dziewczyny hehe , tylko tak u nas dzialaja pseudotrenerzy , niestety polskie pikielko . i nie ywdaje mi sie zeby kusy byl trenerem , zawodnik owszem , ale trener ? zart?
kogo wyszkolil? nikogo!! corke? hehehe kijem od malutkiej dziewczynki zaganial 2 x dziennie na sale i kazal trenowac ,zreszta jego ojciec tak samo , ale to niewazne ,osrodek powinien powstac tam gdzie sa wyniki , i!!!! taki osrodek nie powinien podbierac klubom zawodnikow ,ktorzy sie tam marnują, mysle ze lepszym sposobem byloby rozdzielenie funduszy na konsulatacje lub starty miedzynarodowe dla najlepszych kadetow,juniorow

Jerry napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 83.23.57.*
W zasadzie kibic napisał wszystko w tym temacie, pozostaje się tylko podpisać. No, może z wyjątkiem tego przetargu, bo jak wyglądają przetargi w PZTS, mogliśmy się przekonać na przykładzie przetargu na stworzenie nowej strony internetowej.
Zgadzam się, że Wrocław jest znacznie lepszym miejscem niż Nadarzyn, chociażby z tego powodu, że jest dalej od Warszawy, która obecnie jest siedliskiem wszelkiej zgnilizny moralnej na niemal wszystkich szczeblach zarządzania i w prawie wszystkich dziedzinach życia społecznego. Co do poziomu gimnazjum i liceum sportowego we Wrocławiu, to zapewne - jeżeli jest rzeczywiście marny - przyczyną są jak zwykle finanse a ściślej ich brak, więc tym bardziej stworzenie tam ośrodka mogłoby zmienić sytuację na lepsze. No, ale wszystko zależy od odpowiedzi, jakiej chciałby udzielić PZTS na absolutnie podstawowe pytanie: JAKI MA BYĆ CEL TAKIEGO OŚRODKA? Bo jeżeli perspektwiczna praca z młodzieżą - OK, Wrocłąw, ale jeżeli tylko chodzi o zagospodarowanie pieniędzy, otrzymanych lekką rączką z ministerstwa, to jasne, że będą tam poutykani "zasłużeni działacze" bez względu na osiągnięcia, kwalifikacje czy chęć do pracy.

zawiedziony napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 83.242.87.*
do zawodnika zawiedziony to nie taki młody,a kto mówi że P.Pięta ma tym kierować a czy zawodnik zna D Szruboskiego który wychował ostatnio kilku zawodników grających na OTEKU to jest trener a drugi to Longin z Łask mająwyniki l

zawodnik napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 83.5.71.*
tak i Longin z Łask bedzie 2 razy dziennie dojezdzał na treningi do Częstochowy pomijajac fakt , że jakoś z panną Julia Ślazak nie dał sobie rady i ojciec za własna kasę małą woził do Krakowa na konsultację

trener napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 89.231.148.*
pieniądze dla najlepszych młodzików/czek kadetów/ek powinny trafiać do klubów ośrodki powinny być dla juniorów i młodzieżowców o tych ostatnich pzts całkowicie zapomniał obecnie w osrodkach trenują zawodnicy którzy nawet na otk nie wychodzą

trener z b-stok napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 164.127.170.*
zostawcie julke , super dziewczyna i tylko pogratulowac ojcu , wlasnie o taki model jest najlepszy , zdolne dziecko plus zaangazowany rodzic a golodupce ktorzy pragną dorobic sie na tenisie zazdroszczą!!!!!

Tylko napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 85.219.142.*
Mazowsze zasługuje na ośrodek ( Nadarzyn ). To w tej chwili najlepsze województwo z największym potencjałem zawodniczym w Polsce. Do tego położenie geograficzne i dotychczasowe osiagnięcia samego Nadarzyna nasuwają jedyny możliwy wybór.

nadarzyn napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 89.231.148.*
nadarzyn chce dofinansowania klubu a nie zależnego ośrodka

kibic napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 164.127.170.*
kazdy klub chcialby dofinansowania , to chyba normalne!!! system jest zly !! i nic tu nowy osrodek nie poprawi!!

Gruby Benek napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 31.175.97.*
Kibic ma racje w ts sa tylko złodzieje
którym zalezy tylko na pieniądzach

czyli napisał:
25 Grudnia 2011
IP: 89.231.148.*
lepiej w takim razie żeby pieniądz szedł za zawodnikiem a nie na ośrodki

Do p.Jerry napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 87.206.228.*
""...Zgadzam się, że Wrocław jest znacznie lepszym miejscem niż Nadarzyn, chociażby z tego powodu, że jest dalej od Warszawy, która obecnie jest siedliskiem wszelkiej zgnilizny moralnej na niemal wszystkich szczeblach zarządzania i w prawie wszystkich dziedzinach życia społecznego..."
...no to podsumowałeś chłopie Warszawę, sam jestem z Wawki i znam dużo wartościowych ludzi...poza tym oceniając Nadarzyn-Wrocław stawiam 40-60 na korzyść Wrocławia...
Wesołych Świąt od zepsutego moralnie człowieka z Warszawy

... napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 79.185.137.*
Sama nazwa odstrasza. Ośrodek brrr . Koncepcja, która zupełnie się nie sprawdziła. Czy to był Kraków czy będzie Wrocław, Nadarzyn, Częstochowa korzystać na tym będą tylko działacze a nie młodzież. System szkolenia i rozgrywek wymaga totalnego przekopania. Prawdziwe szkolenie odbywa się w klubach wyszukujących zawodników, uczących ich odbijać i grać a nie w ośrodkach. Najprościej podebrać zawodników klubom mamiąc rodziców startami ligami pro turami i stypendiami - zasada stosowana powszechnie. Potem jest tylko gorzej. Pozbawione koncepcji treningi - nauka odbijania do znudzenia pięknie wyglądająca podczas rozgrzewek zdecydowanie gorzej podczas meczów. Wychodzi tenisowa sieczka bez określenia stylu gry i pracy nad jego doskonaleniem. Zazwyczaj "wielcy" trenerzy po ściągnięciu zawodnika zaczynają go przestawiać na swoją modłę zamiast doskonalić jego umiejętności - przecież nie biorą osób nie umiejących grać.Gdy nadchodzi w wyniku takich działań klapa - pojawia się powtarzana jak mantra opinia - trzeba było przecież uczyć zawodnika zupełnie od nowa - bh. do kitu f. nie podręcznikowy i tak dalej. Jakie są tego konsekwencje - poziom tenisa który obserwujemy. Życzenia świąteczne i noworoczne trenerom z Wrocławia, Nadarzyna, Drzonkowa, Radzynia, Krakowa, Gdańska, Lidzbarka, Częstochowy, Rzeszowa i innych tzw klubów:
- mniej pychy
- mniej układów więcej sportu i czystej rywalizacji
- więcej rozmowy i dyskusji między wami a mniej udowadniania kto ważniejszy i mądrzejszy
- mniej pieniędzy bo one was psują
- żebyście ze swoimi wszystkimi a nie tylko wybranymi podopiecznymi zaczęli rozmawiać w 2012 roku ludzkim głosem a nie traktowali ich jak maszynki do robienia pieniędzy
- popracujcie nad swoim warsztatem często bywa on anachroniczny
- dostępu do internetu - warto czasami popatrzeć jak grają inni

kibic napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 164.127.170.*
nie zartujcie < przede wszystkim jest brak wiedzy trenerskiej!!! od kogo mamy sie uczyc?
od trenerow z przed 20 lat? teraz to inna dyscyplina a ucza tak samo jak kiedys!!!!
nie ma zadnych publikacji ,zadnych ksiazek a nasza polska ogolnorozwojowka to beczka ze smiechem , widzialem trening ogolnorozwojowy kadry junioprow w gdansku , to tak cwiczyli chinczycy ,tylko nie 20 lat temu a 30 tat temu , zal tylek sciska!!!!! najwiekszym grabarzem naszego tenisa sa osrodki ,bo mamy zaangazowanych rodzicow,mamy talenty ale wszystkie zostają zj ... .e w osrodkach!!!!! 100% prawdy ,

trener napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 89.231.148.*
jest sporo trenerów w małych klubach co dobrze szkolą niestety szybkoo zabierają kluby z kasą i to koniec trzeba iść do klubu gdzie jest lepsze szkolenie a nie większa kasa

znam czlowieka napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 46.134.21.*
Czasy sie zmieniaja. A z Longinem Wroblem caly czas warto by bylo porozmawiac o wspolpracy z mlodzieza i nie tylko. Profesjonalne i zdrowe podejscie do tego sportu. Pozdrawiam!

zawodnik napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 83.5.71.*
do t- z b-stok nie mialem zamiaru krytykowac Panny Julii ani tym bardzije jej ojca, był to przytyk do szkolenia pana Longina. Pozdrowienia dla Julii i rodziców

do zawodnika napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 46.112.41.*
ok

do znam czlowie napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 46.112.41.*
nie znam pana wrobla ale slyszalem ilu wychowal zawdonikow i wydaje mi sie ze to jest prawdziwy trener! musicie pamietac ze nawet najlepszy zawodnik nie musi byc nawet przecietnym trenerem , moZe byc rownie dobrze beznadziejnym , bo to dwie rozne rzeczy , umiec a przekazac!!

Dlaczego? napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 88.199.129.*
Myślę , Że ośrodek w lidzbarku byłby najrozsądniejszym rozwiazaniem patrząc na warunki

. napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 31.41.136.*
nie wazne gdzie bedzie osrodek. najwazniejsze bedzie zaangazowanie ludzi, ktorzy beda mieli go prowadzic. jezeli nie znajda sie pieniadze dla trenerow i nie beda oni rozliczani ze swojej pracy to nie bedzie wynikow ani we wrocławiu ani w nadarzynie. trzeba stworzyc cos solidnego z powaznymi ludzmi, ktorzy włoza w to co robia serducho bo lubia i potrafia wykonywac swoja prace. nie wiem jak jest w nadarzynie czy tez wrocławiu ale moge smialo powiedziec, ze czestochowa jest miejscem ktore w ogole sie do tego nie nadaje i to nie chodzi o baze czy tez warunki szkoleniowe. ale o to ze kierownictwo tegoz osrodka wpadloby w niepowolane rece i wyszedlby z tego wielki bajzel! pan darek szlubowski jest dobrym trenerem ale jest w czestochowie poza ukladem.

marfi napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 31.62.170.*
byle nie Breslau ... proponuję Częstchowę.Amen.

do nadarzyn napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 85.219.142.*
To samo można powiedzieć o Wrocławiu , Drzonkowie ,Lidzbarku i każdym innym ,że chcą dofinansowania klubu .

kibic napisał:
26 Grudnia 2011
IP: 164.126.253.*
dlaczego nie przydzielą tych pieniędzy na poszczegolne kluby tam gdzie sa najlepsi zawodnicy , po co osrodek?
ilu wyjdzie zawodowcow z niego a ilu pijakow?

kibic napisał:
27 Grudnia 2011
IP: 83.18.114.*
Moim zdaniem decyzja jest podjęta, ośrodek będzie w nadarzynie.

obyoby napisał:
27 Grudnia 2011
IP: 31.60.152.*
oby kibicu ... oby tak się stało.Mam nadzieję,że jesteś dobrym prorokiem.

Waldek napisał:
28 Grudnia 2011
IP: 89.174.254.*
Czytam wszystkie wpisy i widzę tylko masę błota wyrzucanego na konkurencję. Bardzo podoba mi się jeden zapis: "IENIĄDZE POWINNY IŚĆ ZA ZAWODNIKIEM". Niech ośrodki rywalizują ( starają się bardziej).

przecinek napisał:
28 Grudnia 2011
IP: 31.41.136.*
niech zrobia osrodek w rawie. tam maja wyniki! reszta powinna brac przyklad!

tak napisał:
28 Grudnia 2011
IP: 88.199.129.*
Ośrodek proponuję w Lidzbarku, jest tam dwóch młodzików, którzy trenują od września a już zdobyli mistrzostwo UKS. Wcześniej grali w szkołach podstawowych 3 razy w tygodniu nie od 4 roku życia, ale 10.

zorientowany napisał:
29 Grudnia 2011
IP: 83.10.169.*
Julia Ślązak i Wróbel?Ha,nie wiem czy Longin wogóle wie(bo niby skąd) jak ona(Julia) wygląda.

Zostaw komentarz

antispam image

Uwaga: Włączona jest moderacja komentarzy, może to
spowodować wyświetlenie Twojej wiadomości z opóźnieniem.