...

PZTS zrezygnował z OSSM Kraków!

Kategoria: Inne wiadomości - Pozostałe / 16 Sierpnia 2011

Wyświetleń: 3556

Komentarzy: 42

Tagi:
PZTS
zarząd pzts
OSSM Kraków

Rezygnacja z usług Ośrodka PZTS w Krakowie i brak zatwierdzenia składu kadr juniorów i młodzieżowców - to chyba najważniejsze decyzje, jakie podjął Zarząd PZTS podczas ostatniego zebrania.


REKLAMA Czytaj dalej

Podjęte zostały następujące decyzje:
- zatwierdzono na wniosek Wydziału Rozgrywek korektę Regulaminu Rozgrywek PZTS na sezon 2011/2012, w zakresie zasad punktacji rozgrywek w Ekstraklasie kobiet, wprowadzone wcześniej zmiany zostały wprowadzone do Regulaminu omyłkowo – gdyż zgodnie z wolą wnioskodawców dotyczyć miały wyłącznie rozgrywek Superligi mężczyzn,
- zatwierdzono zmianę terminów w Kalendarzu Rozgrywek PZTS – na wspólny wniosek Wydziału Szkolenia, Wydziału Rozgrywek  i Komisji Sportu Masowego, zamienione zostały terminy rozegrania II OTK Młodzików (odbędą się w dniach 26-27.11.2011) i Finałów Pucharu UKS (odbędą się w dniach 10-11.12.2011),
- Zarząd przyjął stanowisko w sprawie wniosków dotyczących zaległości finansowych klubów wobec PZTS – Zarząd stoi na stanowisku przestrzegania podjętych uchwał i uchwalonych regulaminów oraz wszelkich procedur w nich określonych,
- Zarząd zapoznał się z bieżącym stanem przygotowań do organizacji Mistrzostw Europy 2011 w Gdańsku-Sopocie oraz stanem przygotowań do udziału w zawodach reprezentacji kobiet i mężczyzn,
- Zarząd zapoznał się ze sprawozdaniem Wydziału Szkolenia ze startu reprezentacji Polski w Mistrzostwach Europy Juniorów i Kadetów w Kazaniu,
- Zarząd zapoznał się z informacją Prezesa PZTS o piśmie części zawodników kadry narodowej, odpowiedzi na to pismo i przebiegu dwóch spotkań Prezesa PZTS z zawodnikami kadry narodowej seniorów – w tym kontekście Zarząd przyjął uchwałę o zmianie zasad rozliczania kosztów przejazdu zawodników na akcje szkoleniowe oraz podjął prace nad opracowaniem „Karty praw i obowiązków reprezentanta kraju”,
- zatwierdził skład osobowy i trenerski OSSM Gdańsk na okres do 31.12.2011,
- wstrzymał zatwierdzenie składu osobowego OSSM Drzonków do czasu uzupełnienia wniosków o pisemne uzasadnienia powołań,
- Zarząd podjął decyzję o tym aby z uwagi na nieefektywny system szkolenia oraz brak odpowiednich propozycji ze  strony KS Bronowianka co do składu osobowego i trenerskiego – nie zawierać z KS Bronowianka nowej umowy na prowadzenie szkolenia w ramach OSSM Kraków na sezon 2011/2012, jednocześnie Zarząd postanowił rozpocząć poszukiwania nowej lokalizacji dla OSSM od sezonu 2012/2013,
- Zarząd z uwagi na brak opinii Rady Trenerów odmówił zatwierdzenia składu kadr narodowych juniorów i młodzieżowców na okres 01.08-31.12.2011, jednocześnie upoważniając Prezesa PZTS do zatwierdzenia kadr w dniu 16.08.2011 (z opinią Rady Trenerów lub bez niej),

- zatwierdził Regulamin powołań kadry narodowej na Mistrzostwa Europy Seniorów 2011 – z uwagi na większy limit miejsc przysługujący gospodarzowi imprezy dotychczas obowiązujący regulamin nie mógł znaleźć zastosowania przy powołaniach,
- zapoznał się z pracami nad zmianami w Regulaminie nadawania klas sportowych – zobowiązał Wydział Szkolenia do przedstawienia ostatecznej wersji Regulaminu na następnym posiedzeniu Zarządu,
- Zarząd podjął uchwałę o wsparciu inwestycji rozpoczynanej przez WOSiR Drzonków,
- Zarząd powołał nową Komisję pod nazwą RADA WETERANÓW, zatwierdził również jej regulamin i skład osobowy (Przewodniczącym został p. Marek Przybyłowicz),
- Zarząd zatwierdził Regulamin Rozgrywek weteranów na sezon 2011/2012,
- Zarząd zapoznał się ze sprawozdaniem Przewodniczącej Komisji Sportu Masowego p. B. Tereszkiewicz-Stach z przebiegu ME Weteranów w Libercu,
- Zarząd zapoznał się z informacją Prezesa Spółki „Polska Superliga Tenisa Stołowego Sp. z o.o.” p. D. Szumachera – o aktualnym stanie spółki i planach na najbliższe sezony,
- zatwierdził zmianę w składzie osobowym Wydziału Rozgrywek – z uwagi na chorobę i rezygnację z prac w Wydziale p. A. Glapy, powołał w jego miejsce p. S. Kostura,

Dyrektor Biura PZTS
Wojciech Klimaszewski


Ilość komentarzy: 42

? napisał:
16 Sierpnia 2011
IP: 88.220.88.*
Ciekawe co z zawodnikami, którzy dowiedzą się że nie mają gdzie trenować praktycznie w przededniu rozpoczęcia roku szkolnego i zakończenia okresu transferowego?
Należy "pochwalić" Zarząd za podjęcie decyzji w ostatniej chwili. Widać, że zawodników, a szczególnie młodych traktują przedmiotowo.

Polikwidacji napisał:
16 Sierpnia 2011
IP: 178.213.92.*
To gdzie trafią te "zaoszczedzone" pieniądze do innych "kużni" talentów ?

? napisał:
16 Sierpnia 2011
IP: 88.220.88.*
Dlaczego zniknął mój poprzedni komentarz? Czyżby brak poparcia dla działań Zarządu PZTS był mtego przyczyną?

PawelG napisał:
16 Sierpnia 2011
IP: 178.37.34.*
znaku zapytania spojrz wyzej, przeciez wsio jest

? napisał:
16 Sierpnia 2011
IP: 88.220.88.*
Doadłem drugi komentarz, bo tekst otworzył się bez komentarzy. Poźniej zobaczyłem, że jest ale drugi komentarz już poszedł. Sorki.

do Polikwidacji napisał:
16 Sierpnia 2011
IP: 85.221.208.*
Rezygnacja z Ośrodka w Krakowie i już są pieniążki na wyjazd do Królestwa Bahrajnu. Świetna inwestycja ?!!! - ale czy na pewno. Ciekawe kto pojedzie do Manamy na wczasy?

111 napisał:
16 Sierpnia 2011
IP: 89.79.104.*
czy pzts zwroci do msit dotacje otrzymane na osrodek krakowski???

Haraszo napisał:
16 Sierpnia 2011
IP: 83.7.246.*
I bardzo dobrze bo tej fikcji jaką był ośrodek nie było sensu utrzymywać.Czołowe zawodniczki w Polsce wszystkich kategorii nie potrzebowały osrodka na swoje osiągnięcia a w Krakowie były tylko zapchaj dziury i beztalencia na które marnowano publiczne pieniądze.

do Haraszo napisał:
16 Sierpnia 2011
IP: 188.33.152.*
Beztalencie to ty kolego jesteś i nie wykluczone, że również zapchaj dziura. Polska szkoła tenisa stołowego ostatnich lat jest w stanie doprowadzić zawodnika do miejsca w pierwszej "100" i to raczej bliżej końca. Ale my wiemy lepiej i nie będziemy się uczyć od chińczyków jak grać w tenisa stołowego. Wot i haraszo...

kibic napisał:
16 Sierpnia 2011
IP: 83.22.45.*
Nareszcie. Brawa za odważną decyzję. Tyle kasy przez wszystkie lata wyrzucone w błoto. To marnotrastwo pieniędzy z naszych podatków.

aha napisał:
17 Sierpnia 2011
IP: 90.198.116.*
ośrodek to powinni dla kobiet w nowym targu zrobić od dawna wszyscy to wiedzą

szkoda kasy napisał:
17 Sierpnia 2011
IP: 83.10.169.*
Te wszystkie ośrodki to jedna wielka patologia.

do aha napisał:
17 Sierpnia 2011
IP: 83.10.169.*
W Nowym Targu?Chcesz żeby zawodniczka z Miedzyzdrojów (wybitny talent tak na marginesie) zupełnie straciła kontakt z domem?Z Krakowa jeżdziła do domu raz na pół roku a z Nowego Targu?Raz na rok?Błagam nie róbcie tego!!

do do aha napisał:
17 Sierpnia 2011
IP: 178.213.92.*
A kto jest tym wybitnym talentem z Międzyzdrojów ?

żak napisał:
17 Sierpnia 2011
IP: 178.213.92.*
Może za te pieniążki zorganizować centralne szkolenia żakom, powołać na zgrupowania rocznik 2001 i młodszych i tu szukac przyszłości polskiego tenisa

rodzic napisał:
17 Sierpnia 2011
IP: 61.182.254.*
proponuje oplacic szkolenie dzieci kwalifikujacych sie (ale nabor powinien byc jasno okreslony regulaminem)w swoich wojewodztwach i po kazdym roku takiego trenera rozliczyc z tego co zrobil stawka powinna byc czysto godzinowa wtedy rodzic wie ze ma przywiez dzieciaka, bo w przecienym wypadku skresla go z listy a trener wie ze rozliczac go beda z osiagniec i moze stracic kase . Sadze, że to jest lepsze rozwiazanie i tansze dzieci nie sa odrywane od domu chodza do szkoly i trenuja. Raz na dwa miesiace moga byc ogolene zgrupowania np wekendowe

lu napisał:
17 Sierpnia 2011
IP: 178.42.50.*
A jak trener kadry województwa twierdzi, że żaki to żadna kategoria. Takie rozwiąznie może zmieniłoby jego podejście do tej kategorii.

do żaka napisał:
17 Sierpnia 2011
IP: 79.187.160.*
masz rację . zrezygnujmy ze starych juniorów, kadetów młodzików oni są mało perspektywiczni.chyb a masz w rodzinie kogoś w wieku żaka?.
a poza tym to jestem za eutanazją jak czytam takie pomysły.ile można by zaoszczędzić pieniedzy

żak napisał:
17 Sierpnia 2011
IP: 217.98.4.*
W rodzinie żak pewnie by się znalazł, ale nie na takim poziomie by uczestniczyć w szkoleniu centralnym, po za tym to tylko propozycja zagospodarowania pieniędzy. Nie myśl o eutanazji, bez ośrodka krakowskiego da się żyć. Kto wie może z korzyścią dla tenisa stołowego w Polsce.

koszalin napisał:
17 Sierpnia 2011
IP: 83.168.89.*
Szkoda, że takie decyzje podejmuje się dwa tygodnie przed rozpoczęciem roku szkolnego. Czy pomyślał ktoś, że te młode dziewczyny jeszcze się uczą? Zmiana szkoły, inne programy, inne podręczniki i jeszcze Bóg wie co innego... i nagle róbta se co chceta. Wyniki, wyniki i wyniki... A człowiek się nie liczy. W sumie .. to są małe maszynki do trenowania a cwaniacy i tak je "odpowiednio" ocenią. A można by zrobić tzw. wygaszanie naboru, pozwolić spokojnie dziewczynom skończyć edukację, ...ale po co??? Nie byłoby po kim jeździć i żerować. Swoje dzieci oddajcie na pastwę krytyki cwaniaków i speców od tenisa

rodzic napisał:
18 Sierpnia 2011
IP: 61.182.254.*
to po co koszalin dawales dziecko do osrodka dla zaspokojenia wlasnych ambicji skrzywdziles corke i teraz rozpaczasz nad rozlanym mlekiem, tez mialem propozycje zeby moje dziecko bylo w Krakowie. Na szczęscie miałem olej w głowie i zapewniłem corce prywatnego trenera a nie wysłałem dzieciaka na poniewierke do ośrodka. Wcale sie nie dziwie,ze sie boisz w końcu tgajemnica poliszynela jest , że poziom nauczania szkolenego w osrodku kuleje i teraz twoje dziecko najpierw bedzie musiało nadrobić braki szkoleniowe w nauce a potem myslec o tenisie. żal mi jest dzieci ale dzieki temu ze zamkna osrodek moze cos z nich wyrośnie bo prawda jest taka , że z tych wszystkich trenujacych dzieci zadno nie jest w pozniejszym czasie wyzyc z tenisa

?! napisał:
18 Sierpnia 2011
IP: 62.87.210.*
Pan Prezes miał ogłosić składy Reprezentacji Polski juniorek/ów i młodzieżowców do dnia 16.08.Dzisiaj 18.08. i dalej cisza.Dotychczasowe składy obowiązywały do 31.07.Polska przez prawie dwa miesiące nie ma oficjalnego składu Kadry Polski w tych kategoriach wiekowych.Porażka.

?! napisał:
18 Sierpnia 2011
IP: 62.87.210.*
Poprawiam się-przez prawie miesiąc niema Kadry Narodowej.

do rodzic napisał:
18 Sierpnia 2011
IP: 88.220.88.*
Jeżeli o czymś piszesz to postaraj się o gruntowną wiedzę na ten temat. W Krakowie większość dziewczyn uczyła się świetnie, świadectwa z czerwonym paskiem i wyniki egzaminów gimnazjalnych obiektywnie to potwierdzają. Co do poziomu oleju w Twojej szanownej głowie można mieć nieco wątpliwości. Proponuję sprawdź. Mam nadzieję, że twoje dziecko, dzięki wspaniałym metodom stosowanym przez Ciebie, osiągnie odpowiedni poziom oleju. A o to co wyrośnie z dziewczyn trenujących w Ośrodku w Krakowie jestem zupełnie spokojny. Złośliwe komentarze, takie jak twój są spowodowane wyłącznie zawiścią i kompleksami. Z obu tych przypadłości trzeba się leczyć. Pozdrowienia dla wszystkich dziewczyn i ich trenera.

do ?! napisał:
18 Sierpnia 2011
IP: 88.220.88.*
Zostały tylko seniorki, bo kadra seniorów też się rozjechała po domach. Cóż, profesjonalizm w każdym calu...

rodzic napisał:
18 Sierpnia 2011
IP: 61.182.254.*
do rodzic owszem swiadectwa z czerwonym paskiem były a jakże, ale jak twierdziły same zawodniczki ocenę 5 w ich szkołach dostawało sie za np cyt "wymień stolice Polski,odp.Warszawa , swietnie piatka" takich przykładów mogę podać wiele , to ja właśnie interesowałem sie poziomem szkół do których miało by iść moje dziecko gdybym je oddał do ośrodka. Niestety z niewiadomych mi przyczyn dziewczynki z ośrodka traktowano w szkołach bardzo ulgowo, otrzymywały bardzo dobre oceny za nic i to właśnie ten czynnik zdecydował o tym , że moja córka nie została w osrodku. Każdy oczywiscie ma prawo wyboru losów swojego dziecka, wiec jeśli uważasz , że dziewczyny w osrodku zdobyły gruntowna wiedzę to nie masz czego sie obawiać przy zmianie szkoly, no chyba, że niestety to ty nie masz do konca racji. Czas wszystko pokaże. Wiadomości o poziomie szkól i nie tylko uzyskałem od samych zawodniczek, które wczesniej czy póżniej z osrodka odchodziły i na własnej skórze zdobyły różne doświadczenia. Gdybym liczył na uczciwe wiadomości od trenerow ośrodka to dzis tak jak ty obodziłbym się z ręką w nocniku i miałbym problem. Nie jestem ani zawistny ani nie mam kompleksów jak piszesz, a moja córka przez cały czas jest w czołówce Polski, szkoląc się poza ośrodkiem , wiec jak widać nie zawsze osrodek do wyszkolenia dziecka jest niezbędny.

Obserwator napisał:
18 Sierpnia 2011
IP: 83.25.200.*
Ośrodek można zlikwidować , ale co w zamian. Powołaja nowy na takiej samej zasadzie tylko gdzie indziej ,czy o to chodzi. Nie warto na dzień dzisiejszy oddawac dziecka do ośrodka jeszcze jak jest z Warszawy a ośrodek w Krakowie.Osrodek powinien organizować zgrupowania, konsultacje tak aby podpowiadać pewne rzeczy trenerom klubowym ,zeby mogli skonsultować pewne rzeczy dotyczace wyszkolenia swoich zawodników. Zawodnicy podnosiliby swoje umiejetnosci przez wspólne trenowanie z najlepszymi rówiesnikami w swojej kategorii. Przeciez mamy tyle klubów na wysokim poziomie i przeciez szkolą dobrych zawodników.Po co dawać wytrenowana obiecujacą młodziez 600 km od domu do osrodka w który nie wiele wiecej im daje ,jak byc moze ich klub macierzysty. Na dzien dzisiejszy uwazam ze likwidacja to dobry pomysł ,ale forma to kompromitacja. Zgadzam sie ze to wszystko powinno byc załatwione 2 miesiace wczesniej ze wzgledu na szkołe.

xs. napisał:
18 Sierpnia 2011
IP: 31.63.188.*
sami znawcy ciekawe,przestancie sie wymadrzac bo czy ktos daje dziecko do osrodka czy nie to jest wyłacznie jego sprawa widocznie to pasuje i dziecku i rodzicom i jakieś pieprzenie że niski poziom w szkole itd to jest lanie wody znam dzieciaki które chodziły do gimnazjum o b. wysokim poziomie a testy tego roku napisały fatalnie,jesli rodzice daja dziecko do osr. to doskonale sobie zdaja sprawe że to bedzie kosztem nauki,kraków jako osrodek był spoko tylko miał tego pecha że nie było tam kadry szkoleniowej która by sie chciała poswięcic tym zawodniczkom,i odchrzancie sie od zawodniczek wyzywając ich od beztalenci bo to nie jest ich wina ze nie mial ich kto trenowac tak jak trzeba, dla mnie beztalencia to Ci trnerzy z bronowianki,a skład kadry? przeciez to tez są jaja znowu dadzą młodych perspektywicznych z młodzików i z kadetów a potem pojada na ME i dostana wszyscy po dupie zamiast dać te miejsca juniorom i juniorkom bo to jest ich kadra,zreszta ta cała kadra to tez fikcja co oni z tego mają ? nic konkretnego

koszalin napisał:
19 Sierpnia 2011
IP: 83.168.89.*
Rodzic typowy cwaniak jesteś. Nie mam i nigdy nie miałem córki w Krakowie, nie stać mnie byłoby zatrudnić trenera cwaniaczku. Myślisz, że jak Ty masz kasę, to załatwisz swojej córce lepsze szkolenie? I gdzie jej wyniki, bo jakoś nie przypominam sobie, żeby któraś z dziewcząt w ostatnim czasie zdobyła medal na ME (oprócz Szczerkowskiej). Pisząc o szkole, myślałem o kretyńskim traktowaniu młodych zawodniczek. Tu wcale nie chodzi o jakieś wybitne wyniki w nauce. Chodzi o zdrowe zasady. Nie każdy ma bogatego i wszystko wiedzącego ojca tzw. znawcę. Pomyślałeś o tym, że ktoś może nie mieć ojca, a matka jest chora i wszystkie plany życiowe młodej zawodniczki zostały przez taką decyzję zniszczone? Ale co tam, jak się ma kasę to można cwaniaczyć. Zatrudnić trenera, wynająć nauczyciela, a jak będzie trzeba to się kupi i świadectwo i medal...

rodzic napisał:
19 Sierpnia 2011
IP: 61.182.254.*
do koszalin poniekat masz racje ja wcale nie cwaniacze przeczytaj sobie moj pierwszy komentarz optowalem za tym zeby zaplacic zdolnym dzieciom szkolenie u trenera w wojewodztwie a nie koszarowac te dzieci w osrodku. w takiej sytuacji twoja zawodniczka napewno lapala by sie na ta opcje i nie mosialaby opuszczac rodzinny dom. nikt mi nie powie, najlepiej jest zawsze u mamy, bo nikt nie zastapi rodzica nawet super trener. masz racje mam pieniadze u moge zapewnic mojemu dziecku prywatnego terenera i wielu prywatnych nauczycieli ale moje dziecko nigdy nie mialo kupionego ani medalu ani swiadectwa a tym bardziej wiedzy, wiec badz uprzejmy i nie obrazaj ludzi , ktorzy niejednokrotnie pomagali wlasnie takim dzieciom jak twoja zawodniczka . system jest ogolnie zly a wosrodku niestety tez licza sie tylko portfele rodzicow, wiec jaka jest roznica czy to jest trener w domu czy gratyfikacja w osrodku. Potrzymuje zdanie aby zamknac osrodek a w zamian zdolnym dzieciom oplacic szkolenie w wojewodztwie i rozliczyc trenera takiego dzieciaka z wynikow.

do rodzic napisał:
19 Sierpnia 2011
IP: 88.220.88.*
O jakiej gratyfikacji w ośrodku mówisz? Ja nigdy nic nie musiałem płacić poza tym co wynikało z umowy z PZTS. Jeżeli Ciebie do tego zmuszano to musisz zawiadomić prokuraturę w przeciwnym wypadku możesz być niewiarygodny.

Koszalin napisał:
19 Sierpnia 2011
IP: 83.168.89.*
Nie neguję zamknięcia ośrodka, ale uważam, że należy to zrobić tak, aby nie krzywdzić dzieci. jak się coś zaczęło, to powinno się w odpowiedni sposób zakończyć. A propos nie mam żadnego związku z Ośrodkiem, nie mam tam swoich zawodniczek, jestem nauczycielem lokalnym działaczem i kibicem. Na wychowaniu młodzieży zjadłem zęby. Od kilkunastu lat obserwuję tenis młodzieżowy i dziecięcy, i uwierz mi rodzic jak się stoi z boku tego wszystkiego o wiele więcej widać. Styl rozwiązania Ośrodka jest żenujący i uderza tylko i wyłącznie w dzieci. Ośrodkowi trenerzy szybko znajdą nową pracę i nadal będą robić swoje... A dzieci???

siemion napisał:
20 Sierpnia 2011
IP: 83.22.243.*
Ośrodek w południowo-wschodni ej Polsce jest potrzebny, gdyż jest tu dużo talentów. Napewno musi inaczej funkcjonowac. Przecież ośrodek wybudowano za ogromne pieniądze, i nie powinno w taki sposób z niego się rezygnowac.

Alien napisał:
20 Sierpnia 2011
IP: 89.78.152.*
W swoim stanowisku - PZTS podał główne przyczyny dlaczego ośrodek w Krakowie przestał istnieć.
Przestał głównie z uwagi na fakt - że Bronowianka (a konkretnie członkowie prezydium, którzy zostali wybrani w październiku 2010r) konsekwentnie niszczą tenis stołowy i cały sport w tym klubie.
O osobach tych jest głośno w lokalnym środowisku i mediach - i mam nadzieje, że finał ich zarządzanie będzie miał miejsce w prokuraturze.

Poprzedni mój post nie ukazał się - pewnie z uwagi na linki które umieściłem.
Dla osób chętnych dowiedzieć się więcej - to proszę w googlu wpisać "bronowianka zarząd" i bodaj na 3 i 6 miejscu są artykuły w dzienniku polskim i sportowym tempie o sytuacji w klubie.

link napisał:
20 Sierpnia 2011
IP: 217.98.4.*
"sportowetempo.pl/gl owna_aktualnosci/art ykul/24688_Krakow_st racil_wazny_osrodek_ szkolenia_Tak_sie_ma rnotrawi_publiczne_p ieniadze"
całośc w cudzysłowie to link do artykułu który przybliża przyczyny likwidacji

(+) napisał:
21 Sierpnia 2011
IP: 83.18.109.*
W pełni podzielam wpis "Alien", kto cokolwiek wie o sytuacji w klubie za rządów tych "panów", wie tym samym że klub sukcesywnie stacza się po równi pochyłej.
I proponuję zamiast pisać głupoty przeczytajcie informacje zawarte w podanych linkach.

buahahahaha!! napisał:
22 Sierpnia 2011
IP: 83.10.169.*
Czerwone paski w szkole gdzie sa 2-3 lekcje dziennie.

pzts napisał:
22 Sierpnia 2011
IP: 194.145.185.*
Pensje działaczy:
Prezes PZTS 15 tyś.zł. (plus premie,delegacje i zrot kosztów podróży)
W-ce 9 tyś. (plus premie,delegacje i zrot kosztów podróży)
Poszczególni członkowie po 5 tyś.zł (plus sędziowanie,delegac je i zrot kosztów podróży)
Okręgowe Związki:
Prezesi około 4 tyś.zł.
Poszczególni członkowie po 25 tyś.zł (plus sędziowanie,delegac je i zrot kosztów podróży)

Robią wszystko dla tej dyscypliny to im się należy.

do buhahaha!! napisał:
22 Sierpnia 2011
IP: 88.220.88.*
Trzeba sporej dyscypliny i chęci, że by mając 2-3 lekcje dziennie dorównać tym, którzy uczą się 6-8 godzin dziennie, nieprawdaż? A czy ty też się tak dobrze uczysz (a może się uczyłeś)? Czy tylko zazdrościsz?

RIP napisał:
22 Sierpnia 2011
IP: 81.219.120.*
Nie mieszaj xs. trenerów Bronowianki z sytułacją w ośrodku, bo ośrodek funkcjonował w tym sezonie niezależnie od treningów Bronowianki. Ogólnie sytułacja w klubie była chora podobnie z organizacją pracy OSSM. Większość przytacza nie prawdziwe informacje np 2-3 dziennie lekcje w szkole. W poniedziałki było lekcji 6 lub 7... i tak dalej. Prawdą jest że najwięcej straci południe polski bo kto wyśle zawodnika z Nowego Targu lub Krakowa 600 km do Drzonkowa albo jeszcze dalej do Gdańska, z kim czawodnicy będą rywalizować?

krzysiek napisał:
23 Sierpnia 2011
IP: 93.105.57.*
Prezes pzts i działacze oraz trenerzy już niedługo dostaną premie w Gdańsku i Sopocie na ME!!! Żarty się skończyły!!! Czas na rozliczenie się zbliża ... ?

krzysiek napisał:
23 Sierpnia 2011
IP: 93.105.57.*
Z tego co widzę to worek pękł!!! Szykuje się niezła zadyma w Gdańsku. Jesteśmy za i jest już nas spora grupa ... ...i będzie przybywać narka!!! Tak trzymać.

Zostaw komentarz

antispam image

Uwaga: Włączona jest moderacja komentarzy, może to
spowodować wyświetlenie Twojej wiadomości z opóźnieniem.